Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die rijdt normaal toch niet met een Roval voorwiel? Een beetje raar om zijn testen dan wel met dat wiel te doen, benieuwd met wat hij vandaag zal rijden.
Eerste YT-video van God himself.
Wat een legend toch!![]()
Hij rijdt inderdaad met een aerocoach voorwiel.Die rijdt normaal toch niet met een Roval voorwiel? Een beetje raar om zijn testen dan wel met dat wiel te doen, benieuwd met wat hij vandaag zal rijden.
Rijdt altijd met een roval 321 achterwiel en voorwiel van roval of aerocoach.Die rijdt normaal toch niet met een Roval voorwiel? Een beetje raar om zijn testen dan wel met dat wiel te doen, benieuwd met wat hij vandaag zal rijden.

Is weg precies.Een mens zou zich intussen kunnen afvragen hoeveel cheeseburgers Bruyneel de afgelopen jaren wel niet verstouwd heeft
![]()
“Ik had eerst een beetje schrik om hier te tekenen door de verhalen die af en toe in de media opdoken, maar ik heb van dat strikte regime nog niets ondervonden. Integendeel, ik voel me hier echt op mijn gemak. Bij DSM krijgen de renners voor een grote ronde de kans om twee keer op hoogte te gaan trainen. Ze hebben bovendien ook meer ervaring met grote rondes.”

![]()
Harm Vanhoucke verlaat Team dsm-firmenich na amper 8 maanden alweer en keert zowaar terug naar Lotto Dstny
Alweer vertrekt een renner vroegtijdig bij Team dsm - firmenich. Harm Vanhoucke (26) verlaat het Nederlandse team, amper acht maanden nadat hij er een contract tekende tot en met 2024. Vanhoucke heeft zelfs al een ‘nieuwe’ ploeg beet. Hij keert zowaar terug naar Lotto Dstny.www.nieuwsblad.be
Ja Harm
Toch diep gevallen die jongen. Had echt wel veel talent. Had het vooral mentaal heel moeilijk om zich over bepaalde valpartijen te zetten. Koerste met schrik. Maar niets lag aan hem zogezegd, het was altijd iemand anders zijn fout (de ploeg dus), terwijl hij gewoon slecht trainde, weinig motivatie had, etc.
Dat gezegd zijnde, ik hoop toch dat het de laatste Belg is die tekent voor die ploeg. Nooit gesnapt waarom zoveel talenten (bijvoorbeeld Vlad Van Mechelen vorig jaar nog, Vandenabeele 2 jaar terug of Ilan Van Wilder eerder) denken dat het bij DSM zoveel beter is dan een Belgische ploeg.
naar Quickstep als helper dan? Lijkt me wel een type Serry voor de toekomst
) als kopman en Vanhoucke zelf wilt wel nog zijn eigen kansen krijgen. Dan lijkt me QS toch ook niet de ideale keuze. Een Franse ploeg misschien? Total zoals Cras, Arkea? Cofidis? Of wie weet Intermarché misschien?Dat gezegd zijnde, ik hoop toch dat het de laatste Belg is die tekent voor die ploeg. Nooit gesnapt waarom zoveel talenten (bijvoorbeeld Vlad Van Mechelen vorig jaar nog, Vandenabeele 2 jaar terug of Ilan Van Wilder eerder) denken dat het bij DSM zoveel beter is dan een Belgische ploeg.
Hebben de Giro ooit gewonnen en algemeen heb je wel het gevoel dat er renners tot ontbolstering komen in die ploeg. Al is dat de laatste seizoenen precies wat minder. Maar ik snap wel dat renners zich er toe voelen aangetrokken.
Is Vanhoucke ooit naar Dsm gehaald om kopman te zijn in een grote ronde? Die jongen heeft toch ook grootsheidswaanzin.
Wordt dus opnieuw Lotto. Klimmers kunnen ze daar altijd wel gebruiken maar weet niet of dat zo’n goede move is van Lotto. Maakt ook onmiddellijk de overstap.Volgens DSM was er onenigheid over het takenpaket. DSM ziet hem niet meer (na een paar maanden al van gedacht veranderen) als kopman en Vanhoucke zelf wilt wel nog zijn eigen kansen krijgen. Dan lijkt me QS toch ook niet de ideale keuze. Een Franse ploeg misschien? Total zoals Cras, Arkea? Cofidis? Of wie weet Intermarché misschien?
Wordt dus opnieuw Lotto. Klimmers kunnen ze daar altijd wel gebruiken maar weet niet of dat zo’n goede move is van Lotto. Maakt ook onmiddellijk de overstap.
Lijkt me gewoon een geval van "heimwee". Een jongen die dacht dat Lotto een slechte ploeg was, op een ander wilde proberen, maar zich daar niet thuis voelde en dus graag terug wilde.In de Giro van 2020 stond hij na die Etna etappe in de top 10. Voor wie of wat heeft hij toen geen klassement mogen rijden? Zakte er gewoon compleet door.Bij Lotto heeft die nooit voor een klassement gereden in een grote ronde, in kleine rondjes liet die wel mooie dingen zien, in 2020-21 dan toch, daarna is die mentaal wat gekraakt. Maar dat er wat grootheidswaanzin aanwezig is bij de jongeman klopt natuurlijk wel.
. Onbegrijpelijk.In de Giro van 2020 stond hij na die Etna etappe in de top 10. Voor wie of wat heeft hij toen geen klassement mogen rijden? Zakte er gewoon compleet door.
Als je vertrekt ga je je vorige werkgever verwijten dat deze niet professioneel genoeg is, en 8 maand later ga je vragen of je toch niet terug mag komen. En die zeggen nog ja ook. Onbegrijpelijk.