Obi Wan Kenobi
Well-known member
Sivakov naar UaeHart en Konrad had ik gelezen, maar naar waar zouden Sivakov en Landa trekken dan?
Landa naar AG2R
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sivakov naar UaeHart en Konrad had ik gelezen, maar naar waar zouden Sivakov en Landa trekken dan?
Allez toe.Pogacar 2020
Froome had ze ook wel gewonnen zonder Superknechten
Nibali 2014
Ja, daar snap ik toch ook de logica niet van... Ze hebben graag nog wat gespeculeer in de pers de komende dagen... of ze proberen de commotie nog een weekje uit te stellen![]()
Belgische WK-selectie al ingediend, maar maandag pas bekendmaking: "Niet veel verrassingen" | sporza
De deadline voor de selecties voor het WK wielrennen is al voorbij, maar toch beslist de Belgische wielerbond om pas maandag de ploeg voor Glasgow te onthullen.sporza.be
Wat is dat nu weer voor zever. Nog een week wachten voor de bekendmaking. Moeten ze nog een filmpje opnemen of zo?

Ja, daar snap ik toch ook de logica niet van... Ze hebben graag nog wat gespeculeer in de pers de komende dagen... of ze proberen de commotie nog een weekje uit te stellen![]()
Allez toe.
In 2020 had UAE de volgende mannen mee; Aru, Formollo, De La Cruz, Kristoff, Marcato, Polanc en Laengen. Dat is geen absolute wereldtop. Maar dat is nu wel een ploeg met voldoende klasse in de breedte.
Nibali daar wil ik nog over discuteren. Maar 2014 was ook wel de editie waar Froome en Contador niet uitgereden hebben.
Als je die uitslag ziet dan was het maar een triestige tour ook eh.
. Het is mogelijk, als de tegenstand ook niet zo goed is zoals bij Nibali.Nu verander je de eisen en waarover het gaat e
Ik zeg dat je de tour kan winnen zonder topploeg (dus niveau QS) , het is makkelijker en veiliger met topploeg maar het is niet perse nodig !
Der valt dus niets te discuteren aan die zege van Nibali, (tenzij je wilt discussieren dat Kangert een wereldtopper vindt die QS niet kan aantrekken)
De tourploeg Uae van 2020
Aru en formolo zaten na 1 week al thuis in die tour
De rest van die mannen zijn renners die Quick-step ook kan makkelijk aantrekken.
Evans had ook geen topploeg, en ik denk dat Contador ook wel eens eentje gewonnen heeft een tour zonder superteam.
Het is dus te zien hoe ver je wilt teruggaan ik kan er wel nog een paar bedenken , Oscar Pereiro sio.
Dus ja het is mogelijk om de tour te winnen zonder een jumbo-achtige / sky-achtige ploeg.
En met het budget die QS heeft.
Geen Merlier in de Vuelta. Die zal ook al spijt hebben van z'n overstap![]()
Waar haal je dat? Want maandag was het nog okGeen Merlier in de Vuelta. Die zal ook al spijt hebben van z'n overstap![]()
PatlefBron? Zou dan ook vlug veranderd zijn aangezien ze maandag nog hadden dat ze samen gingen gaan.

Maar nog nergens op de (sociale) media te vinden. Blijkbaar een directe lijn dan. Vraag anders meteen eens of hij zijn ploeg verkooptPatlef![]()

Het grote nieuws is dus dat Merlier niet naar de Vuelta gaatPatrick Lefevre zou één dezer dagen met groot nieuws naar buiten komen.
Tot zover vind ik enkel op HLN wat speculatief nieuws.
Ik ben toch wel heel erg benieuwd![]()
. Of mssn toch iets anders natuurlijkHeb je als eens gezien hoeveel overwinningen hij al gepakt heeft?Geen Merlier in de Vuelta. Die zal ook al spijt hebben van z'n overstap![]()

Ik dacht dat Merlier al eens aangegeven had in een interview dat de grote rondes hem sowieso minder interesseren? En aangezien er (op papier) niet zoveel sprintetappes zijn, zal hij het wel makkelijker aanvaarden. Ik neem aan dat zoiets toch enigszins in onderling overleg beslist wordt?
Heeft daar ook gewoon totaal niets te zoeken, en is zich daar (gelukkig) heel bewust van. Kan winnen als de enige hoogtemeters een brug over de snelweg is, maar van zodra er langer dan 2 minuten moet geklommen worden komt deze man volledig leeggeperst aan de meet. Is gewoon een erg matige renner met een uitzonderlijke versnelling.Ik dacht dat Merlier al eens aangegeven had in een interview dat de grote rondes hem sowieso minder interesseren? En aangezien er (op papier) niet zoveel sprintetappes zijn, zal hij het wel makkelijker aanvaarden. Ik neem aan dat zoiets toch enigszins in onderling overleg beslist wordt?
Over Evenepoel en Ineos?Allez waar blijft dat nieuws? Ben nu wel benieuwd. Als onze insider a zegt.
Dit zou ik hilarisch vinden, mocht dit lukken.Er zijn wel genoeg slimme constructies te bedenken waardoor je bij de UCI toestemming kunt krijgen om twee WorldTeams te sponsoren of te bezitten. Dit zou geen belemmering hoeven te zijn. Zo zou Ratcliffe een WorldTeam voor de grote rondes kunnen bouwen en bijvoorbeeld een ProContinental-team richting de klassiekers.
.