Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En daar zitten nog stevige tijdrijders tussen.God zal toch moeten ontsnappen uit deze groep want in de sprint gaat hij het niet pakken van deze mannen.
De vraag is waar hij gaat wegrijden natuurljk.
Id. Alpecin krijgt daar geen hulp. Rijden weer vol gas in het peloton maar in die groep rijden ze ook voluit en daar gaat het gewoon rapper. Dat is toch gewoon finito denk ik (voor het peloton).Peloton is gedaan denk ik
Op die brug hé. Pats, boem, salut.De vraag is waar hij gaat wegrijden natuurljk.
Zo een goeie sprinters zijn die andere nu toch ook niet?God zal toch moeten ontsnappen uit deze groep want in de sprint gaat hij het niet pakken van deze mannen.
De vraag is waar hij gaat wegrijden natuurljk.
Gelukkig moeten ze het niet op hun stokoude Ridley doenEn daar zitten nog stevige tijdrijders tussen.
De Buyst? Stuyven?Zo een goeie sprinters zijn die andere nu toch ook niet?
Wat is er met Van Aert gebeurd?
Eigenlijk moeten Campenaerts en De Buyst gewoon mee rijden hé? Ik denk echt niet dat Segaert dit kan winnen in een spurt. Je moet altijd druk zetten
Ze rijden mee hoor.Eigenlijk moeten Campenaerts en De Buyst gewoon mee rijden hé? Ik denk echt niet dat Segaert dit kan winnen in een spurt. Je moet altijd druk zetten