Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat zelfs voor profs deze warmte echt kapotmakerij isHeel dat peloton zit precies kapot...
Ik denk dat zelfs voor profs deze warmte echt kapotmakerij is
Campenaerts tot aan de eerstvolgende bocht?Jep en dat voelt ge niet aankomen.
Ik zie Remco nog wel eens vol gaan en dan wil ik nog zien wie volgt.
Ze zitten nu op 8s. Dat is één keer doortrekken en het gat is dicht.Jep en dat voelt ge niet aankomen.
Ik zie Remco nog wel eens vol gaan en dan wil ik nog zien wie volgt.
Organisatie is weg nu, voor dat ge het weet hebben ze weer 30 seconden.
Dat was te verwachten he. Alpecin heeft een groot probleem.En direct God met aanval![]()
normaal gaan ze het vanvoor ook niet meer laten stilvallen als ze willen.Intermarché wel niemand mee dus die gaan het niet laten stilvallen.
Dat was te verwachten he. Alpecin heeft een groot probleem.
Daar sta je dan. VA kost wat kost terug pakken en dan Remco die effe doortrekt. (want die houdt nooit in)
Dit wisten ze toch op voorhand?
Segaert jawadde
Is niet Beullens!

normaal gaan ze het vanvoor ook niet meer laten stilvallen als ze willen.
Peleton zit toch ook ondertussen op een serieus gat lijkt het. 15 a 20 seconden lijkt meJongens toch Karl. Altijd doen alsof hij zo een grote fan is van Segaert, maar dan dit niet door hebben
Dat kunt ge echt niet weten. Je ziet bv al niet meteen perfecte organisatie
fifty fifty zou ik zeggen.
Philipsen lijkt mij ook gewoon niet goed (genoeg), hij heeft waarschijnlijk last van de hitte.Ja maar goed ze konden VA niet laten rijden natuurlijk. Philipsen moest hier gewoon klaar zitten, ze zijn met 10 weg.
Peleton zit toch ook ondertussen op een serieus gat lijkt het. 15 a 20 seconden lijkt me