Evenepoel rijdt niet mee in de Vuelta, die brake check was in de Tour of BritainHeb ik iets verkeerd geschreven?![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Evenepoel rijdt niet mee in de Vuelta, die brake check was in de Tour of BritainHeb ik iets verkeerd geschreven?![]()

Ah ja, uiteraardEvenepoel rijdt niet mee in de Vuelta, die brake check was in de Tour of Britain![]()
En het WK, wat gaat daar mss gebeuren?Israel-Premier Tech in Canada ook gewoon aan de start, benieuwd of daar ook protestacties zullen zijn.
Het zal zeker niet ongemerkt passeren.Israel-Premier Tech in Canada ook gewoon aan de start, benieuwd of daar ook protestacties zullen zijn.
Frank VDB=God. Niemand anders..Ik schrik ervan dat nog niemand op Wikipedia bij hem de bijnaam “God” heeft toegevoegd.
Want iedereen weet toch dat Remco God is?
Oliedom, niet sympathiek en zo onsportief al de pest.
Hoe groot hij ook is op sportief vlak, zo klein is hij soms in zijn gedrag. Wat overigens geen haat is maar een vaststelling.
Ook dit onthouden de mensen, en ook is een onderdeel van uw carrière als men een terugblik maakt binnen x aantal jaar. We zouden bijna de polimiek met RVG vergeten enkele maanden geleden.

geslaan. Niet overdrijven hé makker.Trouwens kinderen slaan is al helemaal not done..
Sja, nu overdrijf ik? Omdat het MVDP was zekergeslaan. Niet overdrijven hé makker.
Hij had beter de vader een muilpeer verkocht, dat dan weer wel.
Je gedrag doet me denken aan die ex-keeper van Club Brugge die anoniem online allemaal positieve dingen over zichzelf postte om in een positief daglicht te komen. Ben jij… REV?
Waarom overdrijf je altijd in je reacties? Evenepoel ging in de fout bij de brakecheck, zowel de ploeg als hijzelf geven de fout toe, waarom kan jij dat dan niet zien?Sja, nu overdrijf ik? Omdat het MVDP was zeker
Net zoals er hier een aantal overdrijven ivm REV zijn uitlatingen en gedragingen.
Blijkbaar stopt hij beter met wielrennen als je hier bepaalde reacties leest.
Ja, de fout is nadien toch toegegeven en de boete is betaald.. waarom moet daar dan nog verder over gezeurd worden precies of hij heeft een moord begaan en dan weer zijn voetbalverleden er bij gaan halen door sommigen.. das pas zielig.Waarom overdrijf je altijd in je reacties? Evenepoel ging in de fout bij de brakecheck, zowel de ploeg als hijzelf geven de fout toe, waarom kan jij dat dan niet zien?
Ook zegt er niemand dat hij beter zou stoppen met wielrennen. En geen idee waarom je hier plots MVDP bijsleurt want dat doet helemaal niets ter zaken.
Ik snap best dat je fanboy bent maar een klein beetje objectiviteit zou je niet misstaan denk ik

Omdat jij begon over het feit dat ie niet zou geremd hebben en dat je het niet zag op de beelden en dan meteen begon over haatzaaierij en dat ie volgens sommigen moet stoppen met koersen en dan beginnen er anderen natuurlijk zaken uit het verleden aan te halen om aan te tonen dat het een driftkikkertje kan zijn (met zaken die je in het voetbal wel vaker ziet maar minder op de fiets) en dat dit helemaal niet hoeft.Ja, de fout is nadien toch toegegeven en de boete is betaald.. waarom moet daar dan nog verder over gezeurd worden precies of hij heeft een moord begaan?
MVDP kan blijkbaar nooit iets fout doen.. dus even ter herinnering gewoon.
BTW ik ben fan van alle Belgische renners.. niet enkel Remco![]()
Zoals jezelf zegt.. zaken uit het verleden aanhalen.. dat MVDP ook geen "heilige" is daar komt het op neer. Ik vind dat enorm bekrompen om dan over het voetbalverleden te beginnen en dat te linken aan zijn wielercarriere.. En dan mag er niet gezegd worden dat er haatzaaierij aan te pas komt want zo komt dat wel over vind ik..En nogmaals geen idee wat MVDP hier ter zake doet, niemand die ook maar iets gezegd heeft over hem in deze. Ook zijn er geen gelijkaardige koersincidenten geweest met hem, dus waarom hierover beginnen behalve als je zelf wilt wat stoken.
Maar waarom MVDP erbij halen? Dat doet toch niets terzake behalve wat willen bashen zonder enige reden. Het ging over Remco zijn brakecheck. MVDP reed niet mee in die koers, hij heeft geen brakechecks uitgevoerd, hij heeft geen driftkikker reputatie, hij is compleet non-relevant in dit geval.Zoals jezelf zegt.. zaken uit het verleden aanhalen.. dat MVDP ook geen "heilige" is daar komt het op neer.

Je snapt het niet vrees ik wat ik bedoelMaar waarom MVDP erbij halen? Dat doet toch niets terzake behalve wat willen bashen zonder enige reden. Het ging over Remco zijn brakecheck. MVDP reed niet mee in die koers, hij heeft geen brakechecks uitgevoerd, hij heeft geen driftkikker reputatie, hij is compleet non-relevant in dit geval.
Allez stel u voor dat er plots iemand afkomt met Moscon zijn farces, geen idee waarom dit ook maar enigszins relevant is in deze.
Opnieuw laat je uw kennens als fanboy en haatboy![]()
.. laat maar zitten. En neen ik ben geen haatboy of whatever.. want MVDP is een wereldtopper. Het gaat er gewoonweg over dat het opvalt dat steeds Remco altijd die bagger over zijn hoofd krijgt. Tenminste een renner die zegt waar het op staat en zich niet zomaar laat doen.. ipv achterbaks gedoe of interviews die voorgekauwd zijn. Enfin ja.. heeft toch geen zin wat ik zeg want het bashen zal niet verminderen.En Remco heeft zijn boete gekregen en betaald.. doet ook niet meer terzake amen!Toch fkes meegeven hoewel er hier veel goede zielen zijn die terecht zeggen dat vdp hier niet ter zake doet, die is vrijgesproken voor dat bewuste incident ... .