Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij kan best de Tour blijven rijden.Als hij in een Ullrich scenario terecht komt waarin hij jaar na jaar de duimen moet leggen voor Vingegaard is het misschien niet slecht dat hij de Tour eens links laat liggen, maar liefst van al zie ik hem toch de Tour nog eens winnen tegen Vingegaard.
.
Vingegaard lekrijden en gewoon doorperen met UAE.

Beetje gezever (lees cafépraat) onder ploeggenoten tijdens een trainingstrip, niet slim maar je moet ons gezever soms eens horen tijdens een trainingsrit.![]()
Intermarché-Circus-Wanty laat Gerben Thijssen en ploegmaat niet starten in China na racistisch incident | sporza
Geen Ronde van Guangxi voor Gerben Thijssen en zijn Estse ploegmaat Madis Mihkels. Intermarché-Circus-Wanty besliste om het duo niet te laten starten na een racistisch incident. Thijssen had een filmpje gepost waarin Mihkels spleetogen nabootste.sporza.be
Serieus hoe kun je anno 2023 nog zo achterlijk zijn?
Ik had het niet echt over het gezever inderdaad, onder maten worden veel dingen gezegd.Beetje gezever (lees cafépraat) onder ploeggenoten tijdens een trainingstrip, niet slim maar je moet ons gezever soms eens horen tijdens een trainingsrit.
Dit dan weer posten op social media is echt niet slim. Die jongens hebben een voorbeeldfunctie en worden al zo nauw gevolgd. Ik weet niet of Wanty een social media manager heeft of iemand die mediatraining geeft aan die jongens maar lijkt me wel eens nodig om dit te bekijken.
Nieuwssites zorgen wel dat er publiek voor is, misschien niet als je Gerben Thijssen heet maar Wout en Remco moeten maar een scheet laten op Twitter/X en Sporza maakt er meteen een nieuw non-nieuws-clickbait-artikel van...Wat is trouwens ook de meerwaarde van alle 'fratsen' online te zetten, ik snap niet dat daar überhaupt een 'publiek' voor is.

Ik had het pas door na deze opmerkingIk moet zeggen dat ik het pas doorhad na 3 keer lezen…![]()

Lijkt me een Giro waarin de eerste twee weken niet veel zal gebeuren onder de toppers en ze weer afwachten tot die derde week.![]()
Giro d'Italia 2026 | Parcours et étapes
Tous les détails de l'itinéraire et des étapes du Giro d'Italia 2026. Découvrez les dates, les arrivées et les départs.www.giroditalia.it
Parcours voor de Giro. Toch bijna 70km tijdrit. Sterrato en Stelvio worden wel op een rare manier gebruikt. Maar over het algemeen een pak gemakkelijker dan de afgelopen jaren lijkt het. Terecht misschien, 2022 en 2023 waren misschien wel de saaiste Giri van deze eeuw.
Ik ben heel benieuwd wie daar aan de start gaat komen.
Ik geloof niet in Pogacar die daar gaat starten.
Nee, EF.Hij gaat naar Team Israël?![]()