Alan Wake II

Alan Wake 2

Ja, nu dat iedereen hem al digitaal heeft. Zijde vet met ne physical release... Meh, ik zal mss overwegen om de Xbox versie te kopen dan kan ik die console ook nog eens aanzetten. Staat al maanden stof te vangen sinds ik klaar ben met Forza Horizon.
Ja, ik speel geen games die geen physical release hebben. Ik zal altijd een aantal jaar wachten tot het ofwel toch nog komt, of de game op GP/PS+/PS Extra komt. In dit geval is het dus een jaartje wachten geweest op een fysieke release die ik dus nu wel zal kopen.

Ik heb tijd en geduld en als zij daar graag wat experimenteren met deze dingen of sommigen mensen kunnen foppen het twee keer te kopen, nja kijk, mij hebben ze niet liggen :p

ze zullen dit misschien uit financiële overwegingen gedaan hebben.

ik heb ook gewacht op de fysieke release, ik ben vrij zeker dat ik em goed ga vinden.

heb ook expres gewacht op een fysieke versie. Deel 1 vond ik indertijd op de 360 echt een top game. Heb me serieus moeten inhouden om deel 2 niet op release aan te schaffen. Jammer dat die CE een arm en een been kost, anders kwam die zeker binnen.

Ja, ik speel geen games die geen physical release hebben. Ik zal altijd een aantal jaar wachten tot het ofwel toch nog komt, of de game op GP/PS+/PS Extra komt. In dit geval is het dus een jaartje wachten geweest op een fysieke release die ik dus nu wel zal kopen.

Ik heb tijd en geduld en als zij daar graag wat experimenteren met deze dingen of sommigen mensen kunnen foppen het twee keer te kopen, nja kijk, mij hebben ze niet liggen :p
Ja en ik en geduld gaat nie goed samen lol

Blij dat deze eindelijk een physical release krijgt, dan kan ik het eindelijk spelen! Geen zin om € 70 te betalen voor de digitale versie

Vandaag eindelijk uitgespeeld. Mij toch serieus door de Alan stukken moeten sleuren terwijl ik de Saga stukken heel plezant vond. Heb dan ook alles van Alan gespeeld tot ik niet meer verder kon zodat ik alles van Saga kon doen.

Tis daar dat ook fout liep bij mij, ben er mee gestopt dan.
Ik heb het een maand of 4-5 aan de kant gelegd en begonnen met Ghost of Tsushima. Maar toen die uit was, toch eens opnieuw geprobeerd, dat chapter gecheat via youtube en daarna verder gedaan. Uiteindelijk was het toch de moeite waard, alleen al voor de Saga-stukken. Een game volledig zoals het Saga-deel zou ik fantastisch vinden.

Een Alan Wake spel kopen om dan te zeggen dat de Saga stukken beter waren... kom dat tegen. Ik denk dat jullie nooit de eerste game hebben gespeeld. Een van de beste levels van deze game was dat rockconcert level met Alan. Moet nog aan de DLC beginnen maar die zal ook wel dik in orde zijn.

Morgen ook voor iedereen ook een grote gameplay update die o.a. onsterfelijkheid, onbeperkte ammo en one-shot-kills toevoegt. Ook automatische QTE's en onbeperkte zaklamp. En zelfs mét deze opties ingeschakeld kun je nog steeds alle trophies/achievements behalen.

Op PlayStation ook verbeterde ondersteuning voor de DualSense met meer rumble-effecten, en voortaan kun je ook mikken met de motion sensor.

First, one of the most requested options included in the Anniversary Update is the ability to invert the X (horizontal) axis on mouse and controller, and not just the Y (vertical) axis. Inverting either axis can be a matter of preference, but for a lot of players it also presents a usability and accessibility issue.

PlayStation players can look forward to some improvements we’ve made for the DualSense controller. With the Anniversary Update, Alan Wake 2 will have gyro aiming (motion controls) support. You can turn the motion sensor function on and off, as well as tweak horizontal and vertical sensitivity, set gyro space, and choose whether your pitch, yaw, and roll directions are standard or inverted.

Until now, Alan Wake 2 only had haptics support for weapons, but we’re happy to say that the team has been working hard to improve and refine haptics on the DualSense. From now on, haptics will also work with healing items and throwables.

With the Anniversary Update, Alan Wake 2 will get the Gameplay Assist menu, which you can find in the gameplay options. It contains, among others, the following toggles:

• Quick turn
  • Auto complete QTE
  • Button tapping to single tap
  • Weapon charging with taps
  • Healing items with taps
  • Lightshifter with taps
  • Player invulnerability
  • Player immortality
  • One shot kill
  • Infinite ammo
  • Infinite flashlight batteries

En nog een heel technisch, en heel lang artikel over de PS5 Pro. Kort samengevat heeft Quality Mode (30fps) voortaan ray tracing, en gaat ook in Performance Mode (60fps) de beeldkwaliteit omhoog, weliswaar zonder ray tracing.

Een Alan Wake spel kopen om dan te zeggen dat de Saga stukken beter waren... kom dat tegen. Ik denk dat jullie nooit de eerste game hebben gespeeld. Een van de beste levels van deze game was dat rockconcert level met Alan. Moet nog aan de DLC beginnen maar die zal ook wel dik in orde zijn.
Ondertussen de DLC kunnen spelen en eventueel bevindingen er van?

Ondertussen de DLC kunnen spelen en eventueel bevindingen er van?
Nog geen tijd gehad... maar ik denk dat morgen de laatste DLC ook uitkomt als ik me niet vergis. Mss als ik dan tijd heb in het weekend eens snel uitspelen. Heb toch dringend plaats nodig op mn SSD anders kan ik geen ander spellekes meer installeren 😐

Nog geen tijd gehad... maar ik denk dat morgen de laatste DLC ook uitkomt als ik me niet vergis. Mss als ik dan tijd heb in het weekend eens snel uitspelen. Heb toch dringend plaats nodig op mn SSD anders kan ik geen ander spellekes meer installeren 😐
Ik ga even wachten om de DLC te kopen tot ik hier een deftige review zie denk ik. :p

In het begin was ik niet zo happy met de late fysieke release van de game, maar dan gezien te hebben dat beide DLC's er in zitten als ook een code voor de eerste game en wat extra stuf dacht ik sure why not.

Terug
Bovenaan