Alan Wake II

Alan Wake 2

Circa 25u en er ook door. Wel echt top game! Lang geleden dat ik echt gewoon non-stop wou doorspelen.

Dit gezegd zijnde, wou ik na die boss fight op het 'strand' er wel gewoon door zijn, maar dan wordt het imo wel wat uitgerekt. De voornaamste reden om erdoor te zijn was om een in depth youtube ofzo te zien van het volledige verhaal. Heb aandachtig alles gevolgd en ben wel redelijk mee, ma toch wilde voor de volledigheid echt alles snappen :) (voor zover dat kan...)

Is die NG+/Final Draft een meerwaarde? Zou eerder aan die DLC's beginnen dan nog eens erdoor te gaan..

edit: overal video"s van 1 - 2 - 5(!) uur die de story uitleggen haha

Lag voor 20 euro in de Dreamland dus meegepakt. Nog nooit met iets zo hard in mijn broek gescheten. Ik wissel sessies van 2 uur af met matchkes fifa gewoon voor te ontstressen.

Maar wat een parel is dit. Visueel prachtig een verhaal dat complex in elkaar zit maar u toch doet meevoelen met de personages en gameplay die blijft boeien. Ook lang gewacht wegens geen fysieke release maar nu wel echt mindblown.

Credits aan het rollen.

Wat een einde. Storytelling niveau RDR2 en Last of Us. Hoe is deze zo onder de radar kunnen gaan? Ik ga het gewoon blijven zeggen, dit is een meesterwerk. Dat verhaal zo gelaagd zo intrigerend en wanneer het dan allemaal samenkomt kan je gewoon niet anders als zeggen dat het allemaal klopt.

Heb de dlc's nog maar die kunnen wachten. Dit moet bezinken.

Beste 20 euro ooit uitgegeven. @Koonut kopen die handel

Credits aan het rollen.

Wat een einde. Storytelling niveau RDR2 en Last of Us. Hoe is deze zo onder de radar kunnen gaan? Ik ga het gewoon blijven zeggen, dit is een meesterwerk. Dat verhaal zo gelaagd zo intrigerend en wanneer het dan allemaal samenkomt kan je gewoon niet anders als zeggen dat het allemaal klopt.

Heb de dlc's nog maar die kunnen wachten. Dit moet bezinken.

Beste 20 euro ooit uitgegeven. @Koonut kopen die handel
Enkel eerste game gespeeld. En dat vond ik toen al zeer goed.
Wat me tegenhoudt om deel twee aan te schaffen is dat bord met alle aanwijzingen. Blijkbaar is dat echt niet simpel en zelfs frustrerend.

Enkel eerste game gespeeld. En dat vond ik toen al zeer goed.
Wat me tegenhoudt om deel twee aan te schaffen is dat bord met alle aanwijzingen. Blijkbaar is dat echt niet simpel en zelfs frustrerend.
Geloof mij het maakt het verhaal zo veel rijker. De aanwijzingen zijn ook niet zo moeilijk. Kwestie van de aanwijzingen te lezen en bij de juiste post-it te plakken. Met logisch redeneren kom je er wel eens je het doorhebt. En zoveel post-its zijn er nooit zelfs trial and error is een optie.

Heb de game nu via playstation plus.
De deluxe upgrade staat er ook aan 6eu ipv 20eu. Dat zou toegang moeten geven tot de 2 DLCs.
Zijn die DLCs de moeite?

Heb de game nu via playstation plus.
De deluxe upgrade staat er ook aan 6eu ipv 20eu. Dat zou toegang moeten geven tot de 2 DLCs.
Zijn die DLCs de moeite?
Die eerste is eens leuk maar was in mijn ogen geen must play.
De tweede vond ik wel de moeite, was basically AW2 gameplay in een Control level. Voor mij persoonlijk wel 6€ waard!

Gisteren toch eens de proloog gespeeld en qua sfeerzetting scoort die direct wel heel hoog, indrukwekkend beginlevel.

Qua gameplay: wijkt deze wat af van de 1ste? Het hele zaklamp schijnen op monsters uit de 1ste stak mij nogal snel tegen.
Ging normaal nog eens GOW Ragnarok spelen, maar na dat 1ste level van deze gespeeld te hebben, kriebelt het toch om deze voorrang te geven.

Qua gameplay: wijkt deze wat af van de 1ste? Het hele zaklamp schijnen op monsters uit de 1ste stak mij nogal snel tegen.
Ging normaal nog eens GOW Ragnarok spelen, maar na dat 1ste level van deze gespeeld te hebben, kriebelt het toch om deze voorrang te geven.
Laat het zeker weten want daarom vond ik AW 1 vrij overroepen.

Terug
Bovenaan