VN.
Active member
Circa 25u en er ook door. Wel echt top game! Lang geleden dat ik echt gewoon non-stop wou doorspelen.
Dit gezegd zijnde, wou ik na die boss fight op het 'strand' er wel gewoon door zijn, maar dan wordt het imo wel wat uitgerekt. De voornaamste reden om erdoor te zijn was om een in depth youtube ofzo te zien van het volledige verhaal. Heb aandachtig alles gevolgd en ben wel redelijk mee, ma toch wilde voor de volledigheid echt alles snappen
(voor zover dat kan...)
Is die NG+/Final Draft een meerwaarde? Zou eerder aan die DLC's beginnen dan nog eens erdoor te gaan..
edit: overal video"s van 1 - 2 - 5(!) uur die de story uitleggen haha
Dit gezegd zijnde, wou ik na die boss fight op het 'strand' er wel gewoon door zijn, maar dan wordt het imo wel wat uitgerekt. De voornaamste reden om erdoor te zijn was om een in depth youtube ofzo te zien van het volledige verhaal. Heb aandachtig alles gevolgd en ben wel redelijk mee, ma toch wilde voor de volledigheid echt alles snappen
(voor zover dat kan...)Is die NG+/Final Draft een meerwaarde? Zou eerder aan die DLC's beginnen dan nog eens erdoor te gaan..
edit: overal video"s van 1 - 2 - 5(!) uur die de story uitleggen haha