Das bij Daikin ook zo hoorAlleen mogen ze die app dringend wel eens uit de jaren stillekes halen en 2021 binnen brengen![]()
, dat werkt, ma daar is ook alles mee gezegd.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Das bij Daikin ook zo hoorAlleen mogen ze die app dringend wel eens uit de jaren stillekes halen en 2021 binnen brengen![]()
, dat werkt, ma daar is ook alles mee gezegd.Oei ? Hier zijn ze net weg. Ik denk dat die een goed halfuur heeft aangestaan en die zei al zet maar uitZeker een paar uur laten draaien ja, tot je zeker bent dat de condens goed afvoert en niet lekt uit je toestel.

App is ook aangesloten, hebben zij gedaan en werkt precies wel okéJe gaat er evenveel plezier van hebben hoor! De MELcloud link moet op de ontvanger achter de klep van de airco. Ik had eerst de koppeling proberen te maken met de code op de airco unit zelf. Het opzetten van de airco in de slaapkamer als je 's avonds op weg bent naar huis is een top feature!![]()
Lol idem, had die zwarte al eens gezien bij een bevriend koppel. Ik had hem liever heel verborgen gehad, maar dit is het betere alternatiefIk zei ook direct tegen die gast hier: ik wil gene witten want dat verkleurt en wordt geel met de jaren. Toen toonde hij mij de Diamond lijn en ja... dan zijt ge wel verkocht natuurlijk.
Hier ook net gedaanHier hebben ze net gedaan se, de dingen staan nu te draaien en moeten ff blijven opstaan.
De wifi functie komen ze in augustus doen als ze het kantoor doen want hadden geen tijd meer, nu goed dat boeit mij ook niet zo.
Juist de deur uit
Oei ? Hier zijn ze net weg. Ik denk dat die een goed halfuur heeft aangestaan en die zei al zet maar uit
App is ook aangesloten, hebben zij gedaan en werkt precies wel oké
Lol idem, had die zwarte al eens gezien bij een bevriend koppel. Ik had hem liever heel verborgen gehad, maar dit is het betere alternatief
Hier ook net gedaanJuist de deur uit
Uw buitenunit staat in de garage?Net ook eens in de garage gaan luisteren naar de buitenunit. Die dingen hoort ge echt niet he

Uw buitenunit staat in de garage?![]()
Te hopen dat daar de luchtkwaliteit een beetje ok is. Dat heb ik alvast nog nooit gehoord of gezien.Ja, ondergrondse garage van de blok. Buren wilde dat liever niet tegen de gevel en dak was moeilijk.
Te hopen dat daar de luchtkwaliteit een beetje ok is. Dat heb ik alvast nog nooit gehoord of gezien.
Ja, ondergrondse garage van de blok. Buren wilde dat liever niet tegen de gevel en dak was moeilijk.

Ja hier mocht het ook niet tegen de buitengevels, dan maar buitenunit op terras gezet
![]()
![]()

Ja dan ben ik zeker@Renegadexxripxx bedankt voor de uitleg! Ik ben mee in den draai.
TF
Foto van reeds geplaatste bakken.
.Uw buitenunit staat in de garage?![]()
. Dat ding maakt wel lawaaiNice, ja da was ook geen optie helaas; Ons terras is gelijkvloers en alle slaapkamers komen daar op uit. Dus iedereen had bang voor lawaai.
En ook al maakt dat ding dus geen lawaai heb ik geleerd dat ge daar met mensen niet over moet discussiëren want krijgt ze toch niet van gedacht veranderd als ze dat in hun hoofd hebben.![]()
. Maar valt gewoon mee. Zijn ook geen 10kw modellen zoals mijn warmtepomp buitenunit
.
.Dat hebben ze wel gedaan, allè ene stond binnen met een flesje water en heeft er zowat doorgegotenJa hier mocht het ook niet tegen de buitengevels, dan maar buitenunit op terras gezet
Kans is klein, maar bij het installeren kan de darm van de afvoer er altijd uitschieten (mij zelf overkomen) waardoor je vanaf D1 een lek hebt. Daarom best laten draaien tot je uit de afvoerbuis buiten ook effectief water ziet komen![]()
geen idee of dat de juiste manier isEen vraagje.
Kiezen de meeste van jullie voor een 'zuivere' airco of voor een warmtepomp? Een zuivere airco kan NIET verwarmen in de zomer hé!
Een warmtepomp kan zowel dienst doen als airco in de winter en als verwarming in de zomer.
Ja zo werken kantoorinstallaties. Die koelen of verwarmen op basis van de ingestelde temperatuur - al dan niet met een marge om die overgang te maken.
Maar daar begin ik voor een thuisomgeving niet aan.
Ik ben er nog geen tegengekomen die niet kunnen verwarmen.
PS Kay Gell, indien je het nog niet wist. Lijkt mij dat je kunt genieten van de cashbackactie :
![]()
Cashback
Bespaar extra bij aankoop van een warmtepomp. Koop tussen 1 maart en 15 juli 2022 een Mitsubishi Electric warmtepomp en profiteer van de cashbackactie.www.warmtepomp.be
Nice, ja da was ook geen optie helaas; Ons terras is gelijkvloers en alle slaapkamers komen daar op uit. Dus iedereen had bang voor lawaai.
En ook al maakt dat ding dus geen lawaai heb ik geleerd dat ge daar met mensen niet over moet discussiëren want krijgt ze toch niet van gedacht veranderd als ze dat in hun hoofd hebben.![]()
Zie vetgedrukt, ik ben niet mee. Je bedoeld heeft dan elk lokaal een rooster?Ja dan ben ik zeker.
Die gaat dan gewoon zo'n buitenunit van de 14 nemen gok ik, en 3 binnenunits van de 07 terwijl die nu 1 buitenunit van de 14 neemt en 1 binnenunit van de 14 neemt en daar dan met zijn gebricoleerd plenum die lucht verdeelt naar de 3 kamers, heeft dan elk lokaal/kamer zijn eigen bak. Laatste lijkt mij gewoon beter, want ook al is uw vermogen niet gemaximaliseerd, genereer je nog altijd wel die maximale luchtstroming van die bak.
De binnenunits zijn dan wel gerate bij de 07 tot 2.5kw koeling. Maar uwe buitenbak kan maar maximaal 5,4kw aanleveren. Wat wil zeggen als ze alle 3 opstaan dat uwe buitenbak niet kan volgen. Weet niet wat dat toestel in realiteit gaat doen, maar ik ga er vanuit dat die dan gewoon het koelvermogen van die binnenunits beperkt. Niet dat je er uw units mee stuk maakt of zo.
Maar met 3 bakken is dan effectief een oplossing met splitsysteem zoals ik dacht.
De installateur bij mij (en eigenlijk van alle 3 offertes) zei tegen mij, dat alle "A" merken, zoals Daikin, Fujitsu, Mitsubishi, LG, .. eigenlijk geen "pure" airco systemen meer maken of toch echt niet meer promoten.Een vraagje.
Kiezen de meeste van jullie voor een 'zuivere' airco of voor een warmtepomp? Een zuivere airco kan NIET verwarmen in de zomer hé!
Een warmtepomp kan zowel dienst doen als airco in de winter en als verwarming in de zomer.
Was een beetje ingewikkeld geschreven.Zie vetgedrukt, ik ben niet mee. Je bedoeld heeft dan elk lokaal een rooster?
Dus als ik het goed begrijp: aparte bakken in kamers = 1 buitenunit en 3 binnenunits (de bakken).
Situatie offerte: 1 buitenunit en 1 binnenunit (waarvan 3 flexibels vertrekken naar iedere kamer en afgewerkt worden met rooster in kamer)
Laatste optie vind je de beste?