Dat kan ook aan een te assertieve adblocker in je netwerk liggen zoals Pi-hole of NextDNS.
Niets lijkt te helpen. Iemand ooit al de foutmelding "ui_locales" gehad? Prutsen aan je taal en regio-instelling heb ik ondertussen ook al gedaan.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat kan ook aan een te assertieve adblocker in je netwerk liggen zoals Pi-hole of NextDNS.
Idem hier, laatste twee nachten heb ik die ook gewoon de nacht door laten draaien op 'sleep mode' en dat verbruik is echt verwaarloosbaar, ik schat 100W.Tijdens een hittegolf zou ik die gewoon laten draaien, met de opstart bij voorkeur tijdens de productie van de zonnepanelen zodat die piek opgevangen wordt. Van zodra de doeltemperatuur gehaald is zal die een stabieler verbruik hebben, waar ik niet van wakker zou liggen.
Ja maar hoe ziet u huis eruit? Veel glas? Zijn er screens/rolluiken?Ja hier staan ze snachts ook op silent mode. Bij het uitzetten warmt het echter zeer snel terug op. Nochtans EPC A hier.
Hier valt dit heel goed mee. We zetten de airco's savonds uit en tegen de ochtend is het 24°C.Ivm de comments dat je de airco de hele dag moet laten draaien om de "muren" ook af te koelen. Hier laat ik die airco's ook de hele dag koelen, en blijven koelen tot 2u snachts. Echter warmt het eigenlijk zeer snel terug op, rond 4u wordt ik terug wakker van de warmte.
Betreft Daikin toestellen.
En kan je bv. inloggen via de app op iemand anders zijn GSM ofzo?Niets lijkt te helpen. Iemand ooit al de foutmelding "ui_locales" gehad? Prutsen aan je taal en regio-instelling heb ik ondertussen ook al gedaan.
Wij proberen zoveel mogelijk op zonne-energie te koelen.Hier draaien die gewoon 's nachts, dat is ook de enigste reden waarom die gekocht zijn in de slaapkamer: slaapcomfort. Nogal wiedes om die dan te gaan uitschakelen.
Gohja dat moet iedereen uitmaken voor zichzelf. Ik zet die uit voor 2 redenen als ik slaap. Ten eerste droogt een airco de lucht enorm hard uit, wat nefast is voor je luchtwegen en ten 2de heb ik zelf een condesnpomp moeten plaatsen. Geen mogelijkheid tot natuurlijke afloop. Zo een pomp maakt toch vrij veel lawaaiHier draaien die gewoon 's nachts, dat is ook de enigste reden waarom die gekocht zijn in de slaapkamer: slaapcomfort. Nogal wiedes om die dan te gaan uitschakelen.
En snachts schijnt de zon ook niet dus het is effectief warmte dat terug binnenkomt op een of de andere manier.
ja , nu ook al 2 dagen zo gedaan. is idd beter.Ik laat bij mij altijd alles de hele dag koelen. En net voor slapen gaan zet ik mijn airco af. Ik doe dat zowel bij de kinderen, als bij mezelf. Rolluiken zijn ook wel dicht. Maar temperatuur is dan s morgens meestal nog rond de 22°. Dus das cava
Wat als binnen de garantie uwe installateur overlijdt? Pech en fabrieksgarantie kwijt?Daikin kan geen technieker sturen omdat ze toestemming nodig hebben van de oorspronkelijke installateur...

Ik zou die sowieso al naar 22°/23° brengen. Zeer inefficient op deze manier en gaat zeker niet sneller koelen door hem lager in te stellen.De airco krijgt het kwaad hier. 37 graden buiten en binnen ook 25 graden, ondanks airco op 18 graden.
Dat is inderdaad wel de ironie zelve. EPC uitgevonden om de energie efficiëntie van een woning te categoriseren om zo het gezamenlijke energiegebruik naar beneden te krijgen om de opwarming van de aarde onder controle te houden, maar intussen wel airco's moeten installeren om het leefbaar te houden in de warme periodes. Van een vicieuze cirkel gesprokenJa maar hoe ziet u huis eruit? Veel glas? Zijn er screens/rolluiken?
Je mag nog een EPC A+++++ hebben bij wijze van spreken als je met een stevige glaspartij op het Zuiden of Zuid-Westen zit en je hebt geen manier om de zon daar af te houden dan zit je uiteindelijk gewoon in een serre. Wordt echt véél te weinig rekening mee gehouden tijdens het bouwen, en de laatste jaren zeker want "we lossen het wel op met airco". Ik snap het ergens ook wel screens kosten heel snel een serieuze smak geld maar toch... wij wonen in een verkaveling van 11 huizen uit 2020-2021. Op het grootste deel van die huizen is intussen zonnewering geïnstalleerd...

Ja een wondermiddel is natuurlijk ook niet. Als het zoals nu dagen aan een stuk dik in de 30°C is en dan ook 's nachts nauwelijks onder de 25°C dipt houdt je de warmte toch niet buiten. Wij hadden hier achteraan echter op 1 groot raam ook geen screen laten steken want "de zon komt daar pas laat op de namiddag in te zitten"... dat was een schromelijke miscalculatie. Nog terwijl we nog in ons huis aan het werken waren zagen we het al gebeuren... zon draaide in dat ene raam en op nen tijd van niks steeg de temperatuur hier een paar graden.Hier valt dit heel goed mee. We zetten de airco's savonds uit en tegen de ochtend is het 24°C.
Uiteindelijk zijn we ook allemaal chauffages van 37°C hè. Dus logisch dat het wat opwarmt...
Wij hebben ook wel screens op de ramen in het Zuiden. Dat doet wel iets, maar heb daar wel ne ferme realitycheck gehad. Onze eerste zomer hier was het 27-28°C binnen.

Zo herkenbaar. Mijn vrouw was eerst tegen airco want de baby kon verkouden worden. Uiteindelijk hebben we dit toch geplaatst en er veel genot van gehad.Ik zeg al járen dat ik airco wil, mijn vrouw heeft altijd gezegd "niet nodig". Met dat we hier nu met een baby van 11 weken zitten heeft ze toch gesnapt dat dit misschien toch niet ideaal is. Ze gaat nu toch moeten wachten, ik ga geen airco laten plaatsen in het midden van de zomer.![]()

Tis zoals het riedeltje "once you go black..."Zo herkenbaar. Mijn vrouw was eerst tegen airco want de baby kon verkouden worden. Uiteindelijk hebben we dit toch geplaatst en er veel genot van gehad.
Ondertussen verhuisd naar een woning met enkel (licht teleurstellende) vloerverkoeling en zaagt ze nu de oren van mijn lijf om terug airco te plaatsen.![]()