Agent geeft Van Grieken vuistslag om spandoek

Er wordt hier door niemand alles uit de kast gehaald om ook maar iets goed te praten.
Alles uit de kast halen om die slag goed te praten, moest eens met bv Calvo gebeuren :)

Hardere aanpak is zeker nodig maar dat is niet je zelfbeheersing verliezen en er los op kloppen omdat je gefrustreerd zijt, nuja veel moet ge van flikken tegenwoordig ook niet meer verwachten helft is onbekwaam voor die job
 
Alles uit de kast halen om die slag goed te praten, moest eens met bv Calvo gebeuren :)
Ik zie Calvo niet doen wat Van Grieken deed. Maar moest Calvo het toch doen, herhaaldelijk niet luisteren naar wat de politie vraagt, dan had hij evengoed niet al te verontwaardigd mogen zijn moest er iets gelijkaardigs gebeuren (en als er nu één iemand is in de ganse Belgische politiek van de laatste tien jaar waar ik een hekel aan heb dan is het Calvo wel, dan heb ik zeker nog meer sympathie voor Van Grieken als politicus).
 
Op een enkeling na wordt die slag niet goed gepraat, maar het lijkt wel dat velen de opstandigheid van TVG een grotere schande vinden dan die vuistslag.
 
Dat die agent een vuistslag uitdeelt, is inderdaad niet goed te praten.

Wat de agent eigenlijk moet doen is zeggen: "kijk meneer, als u me blijft duwen krijgt u een PV wegens agressief gedrag tegenover de politie." En als ze dan niet stoppen, arresteren die handel.
 
Op een enkeling na wordt die slag niet goed gepraat, maar het lijkt wel dat velen de opstandigheid van TVG een grotere schande vinden dan die vuistslag.
Ja, omdat je als politicus een voorbeeldfunctie hebt. En omdat we voor politici hopelijk hogere standaarden hebben dan een blm betoger of la boum deelnemer op gebied van gedrag naar agenten toe.
 
Ik zie Calvo niet doen wat Van Grieken deed. Maar moest Calvo het toch doen, herhaaldelijk niet luisteren naar wat de politie vraagt, dan had hij evengoed niet al te verontwaardigd mogen zijn moest er iets gelijkaardigs gebeuren (en als er nu één iemand is in de ganse Belgische politiek van de laatste tien jaar waar ik een hekel aan heb dan is het Calvo wel, dan heb ik zeker nog meer sympathie voor Van Grieken als politicus).
Flikken kunnen zoveel vragen als ze willen daarom hebben ze het nog niet altijd bij het rechte wettelijk eind, en dit een Walgelijke tactiek van Tvg noemen is gewoon belachelijk die flik had gewoon zijn poten moeten thuishouden punt.

Kijk ik moet Tvg ook niet en dat die daar wat onnozel staat te roepen, ge moet nogal ne slimme zijn om daar dan op te kloppen voor zoiets.
 
Naar wat ik verneem stond Vlaams-Belang op deze plek: https://www.google.com/maps/place/Slada/@50.854558,4.3553157,17.5z/data=!4m6!3m5!1s0x47c3c3830be0786b:0x12bc619193b678e4!8m2!3d50.8558081!4d4.3555216!16s/g/11tf1sr_25?entry=ttu Dat zou op het parcours zijn van de betoging, maar niet in de betoging zelf.

Ze werden door de politie terecht gewezen dat ze daar niet mochten staan met hun spandoek/flyers. Wanneer de politie zegt dat ze daar niet mogen staan, willen ze zich verplaatsen richting eigenlijke betoging die daar in de buurt langs komt, maar dat wordt verboden door de politie. Er ontstaat wat discussie over het waarom. En dan wil de politie overgaan tot het confisceren van het spandoek en ontstaat het tummult. Van Grieken wil het spandoek 'beschermen', er ontstaat trek- en duwwerk en als Van Grieken die agent harder duwt, krijgt ie een mep.
 
Flikken kunnen zoveel vragen als ze willen daarom hebben ze het nog niet bij het rechte wettelijk eind, en dit een Walgelijke tactiek van Tvg noemen is gewoon belachelijk die flik had gewoon zijn poten moeten thuishouden punt.
Voor de duidelijkheid ik zeg ook nergens dat dit puur tactiek was van Van Grieken. Bij het rechte wettelijke eind of niet, meh ik zou toch niet zeggen dat ze dat zeker niet waren (enfin of dat die ene agent dat niet was). Dat zal eventueel aan de rechter/rechtbank zijn om over te oordelen, en vermits Van Grieken klacht lijkt ingedient te hebben zal dat wel gebeuren ook.

Nu goed, je bewoording indachtig, zou ik, moest ik moeten gokken, wel een gerichte gok kunnen doen naar je gevoelens ten aanzien van het gemiddelde blauwe uniform op straat.
 
Er wordt niet goedgepraat maar wel krampachtig kapotgenuanceerd. Feitelijk even erg. We zien waar krampachtig kapotnuanceren ons heeft gebracht in de grootsteden.
 
Dan had de titel geweest "Brusselse Politie pakt volksvertegenwoordiger onterecht op", allemaal in het kader de zin die daar na kwam. Verdeeldheid zaaien en de calimero-hoed op te zetten om zo ongenoegen te creëren door van een mug een olifant te maken.

Jij hebt geen enkel idee over welke gebeurtenissen ik een topic zou maken. Jij hebt geen enkel idee wat voor titel ik aan die topics zou geven. Jij hebt geen enkel idee over mijn intenties.

Ik stel voor dat je uw speculatie voor jezelf houdt.
 
Er wordt niet goedgepraat maar wel krampachtig kapotgenuanceerd. Feitelijk even erg. We zien waar krampachtig kapotnuanceren ons heeft gebracht in de grootsteden.
Wees blij, als je ziet welke invloed BG wel niet heeft op de maatschappij. Dat je daar deel mag van uit maken.
 
Jij hebt geen enkel idee over welke gebeurtenissen ik een topic zou maken. Jij hebt geen enkel idee wat voor titel ik aan die topics zou geven. Jij hebt geen enkel idee over mijn intenties.

Ik stel voor dat je uw speculatie voor jezelf houdt.

In plaats van mij passief agressief de neus af te bijten, kan je misschien ook gewoon antwoorden op de stelling? Mocht Van Grieken opgepakt zijn, had je dan minder verontwaardigd gereageerd?
 
Terug
Bovenaan