Age of Empires IV

Strategy PC XBOX Age of Empires IV

Iemand die de campagne van de Mongolen al heeft uitgespeeld, ik zit nu bij de laatste fase Xianjang, maar dat lijkt een bug, je moet daar de 'keep' vernielen met die Huihaopao (ofzoiets) maar je kan deze niet opbouwen doordat ze telkens vanuit de keep worden vernield.
 
Tzal zeker wennen zijn, maar als het eenmaal in de vingers zit moet dat wel lukken denk ik.

Ik denk bijvoorbeeld aan de linker joystick die werkt als muis cursor, de rechter beweegt de camera, knop indrukken samen met linker joystick om mannekes te selecteren etc...
Andere buttons gemapt als hotkeys om snel menu items te kiezen.

Ze kunnen bv een "controller mode" erin steken waar je het spel kunt pauzeren, op uw gemak orders geven aan uw verschillende mannekes en dan terug resumen en het resultaat zien.

Again, muis en toetsenbord gaat altijd veel beter spelen, maar ik vind dat ze de optie toch moeten aanbieden 🙂.

Ik heb gamepass en een beest van een gamepc en een goeie grote tv om op te spelen.
De bottleneck voor mij is muis en toetsenbord, dit kan ik echt niet gebruiken vanuit de zetel.
Waarom geen Logitech K400 toetsenbord kopen of iets in die aard? Kan je muis/keyboard vanuit de zetel gebruiken.
 
Maakt het eigenlijk uit in welke volgorde je de campaign speelt ? Ik heb zonet The Battle Of Lincoln vervolledigd maar het als ik in het menu 'continue campaign' kies dan gaat hij gewoon terug naar de plaats net voor het vervolledigen van de Battle Of Lincoln.

Klopt het dat hij niet echt een 'check' of 'finished' zet na het vervolledigen van een hoofdstuk van de campaign ?
 
Op de reviews/youtubes zag het er soms wat cartoony en haperig uit. Speelt/klikt/schuift de game effectief vlot?
Ik heb hier zo lang naar uitgekeken dat ik het dan toch plots vergeten ben! /facepalm.

Anyway, nog een tip : op coolblue aan 52 euro : https://www.coolblue.be/nl/product/893333/age-of-empires-iv-pc.html
Ik vermoed dat je een code in the box toch aan steam nog kunt linken?

Grtz,

Geen issues met haperingen oid. Speelt echt leuk en ligt imo zeer dicht bij de 2.
Op kinguin kan je 'm kopen voor 40EUR.
 
O
Geen issues met haperingen oid. Speelt echt leuk en ligt imo zeer dicht bij de 2.
Op kinguin kan je 'm kopen voor 40EUR.

Oei, amai, dat is voor een prikje! :)

Ik zie kinguin zelf 49 euro?

Andere retailers dan 41 euro etc, maar zijn die te betrouwen, ja?

Grtz,
 
waar kan je die patch downloaden als je geen steam hebt? staat toch nergens? kameraden die via steam hebben gekocht, wordt patch automatisch gedownload. Door te liggen klikken en zoeken, moet ik nu zelfs alles terug installeren, wat een miserie.
 
Aangezien het mogelijk is om vrienden toe te voegen in het spel zelf wil ik iedereen vriendelijk uitnodigen om me/elkaar toe te voegen.

Voeg me alvast toe ingame: NixoN

PS: AOE4 is hoofdlettergevoelig dus probeer gerust ook Nixon uit.
 
Ik heb nu eigenlijk telkens skirmishes gedaan...
Die vond ik vroeger ook altijd het leukst.
Mapje maken, en maar gaan! :D

Anyway, dit weekend toch eens zien of ik ergens wat tijd heb om eens aan de campaign te beginnen.
 
Gisterenavond nog eens een skirmish gestart. 2v2 op eilandjes. Love it om dan een heel eiland te ommuren en sea supremacy te behalen. Let them come...

Speel meestal met Frankrijk of Engeland. Nu Engeland.
 
Stond in sale, toch maar gekocht, en moet zeggen op normaal toch weer wennen.
Grafisch wel leuk, graphics staan op laag want video kaart niet voldoende.
Laptop ook maar 2gb ram en 4 nodig.
Kan het wel spelen, maar zou het veel verschil maken met 2gb erbij te steken? Grafisch kan ik niets wijzigen uiteraard...
 
Terug
Bovenaan