Ook in Europa gebeuren zo een aanslagen , zie Robert Fico nog maar onlangs. Misschien zijn mensen radicaler geworden , maar eigl gebeurde dit vroeger ook al.
Onze eigen Raoul Hedebouw niet vergeten!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook in Europa gebeuren zo een aanslagen , zie Robert Fico nog maar onlangs. Misschien zijn mensen radicaler geworden , maar eigl gebeurde dit vroeger ook al.
,
en
te gebruiken in plaats van een reactie. Akkoord maar als de polarisatie op dit niveau blijft eindig je toch als land met een burgeroorlog in mijn ogen. Vroeg of laat zal er toch terug wat toenadering moeten komen wil je niet dat republikeinen en democraten elkaar als minderwaardige burgers gaan beschouwen. Dat is toch een situatie die niemand wil.Met het belang van social media, marketing en corporate lobbying (enorm toegenomen na een Supreme Court beslissing uit 2010) denk ik niet dat het niveau ooit terug gaat naar bv. de amicable interacties tussen Romney en Obama. Vroeger werd er hevig gedebatteerd maar gingen politici na het werk samen op café. De echte polarisatie is begonnen toenemen onder Newt Gingrich toen hij speaker was van het huis in de jaren '90 en een scorched earth beleid hanteerde waarbij er niet mocht worden samengewerkt.
Het huis en de senaat zijn nu vooral een plek om jezelf te profileren voor de volgende verkiezing.
Dat wist ik zelf niet.Onze eigen Raoul Hedebouw niet vergeten!
Ter verduidelijking. Mij stoorde dat gegeven niet. Was een reactie op een vraag van Coldplayke naar kay gell toe die dat wel stoorde.Dat is nochtans hoe correcte media moeten omgaan met zo'n belangrijke gebeurtenis: voorzichtig en baserend op feiten. Geen enkele van die titels klopte niet op basis van de info die dan betrouwbaar beschikbaar was. Even later, en nee, geen 2 uur later, werd gewag gemaakt van beschieting en van aanslag.
En toch 15 dollar gedoneerd voor de democraten in 2021. Vraag mij af wanneer hij zich heeft geregistreed als Republikein.De schutter is de 20 jarige Thomas Matthew Crooks, geregistreerd als Republikein, volgens Amerikaanse media.
Klopt, daarom dat ik het zelf ook niet goed zie aflopen met de democratie in de VS. Je kan geen tweepartijensysteem hebben waar beide partijen elkaar als de duivel beschouwen zonder dat dat uitmondt in geweld.Akkoord maar als de polarisatie op dit niveau blijft eindig je toch als land met een burgeroorlog in mijn ogen. Vroeg of laat zal er toch terug wat toenadering moeten komen wil je niet dat republikeinen en democraten elkaar als minderwaardige burgers gaan beschouwen. Dat is toch een situatie die niemand wil.
Eigenlijk zou je je zelf moeten afvragen of er in deze gebeurtenis geen hand van Rusland aanwezig is.Ik houd ook mijn hart vast voor al het fake nieuws en complotdenken dat gaat volgen, hetzij met de hulp van AI, hetzij met buitenlandse invloeden, om van deze aanslag gebruik te maken om de bevolking verder te manipuleren en op te jutten en de verkiezingen proberen te beinvloeden.
Ik houd ook mijn hart vast voor al het fake nieuws en complotdenken dat gaat volgen, hetzij met de hulp van AI, hetzij met buitenlandse invloeden, om van deze aanslag gebruik te maken om de bevolking verder te manipuleren en op te jutten en de verkiezingen proberen te beinvloeden.
Gaat op voor beide kanten natuurlijk.Zie je nu toch al.
Naast de talloze online comments die het jammer vinden dat de schutter gemist heeft (volgens meta is dat niet in strijd met hun regels voor oproepen tot geweld want dat melden ze als je zoiets report) zie je ook een grote groep die blijkbaar denkt dat Trump dit allemaal in scène heeft gezet.
Je ziet dat vaak bij weirdo's dat ze de ene keer voor de ene en de andere keer voor de andere zijn. Een partijassociatie op zich zegt weinig, behalve miss dat hij geen radicale democraat zal zijn.En toch 15 dollar gedoneerd voor de democraten in 2021. Vraag mij af wanneer hij zich heeft geregistreed als Republikein.
Maar dat is toch normaal, ten eerste omdat iedere malloot een X-account of Meta-account kan nemen, of 100, en dan krijg je de domste opmerkingen eerst.Zie je nu toch al.
Naast de talloze online comments die het jammer vinden dat de schutter gemist heeft (volgens meta is dat niet in strijd met hun regels voor oproepen tot geweld want dat melden ze als je zoiets report) zie je ook een grote groep die blijkbaar denkt dat Trump dit allemaal in scène heeft gezet.
De schutter is de 20 jarige Thomas Matthew Crooks, geregistreerd als Republikein, volgens Amerikaanse media.
En toch 15 dollar gedoneerd voor de democraten in 2021. Vraag mij af wanneer hij zich heeft geregistreed als Republikein.
20 jaar oud, wil dan ook zeggen dat hij nog nooit aan een presidentiële verkiezing heeft deelgenomen, de aankomende zou zijn eerste zijn...Je ziet dat vaak bij weirdo's dat ze de ene keer voor de ene en de andere keer voor de andere zijn. Een partijassociatie op zich zegt weinig, behalve miss dat hij geen radicale democraat zal zijn.
Gewoon een gek dus ..20 jaar oud, wil dan ook zeggen dat hij nog nooit aan een presidentiële verkiezing heeft deelgenomen, de aankomende zou zijn eerste zijn...
En toch 15 dollar gedoneerd voor de democraten in 2021. Vraag mij af wanneer hij zich heeft geregistreed als Republikein.
Ik bedoelde niet dat hij gestemd heeft voor de presidentsverkiezingen wel dat zo'n mensen soms overslaan van de ene naar de andere kant om ,voor ons, banale standpunten.20 jaar oud, wil dan ook zeggen dat hij nog nooit aan een presidentiële verkiezing heeft deelgenomen, de aankomende zou zijn eerste zijn...
Hij heeft enorm veel geluk gehad. Gelukkig heeft hij het overleefd, je wenst niemand dit toe.Pack it up folks. Trump wint in november.