Renegadexxripxx
Well-known member
Mja, dat is smaak zeker.Bwa tis soms stom maar best dat dat bestaat. Tis al erg genoeg dat er hier ene weer van de nva heeft kunnen bekomen om zijn gevel af te breken en er ne lelijke wit/grijze gevel heeft er tegen gezet.
Das echt het gedrocht in de straat naast al die herenhuizen waar de mensen tijd geld en energie erin steken om het zo goed mogelijk te bawaren
Voor mij is er geen enkele justificatie voor het georganiseerd bewaren van dergelijke infrastructuur. En zeker niet van zoiets als rijhuisjes. Platgooien, die stukken grond optimaliseren en deftige rijhuizen opzetten is mijn voorkeur. Niet stilstaan in het verleden.
Recupereren we ook weer een aantal ambtenaren, en zit je ook niet met het feit dat de overheid zelf absurde bedragen moet neertellen voor zijn eigen renovaties. Mensen die geld te veel hebben, kunnen dat dan doen. De rest is het gewoon de marktprijs.
Maar bon, mijn zicht op overheidsgebouwen is dan ook puur functionaliteit, standaardisatie en liefst hetzelfde gebouw op andere locaties neerpoten ipv er architectuurprijsjes en state of the art gebouwen van te maken.
We zullen maar zeggen dat ik er gelukkig niet verantwoordelijk voor ben.
. Hier bestaat er zo een wijk. We noemen dat legoland. Kzou daar nooit willen wonen.

.