Ik denk dat er nooit de aanname is geweest dat thuiswerk overal permanent zou worden ingevoerd? En zelfs op plaatsen waar het permanent ingevoerd is, gaat het vaak over 1-2 dagen thuiswerk.Een grote groep van de mensen werkt al 2 jaar (voor een gedeelte) thuis
Nu is telewerk 2? weken niet meer verplicht en je merkt een enorme toename van verkeer (allé ik merk het niet, maar die thuis wel)
Ofwel zijn opeens op alle plaatsen de werkgevers zo'n asociale klootzakken dat ze hun persoon fulltime naar kantoor verplichten te gaan, of de mensen kiezen er toch ook zelf voor ?
Ik ga misschien kort door de bocht, maar waar waren die mensen allemaal enkele weken geleden ? gewoon lekker van thuis aan het werken waarschijnlijk
En zoals je aanhaalt, veel werkgevers (ik denk dan aan de kleinere kmo) willen hun werkvolk liever ter plaatse hebben. En zoals Sylverscythe zegt, er zullen ook genoeg plaatsen zijn waar het thuiswerken niet zo soepel is gegaan.
En je moet ook kunnen begrijpen dat sommige mensen er naar uit hebben gekeken om terug naar het werk te kunnen gaan. Voor die mensen werkt dat makkelijker, hebben nood aan het sociale aspect van werken, etc. Je mag dat toch ook niet onderschatten lijkt me.
Laatst bewerkt:

Wat een kwelling om tussen zulk dom volk te moeten leven.
Exact het tegenovergestelde van wat moet gebeuren. En straks maar klagen en zagen dat hernieuwbare energie subsidies moet krijgen om onze targets te halen zeker? Hoe zou dat komen.