Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar zo mooiIk moet @MrKend54l bijtreden ivm cockpit waar je al snel 500 euro meerkost door hebt en voor gewone mensen weinig meerwaarde bibiedt

Jaarlijks 3,5k of eenmalig?Ik ben op zoek naar ne nieuwe racer. De huidige is volgens mij 10 jaar oud ofzo. Rijdt nog wel goed maar het is tijd voor iets nieuw..
Misschien kunnen jullie mij wat modellen aanraden:
Belangrijk: carbon frame met cockpit alle kabels weggewerkt.
Schijfremmen.
Minder belangrijk: groupset. Ik rij toch 9/10 op vlakke banen.
Merk maakt niet uit. Liefst goede prijs kwaliteit.
Prijs liefst onder de 3k.
Op van eyck staat ook Scott foil voor 3,5k die me wel interessant lijkt..

Deze blijft ook door mijn hoofd spoken. Ik ga er is langs gaan. Is wsl (zeker) een chinees carbon frame.
![]()
② nieuwe Orso S29 — Fietsen | Racefietsen — 2dehands
Full carbon Orso S29 full cockpit stuur105 afgemonteerd 34/50Maar 52.5Crank 170 mmstuur 40cc2Jaar Garantie inclOok andere maten te verkrijgen enwww.2dehands.be
Snap niet goed waarom je daarvoor zou gaan imo.Deze blijft ook door mijn hoofd spoken. Ik ga er is langs gaan. Is wsl (zeker) een chinees carbon frame.
![]()
Full carbon Orso S29 full cockpit stuur105 afgemonteerd 34/50Maar 52.5Crank 170 mmstuur 40cc2Jaar Garantie inclOok andere maten te verkrijgen enwww.2dehands.be
Deze blijft ook door mijn hoofd spoken. Ik ga er is langs gaan. Is wsl (zeker) een chinees carbon frame.
![]()
Ik ben op zoek naar ne nieuwe racer. De huidige is volgens mij 10 jaar oud ofzo. Rijdt nog wel goed maar het is tijd voor iets nieuw..
Misschien kunnen jullie mij wat modellen aanraden:
Belangrijk: carbon frame met cockpit alle kabels weggewerkt.
Schijfremmen.
Minder belangrijk: groupset. Ik rij toch 9/10 op vlakke banen.
Merk maakt niet uit. Liefst goede prijs kwaliteit.
Prijs liefst onder de 3k.
Op van eyck staat ook Scott foil voor 3,5k die me wel interessant lijkt..
Idd.Een merk met een goeie garantie reputatie lijkt mij ook wel een must, er zijn merken die zelfs levenslange garantie op het frame geven. Kan voor carbon interessant zijn.
Die chinese frames allemaal goed en wel maar als er een probleem is, zit je er wel mee.
Welke fiets heb je nu?Idd.
Het gaat wsl een cube agree c62 worden of een merida reacto. Laatste is wel duurder als ik die met een di2 wil zoals de cube. Canyon niks in stock en langere lt precies.

Focus had ik nog niet naar gekeken, maar behalve als ik iets fout zie, hebben ze maar één 1by model, van direct +4k€.Focus Atlas? Lijkt me ook wel aan jouw criteria te voldoen.
Specialized Diverge, Cannondale Topstone, Cube Nuroad, Orbea Terra en de hierboven vermelde Kona's voldoen aan uw criteria. Canyon Grizl 8 Ekar idem. Allemaal onder de 3k. Of ze allemaal evenveel waar voor hun geld geven, is iets anders.Focus had ik nog niet naar gekeken, maar behalve als ik iets fout zie, hebben ze maar één 1by model, van direct +4k€.
Veel merken hebben precies geen goedkoper 1by model, begint vaak direct elektronisch rond die prijs.
Bij giant, canyon, scott, ... Heb je geen 1by gravel fiets onder de 3k.
(Ribble CGR 725 vind ik ook wel heel schoon, en staal spraakt me ook wel ergens aan. Maar jammer van de importkosten bij die fiets.)
De enige meerwaarde is toch dat het er mooier uitziet? En of je dat die prijs waard is moet iedereen maar zelf beslissen.Ik voel een nieuw tv format aankomen: blind gefietst!
Ik moet @MrKend54l bijtreden ivm cockpit waar je al snel 500 euro meerkost door hebt en voor gewone mensen weinig meerwaarde biedt
5-tal watt aan 35km/u.De enige meerwaarde is toch dat het er mooier uitziet? En of je dat die prijs waard is moet iedereen maar zelf beslissen.