Ik ben op zoek naar een eerste koersfiets, liefst nieuw en budget ergens tegen de €1800. Iets over budget kan, als dat aanzienlijke meerwaarde met zich meebrengt. Ik had mijn zinnen al gezet op een Canyon Endurace 7, maar uiteraard niet in stock. Sinds vorige week is dit model op hun website ook gearchiveerd, mogelijks omdat er binnenkort een nieuw model komt?
www.canyon.com
Los van of het model terug in stock komt binnenkort, had ik graag toch wat alternatieven gehad om in overweging te nemen. Binnen het budget lijkt mij het maximum om eruit te halen qua basis specs een aluminium frame, 105 groep en hydraulische schijfremmen. Ik zoek ook niets te agressief, dus eerder een endurance geometrie.
Ik kan obv bovenstaande specs ook zelf wat opzoeken, maar heb weinig voeling met overige relevante specificaties van de fiets om op te letten, welke fabrikanten algemeen aan te raden zijn in dit segment, etc.
Endurace 7
Een veelzijdige aluminium endurance fiets met een op comfort gerichte geometrie en schijfremmen. Deze fiets is opgebouwd rond het nieuwste Endurace frame en gemaakt om kilometers te verslinden op dagelijkse ritten, weekenduitjes en Gran Fondos.
Los van of het model terug in stock komt binnenkort, had ik graag toch wat alternatieven gehad om in overweging te nemen. Binnen het budget lijkt mij het maximum om eruit te halen qua basis specs een aluminium frame, 105 groep en hydraulische schijfremmen. Ik zoek ook niets te agressief, dus eerder een endurance geometrie.
Ik kan obv bovenstaande specs ook zelf wat opzoeken, maar heb weinig voeling met overige relevante specificaties van de fiets om op te letten, welke fabrikanten algemeen aan te raden zijn in dit segment, etc.

(je hebt geen voorderailleur he)