Aankoopadvies: Powerbank

• Onderwerp starter Onderwerp starter RuZ
  • Startdatum Startdatum

RuZ

Member
Ik merk dat ik m'n iPhone niet meer een hele dag kan gebruiken zonder tussendoor op te laden. En met de vakantie in het vooruitzicht, overweeg ik de aanschaf van een powerbank.
Waarop moet ik letten bij de aankoop? Het is de bedoeling dat ik onderweg kan bijladen. Vooral op vakantie, waar ik 's nachts op hotel m'n telefoon kan opladen, maar dan een hele dag onderweg ben en pas late avond weer op hotel zal zijn.

Ik heb nu een iPhone 12 Pro, maar wil eind dit jaar wellicht een nieuwe iPhone aankopen (de '17' of '26', hoe Apple het nieuwe model ook zal noemen, ook weer de Pro-uitvoering en liefst de grotere maat 'Max' of 'Plus' ofzo)...

Zit er veel verschil in de kwaliteit van powerbanks? Als ik hier wat rondvraag, zegt de ene er eentje te kopen van 30.000 aan 80 euro of meer, maar de andere zegt om voor een goedkopere 10.000 voor nog geen 10 euro te gaan uit den Action...

Sommige hebben quickcharge, of een hoger aantal ampère waarmee dat bepaalde apparaten kunnen opladen, of 2-3- ... verschillende USB poorten, eventueel USB en USB-C zelfs. Met 10000 heb je zeker al genoeg om zeker een ganse dag door te komen. Hoe groter de capaciteit, hoe groter de powerbank zelf ook wordt.

Van de action zal dat rommel zijn, maar van deftige merken zoals Anker zal dat wel goed zijn, regelmatig ook ibood in het oog houden :)

Terug
Bovenaan