Aankoop nieuwe high end gaming pc

Kijk eens naar de 7900 XTX. Ik heb eentje gekocht voor net 1000 euro (de ASUS TUF) en daar zit nu ook een 100 euro BTS korting op. Plus Starfield zat er bij (weet niet of dat nog is) en da's ook 100 euro waard, als je into Starfield bent.

EDIT: ik zie net dat je de ASUS TUF 7900 XTX hebt besteld. Vergeet je niet te registreren voor de BTS actie!
 
Kijk eens naar de 7900 XTX. Ik heb eentje gekocht voor net 1000 euro (de ASUS TUF) en daar zit nu ook een 100 euro BTS korting op. Plus Starfield zat er bij (weet niet of dat nog is) en da's ook 100 euro waard, als je into Starfield bent.

EDIT: ik zie net dat je de ASUS TUF 7900 XTX hebt besteld. Vergeet je niet te registreren voor de BTS actie!

yes zal ik zeker doen! Starfield zit er idd bij! Heb je enig idee welke versie dit was? + wat ik ervoor kan vragen? Ik ben niet into Starfield denk ik + ik heb in totaal 2 vouchers.

Voor alles zeer lang zitten zoeken / twijfelen en denk toch dat ik nu terug een jaar of 4-5 meekan.

Geen watercooling meer gezien de prestaties het prijsverschil toch niet meer waard zijn
 
yes zal ik zeker doen! Starfield zit er idd bij! Heb je enig idee welke versie dit was? + wat ik ervoor kan vragen? Ik ben niet into Starfield denk ik + ik heb in totaal 2 vouchers.

Voor alles zeer lang zitten zoeken / twijfelen en denk toch dat ik nu terug een jaar of 4-5 meekan.

Geen watercooling meer gezien de prestaties het prijsverschil toch niet meer waard zijn
Normaal krijg je de Premium Edition. Maar doorverkopen zal niet simpel zijn, want je moet AMD software installeren die je hardware detecteert om de key te kunnen verzilveren.
 
Kun je die keys gewoon niet ingeven via steam? want ik heb die beide al gekregen
Neen, het is een heel gedoe met die AMD software downloaden en installeren, dan dat detecteren, dan de key ingeven, in de AMD software inloggen in Steam en zo heb je dan Starfield op je Steam account.

Je zou ze kunnen verkopen maar de mensen zouden dan op jouw PC moeten inloggen in Steam. En jij moet zeker zien dat je uitgelogd bent.
 
Tower is up and running! Wel in het begin wat gesukkeld met de opstart.

Alleen wel wat jammer dat beide ramlatjes zo goed als volledig verstopt zijn achter de Noctua koeler.

Maar.. Wat een JOEKEL van een videokaart seg! Das toch echt niet meer normaal. Zit zelf een steun bij voor te ondersteunen :D

ps: is er iets speciaals dat ik moet aanpassen puur op vlak van gamingperformance? Heb nooit met amd gewerkt. Tips zijn welkom
 
Wat is het prijskaartje van uw setup?

Volgende maand Forza Motorsport. Zoveel zin om dat te spelen maar vrees voor mijn 5j oude pc 😬 (1080GTX - processor ken ik al nimmer uit het hoofd lol)
 
Wat is het prijskaartje van uw setup?

Volgende maand Forza Motorsport. Zoveel zin om dat te spelen maar vrees voor mijn 5j oude pc 😬 (1080GTX - processor ken ik al nimmer uit het hoofd lol)
Ik heb overal zowat gekocht. Heb een stuk op factuur gekocht, een deel met bons van bol die ik nog liggen had.
Als je alles loskoopt (zonder de in totaal 125€ cashback van Asus) zit ik aan +- 2400-2500€.
 
Neen, het is een heel gedoe met die AMD software downloaden en installeren, dan dat detecteren, dan de key ingeven, in de AMD software inloggen in Steam en zo heb je dan Starfield op je Steam account.

Je zou ze kunnen verkopen maar de mensen zouden dan op jouw PC moeten inloggen in Steam. En jij moet zeker zien dat je uitgelogd bent.
Heb hier onlangs 2x amd game verkocht. Gewoon tijdelijk account aanmaken op die amd rewards site. Alles klaarzetten en dat account kan je verkopen.
 
Heb hier onlangs 2x amd game verkocht. Gewoon tijdelijk account aanmaken op die amd rewards site. Alles klaarzetten en dat account kan je verkopen.
yep en zo ga ik het doen ook! heb 1tje zelf geclaimed ondertussen. En de andere gaat een vriend overkopen dus komt in orde!
 
Ik heb overal zowat gekocht. Heb een stuk op factuur gekocht, een deel met bons van bol die ik nog liggen had.
Als je alles loskoopt (zonder de in totaal 125€ cashback van Asus) zit ik aan +- 2400-2500€.
Prijzen zijn eigenlijk wel ca va na wat research gedaan te hebben. Jij hebt een 4K proof systeem.

Voor 1300-1500€ een systeem samengesteld dat vlotjes mijn 2k scherm setup kan draaien. Mogelijk met crypto mining dat volgend jaar terug op de rails zit, misschien toch komende maanden eens werk van maken :p
 
Heb hier onlangs 2x amd game verkocht. Gewoon tijdelijk account aanmaken op die amd rewards site. Alles klaarzetten en dat account kan je verkopen.
Dat was een idee dat ik ook had, maar dan zit je met 2 Steam accounts. Of bedoel je de AMD account verkopen?
 
Dat was een idee dat ik ook had, maar dan zit je met 2 Steam accounts. Of bedoel je de AMD account verkopen?
Ja als ik me niet vergis zat de steam code klaar in het tijdelijke amd reward account. Dat account kun je dan verkopen en de koper kan het spel gewoon toevoegen aan zijn of haar steam account.
 
Mogelijk met crypto mining dat volgend jaar terug op de rails zit, misschien toch komende maanden eens werk van maken :p
sorry voor de off-topic maar waarom denk je dat volgend jaar minig terug "in" gaat zijn met de huidige energie prijzen dunno ze.
 
sorry voor de off-topic maar waarom denk je dat volgend jaar minig terug "in" gaat zijn met de huidige energie prijzen dunno ze.
Geen idee gewoon een wild gokske. Nooit mee beziggehouden :p

En aangezien in 2024 de bitcoin halving weer eraan komt.
 
Zit wel met het probleem dat de pc véél trager opstart dan mijn vorige.

Quick boot staat aan, Expo profile voor ram is enabled en staat op Expo I ingesteld.

Echter kreeg ik met de startup net terug een melding met de vraag of ik 'Memory Integrity wou aanzetten, maar heb geen idee wat dit wil zeggen.
Het betreft een melding dat ik het moet uitzetten om verder te gaan mat AI suite 3. Nu, als ik het goed begrijp is AI suite enkel maar een hulpprogramma. Voor alles na te kijken gebruik is afterburner.

Via windows krijg ik ook een melding van 'apparaatbeveiliging' Geheugenintegriteit is uitgeschakeld. Uw apparaat is mogelijk kwetsbaar
 
Laatst bewerkt:
AI Suite 3 verwijderen -> bloatware
Memory Integrity aanzetten -> anders heb je een veiligheidsrisico

De 7000 chips booten wat trager, omdat ze telkens aan memory training doen. Ik denk dat dit iets tijdelijk is maar ben niet 100% zeker.
 
De 7000 chips booten wat trager, omdat ze telkens aan memory training doen. Ik denk dat dit iets tijdelijk is maar ben niet 100% zeker.
ligt aan het merk van moederbord. reden waarom ik zelf voor gigabyte koos...
Mogelijk is het intussen wel al veranderd voor bepaalde moederborden via een firmware update

1677072839181-png.285012
 
Terug
Bovenaan