belvedere86
Well-known member
Deel 2 staat hier reeds gedownload. Ik wou nog deel 1 spelen maar helaas hebben ze die onlangs van GP gehaald. Wordt dus ff op YT een recap bekijken...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moest je een Epic account hebben, daar is hij bij de freebies ook al eens gepasseerd.Deel 2 staat hier reeds gedownload. Ik wou nog deel 1 spelen maar helaas hebben ze die onlangs van GP gehaald. Wordt dus ff op YT een recap bekijken...
Hier hetzelfdeIk kijk er alvast enorm naar uit, deel 1 was echt de sleeper hit van het jaar voor mij.![]()

ik heb een game breaking glitch waardoor ik gewoon niet kan spelenMiljaar, weinig animo hier voor deze game.

Hoelang heb ge gewacht? Ik had dat ook, dacht eerst dat het een bug was, enkele minuten later ging het weg, waardoor ik vermoedde dat het gewoon ne loading screen was.zelfs een delete and nieuwe install en spel werkt nog niet
![]()
5 min ofsoHoelang heb ge gewacht? Ik had dat ook, dacht eerst dat het een bug was, enkele minuten later ging het weg, waardoor ik vermoedde dat het gewoon ne loading screen was.
Loading screens kunnen minder tijd in beslag nemen op PC dan op ne console.

. Kan niet wachten tot hij binnen is om te spelen! Eerste game was een topper, enigste minpunt was dat het te snel gedaan was voor mij