A Plague Tale: Requiem

Action PC PS5 XBOX SWITCH A Plague Tale: Requiem

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
apt.png


release: 18 oktober 2022
genre: action-adventure
dev: Asobo Studio

A Plague Tale 2.

After escaping their devastated homeland, Amicia and Hugo travel far south, to new regions and vibrant cities. There, they attempt to start a new life and control Hugo’s curse.

But, when Hugo’s powers reawaken, death and destruction return in a flood of devouring rats. Forced to flee once more, the siblings place their hopes in a prophesized island that may hold the key to saving Hugo.

 
Wel benieuwd naar deel 2. Deel 1 was voor mij een heel positieve verrassing, hopelijk komt hij terug naar de playstation.
 
Is de eerste zo goed ja? Moet ik dan zeker eens spelen.
 
De eerste was echt goed. En voor mij ook wel de mooiste game van de laatste jaren omdat ook de sfeer klopte. Maar het concept met de ratten was daarmee ook wel een beetje verzadigd naar het einde toe. Het bouwde constant op qua moves en skills dus het ging niet vervelen maar ik weet niet of ze dat nog eens gaan kunnen. Ze verdienen in elk geval wel het voordeel van de twijfel.
 
  • Leuk
Waarderingen: VN.
Zag er interessant uit, eerste precies ook gemist? Dus eerst die nog eens spelen.
 
Wist niet dat zo velen deze gemist hadden, wordt vaak een hidden gem genoemd, wat ik geen correcte benaming vond, maar enkel omdat ik dacht dat deze niet echt "hidden" was. Zo te zien wel :p
 
Er is zelfs een gratis demo op playstation. Maar ik was pas overtuigd toen ik hem echt kocht en niet per se na de demo, dat is meer een inleiding.
 
De eerste was echt goed. En voor mij ook wel de mooiste game van de laatste jaren omdat ook de sfeer klopte. Maar het concept met de ratten was daarmee ook wel een beetje verzadigd naar het einde toe. Het bouwde constant op qua moves en skills dus het ging niet vervelen maar ik weet niet of ze dat nog eens gaan kunnen. Ze verdienen in elk geval wel het voordeel van de twijfel.
Could not agree more
 
Méér ratten:) Hopelijk is het vernieuwend genoeg. Het is precies een voortgang van het verhaal want ze zijn niet ouder geworden.
 
Terug
Bovenaan