A Plague Tale: Requiem

Action PC PS5 XBOX SWITCH A Plague Tale: Requiem

Spelen ullen op de console ofzo? Ik speel op de PC, geen problemen te merken met FPS of graphics.

Xbox Series X, graphics zijn knap maar de framerate is te laag voor mij. Ondertussen op de PC opgestart en daar loopt het wel smooth met een 2070, dus ik speel daar verder.
 
Al een uurtje of 2 gespeeld (series X) en ik kan het zeker smaken. Voorlopig veel minder grauw en grijs dan z’n voorganger. Heb nog niet echt last gehad van de framerate. I like it
 
Ik heb het op den Series S gezet en die framerate is idd storend. Als ik mijn camera draai dan voelt het echt laggy aan. Zal het eens op PC installeren. Spel ziet er wel goed uit.
 
Ik was grote fan van de vorige game maar ik heb nu toch wat moeite om er terug in te geraken. Het begint wat traag en valt ook snel in herhaling van de vorige. Ik zal wat moeten doorbijten want het ziet er verder wel weer een parel uit.
 
Uitgespeeld.

Depressing. :( Maar dit spel is zeker een waardige opvolger op Innocence en hoeft er zeker niet voor onder te doen. Benieuwd of er een deel 3 komt. Ik merkte dat sommige reviews zich wat hekelden aan de rustige momenten hier en daar maar ik stoorde me daar helemaal niet aan. Ne korte breather is wel welkom.

Spoiler voor op het einde:

Ik gebruikte Extinguis op de brazier om zo naar Hugo getransporteerd te worden. Maar ik vroeg me af, wat als ik Tar gebruikte? Een ander einde of was Extinguis de enige manier om naar Hugo te gaan?
 
Heb mezelf helaas gespoiled door per ongeluk op reddit een thread te openen.

Elden Ring loopt stilaan op zijn einde en ga deze misschien wel voor Spiderman spelen.

Voorlopig wel goeie reviews precies
 
Ben halverwege denk ik en voorlopig geen framedrops gehad op de XSX.
Alweer een topspel! Ben weer volledig in de ban van het verhaal en de personages.
 
Op 40fps/120hz is het nog best te doen.
Ik versta toch niet dat het op een XSX maar aan 40FPS kan draaien. Spel is dan niet deftig geoptimaliseerd op console lijkt mij.

Op PC is't wel nice op mijnen RTX 3070 op ultrawide 3440x1440. Ik merk wel framedrops in de 30's begin chapter 2 in de stad. Maar dan daarbuiten zit het toch aan 50+ FPS meestal. Tegen de 30 FPS op de XSS voelt dat toch beter aan.
 
Hier op mijn XSX ziet het er echt heel mooi uit en geen last iets gehad.

Oh btw :

Zetel / OLED TV >>>>>>>> Bureaustoel / PC nuff said :biglaugh:
Ligt aan de game vind ik.
Sommige speel ik wel liever in zetel op mijn Oled.
Maar dat is toch vooral de layback games of single players...

PC is voor het serieuzere werk (online, shooters,...), of als ge die dikkere graphics/frames wilt peren. :fingerguns:
 
Krijgt echt heel goede commentaar overal, heb de eerste maar even gespeeld tis wel niet echt mijn ding.
 
Hier op mijn XSX ziet het er echt heel mooi uit en geen last iets gehad.

Oh btw :

Zetel / OLED TV >>>>>>>> Bureaustoel / PC nuff said :biglaugh:

Anno 2022 is dat toch geen issue meer?
Tenzij je door je vrouw of vriendin naar het strijkhok word verbannen om je hobby uit te voeren. :biglaugh:

Hier schakel ik mijn pc display gewoon om van mijn bureau naar de tv met een knopje op de afstandsbediening,
controller effe over mijn scherm de zetel in mikken en go.
 
Ook uitgespeeld op de XSX ondanks de lagere framerate, het leent zich perfect voor de console en ik speel het liever vanuit de luie zetel op mijn OLED en surround systeem. Wel een geweldige game, hier en daar wat trage pacing maar overall echt een topper.
 
Terug
Bovenaan