A Plague Tale: Requiem

Action PC PS5 XBOX SWITCH A Plague Tale: Requiem

Deel 2 staat hier reeds gedownload. Ik wou nog deel 1 spelen maar helaas hebben ze die onlangs van GP gehaald. Wordt dus ff op YT een recap bekijken...
 
Ziezo, aangeschaft. Had pas zonet door dat deze morgen al beschikbaar is om te spelen (of eerder in 3 uurkes). De eerste was verrassend goed!

Benieuwd of de tweede kan evenaren aan de eerste.
 
Daarnet ook ff gespeeld via Gamepass. Heb wel dikwijls dat mijn beeld schokt?

Ok, ff gegoogled en blijkbaar is die gelockt op 30fps als je geen 120hz tv hebt anders is ‘t 40fps…
 
Laatst bewerkt:
Gisteren opgestart op de Series X en toch wel een teleurstelling dat er geen performance mode is, gelukkig wel 40fps maar je merkt in bepaalde area's dat die niet stabiel is. Ik laat deze nog enkele maanden liggen want het zit toch in Gamepass.
 
Lang op gewacht maar zit nog volop in Elden Ring modus.

Hierna staan nog Bully en Spider-man op de wachtlijst.
Alsook FM23 komt eraan.

Misschien ergens in December :)
 
Spelen ullen op de console ofzo? Ik speel op de PC, geen problemen te merken met FPS of graphics.
 
zelfs een delete and nieuwe install en spel werkt nog niet
:(
Hoelang heb ge gewacht? Ik had dat ook, dacht eerst dat het een bug was, enkele minuten later ging het weg, waardoor ik vermoedde dat het gewoon ne loading screen was.

Loading screens kunnen minder tijd in beslag nemen op PC dan op ne console.
 
Hoelang heb ge gewacht? Ik had dat ook, dacht eerst dat het een bug was, enkele minuten later ging het weg, waardoor ik vermoedde dat het gewoon ne loading screen was.

Loading screens kunnen minder tijd in beslag nemen op PC dan op ne console.
5 min ofso
 
Ging deze wat later kopen omdat ik nog genoeg liggen heb om te spelen, maar kreeg gisteren bericht dat ik de collector's edition gewonnen heb :clap::clap:. Kan niet wachten tot hij binnen is om te spelen! Eerste game was een topper, enigste minpunt was dat het te snel gedaan was voor mij

a-plague-tale-requiem-collectors-edition.jpg
 
Terug
Bovenaan