Finished 6/05 - 14/05 | Beyond The Wololo Cup II

header_BTWCII.jpg
Beyond The Wolololo Cup 2.0​

Een jaar geleden was de eerste legendarische Beyond The Wololo Cup met @PinkyNTheBrain die overtuigend de beker in de lucht mocht steken. Dit jaar gaan we door op hetzelfde elan. Het enige verschil is dat we nu Age Of Empires II zullen spelen in plaats van VI. Terug naar de geweldige orginele game dus! Wie waagt zijn kans en wie zal de overwinnaar zijn dit jaar?

De matches zullen ook te volgen zijn op de stream van BeyondGaming nadien met commentaar voorzien (datum nog te bepalen). Tot dan zijn ook alle uitslagen geheim.

Prijzen​

Alle deelnemers krijgen een kortingscode toegestuurd voor 5 procent korting bij BTO.eu te gebruiken tot 31 juli 2023 op heel hun assortiment.

Logo_groot.png

Eerste plaats​

20 euro cadeaubon voor steam
100 euro kortingsbon bij BTO.eu voor al hun laptops* + goodiebag

Tweede plaats​

5 euro cadeaubon voor bol.com
50 euro kortingsbon bij BTO.eu voor al hun laptops* + goodiebag

Derde plaats​

50 euro kortingsbon bij BTO.eu voor al hun laptops* + goodiebag

*op alle Toxic modellen, X•BOOKs en C•BOOKs, niet op de budgetmodellen.

Hoe deelnemen?​

Inschrijven kan hier!

Regels​

  • 1v1 toernooi - Random pick - beginnen met Arabia, daarna kiest de verliezer een nog niet gekozen standaard map.
  • Single elimination
  • B01 voor de eerste rondes
  • B03 vanaf kwartfinale
  • B05 vanaf de finale (en de kleine finale)
  • Vanaf de kwartfinales zouden de matches opgenomen moeten worden zodat deze achteraf gestreamed kunnen worden op het twitch kanaal van BeyondGaming.
  • Indien je niet opdaagt voor je match word je gediskwalificeerd.
  • Indien er niet genoeg inschrijvingen (minimum 4 spelers) zijn wordt het toernooi uitgesteld.
  • Het algemene wedstrijdregelement is ook van kracht.

Wanneer?​

Afhankelijk van het aantal deelnemers is het ongeveer zo:
  • Starten op 6 mei tot ongeveer 14 mei
  • 1e ronde van 6 mei tot 7 mei (je spreekt dit af met je tegenstander)
  • Kwartfinale van 8 tot 9 mei (je spreek dit af met je tegenstander)
  • Halve finale van 10 mei tot 12 mei
  • Kleine finale op 13 mei (voor de 3e plaats)
  • Finale op 14 mei

Aantal deelnemers​

Minimum 4 spelers.
Maximum 32 spelers.

Spelwijze​

Single elimination, wanneer je verliest lig je uit het toernooi. Wanneer je de halve finale verliest speel je wel nog voor de 3e plaats.

Extra info​

Voor meer info kan je altijd @Strijkijzer of @coltie contacteren.
We zijn ook altijd bereikbaar via Discord.
 
Laatst bewerkt:
en voor de mensen die geen laptop willen?
of mensen die gewoon een laptop willen ipv een kortingsbon voor een laptop??
 
en voor de mensen die geen laptop willen?
of mensen die gewoon een laptop willen ipv een kortingsbon voor een laptop??
Daarom heb ik er ook een steamcard en een bol.com cadeaubon bijgezet voor plaats 1 en 2 want ik weet dat niet iedereen een laptop nodig heeft (er zit ook nog een goodiebag bij!). Dit was wat we kregen van onze sponsor :) Verder geven ze ook nog 5 procent korting op heel hun shop voor elke deelnemer.
 
Nog altijd aan het wachten op een AOI of AOIII event, zijn mijn favo's.
Maar zal zien of ik vant weekend kan meespelen.
Ook zien of ik mijn online aan de praat krijg. Blijkbaar nu via xbox? Weer een nieuwe account.
 
Kan ik mij hiervoor nog inschrijven?
Het zou pas morgen beginnen, maar volgens de titel is het tornooi al 'in progress' ?
Dag Tentin,

De laatste inschrijfdag was gisteren, en er moest dan ineens nog 8 man bijkomen voor het toernooi formaat te laten kloppen (8, 16 of 32). Ik wil je wel op de reservelijst zetten mocht er nog iemand afvallen een van de dagen :)
 
Ik kan niet tegen Fazer spelen. Dus als Tentin met mij wil wisselen, geen probleem. Hij moet dan wel vanavond spelen.
 
Laatst bewerkt:
Had vandaag afgesproken om te spelen maar gaat jammer genoeg niet lukken. Heb verder ook dinsdag een medische ingreep dus komt allemaal niet goed uit. Filip mag dus een ronde verder
 
Had vandaag afgesproken om te spelen maar gaat jammer genoeg niet lukken. Heb verder ook dinsdag een medische ingreep dus komt allemaal niet goed uit. Filip mag dus een ronde verder
Jammer om te horen maar natuurlijk niets aan te doen. Spoedig herstel gewenst!
 
  • Leuk
Waarderingen: DnR
Terug
Bovenaan