Finished 29/01 - 06/02 | Age Of Empires IV | Beyond The Wololo-Cup

AOE4_EventCUP_Banner.png

Beyond The Wolololo-cup
Na het epische gevecht tussen @Strijkijzer & Forumgebruiker waarbij Strijkijzer roemloos ten onder ging is het nu tijd voor het allereerste Age Of Empires IV toernooi! Zal jij de eerste Wolololo master worden in 2022? Wie zal het meeste indruk maken tijdens dit toernooi en gaan we epische strategische plays zien? Maak je klaar voor een hele week vol Age Of Empires (afhankelijk van het aantal deelnemers).

De matches zullen ook te volgen zijn op de stream van BeyondGaming nadien met commentaar voorzien (datum nog te bepalen).


Hoe deelnemen?
Inschrijven kan hier!


Prijs
1e plaats: 25 euro steam card

Regels
1v1 toernooi - Random pick - Random map
Single elimination
B03 voor de eerste rondes
B05 vanaf kwartfinale
B07 vanaf de finale (en de kleine finale)
Vanaf de kwartfinales zouden de matches opgenomen moeten worden
zodat deze achteraf gestreamed kunnen worden op het twitch kanaal van BeyondGaming.

Indien je niet opdaagt voor je matchword je gediskwalificeerd.
Indien er niet genoeg inschrijvingen (minimum 4 spelers) zijn wordt het toernooi uitgesteld.
Het algemene wedstrijdregelement is ook van kracht.

Wanneer?
Afhankelijk van het aantal deelnemers
Starten op 29 januari tot ongeveer 6 februari 2022
1e ronde van 29 januari tot 30 januari (je spreekt dit af met je tegenstander)
Kwartfinale van 2 tot 3 februari (je spreek dit af met je tegenstander)
Halve finale van 4 tot 5 februari
Finale op 6 februari

Deelnemers:
Minimum 4 spelers.
Maximum 16 spelers.

Format:
Single elimination

Contact
Voor meer info kan je altijd @Strijkijzer of @coltie contacteren.
We zijn ook altijd bereikbaar via Discord.
 
Laatst bewerkt:
random pick en random map is niet mogelijk als functie bij custom.. dus keuze aan speler zelf laten. Of de verliezer mag de volgende map kiezen?
 
random pick en random map is niet mogelijk als functie bij custom.. dus keuze aan speler zelf laten. Of de verliezer mag de volgende map kiezen?
Je hebt gelijk maar ik kan iedereen een random nummer toewijzen dat dan een map en een civ voorstelt. Maar ik ga nog een PM sturen vandaag of morgen :)
 
Je hebt gelijk maar ik kan iedereen een random nummer toewijzen dat dan een map en een civ voorstelt. Maar ik ga nog een PM sturen vandaag of morgen :)

civ voorstelt. Maar ik ga nog een PM sturen vandaag of morgen




:)
klinkt ingewikkeld, geef je dan direct random nummers per game dus bij bo5 (vijf random nummers per spelers?) logischer lijkt mij dan iedereen zelf civ kiest en dan de regel is dat de volgende match met ander civ moet en de verliezer de map kiest. startmap arabia ofzo.
 
klinkt ingewikkeld, geef je dan direct random nummers per game dus bij bo5 (vijf random nummers per spelers?) logischer lijkt mij dan iedereen zelf civ kiest en dan de regel is dat de volgende match met ander civ moet en de verliezer de map kiest. startmap arabia ofzo.
Goed idee. Ik ga straks de regels wat tweaken en jullie ook een PM sturen. Straks maak ik de brackets :)
 
Terug
Bovenaan