4k tv

De tweeter komt best op oor hoogte te staan, wel iets naar achteren.

Betreffende kabels: Gebruik een kabelgoot om die weg te werken.. hier op het appartement lopen er 3 UTP kabels en 2 2.5mm kabels voor de surround speakers, doorheen zo'n goot. De laatste meters zullen wel kabels zichtbaar zijn, maar met wat creativiteit krijg je da ook wel weggestopt :)
Voila ik krijg dat hier nooit zo gezet. Van de tv naar de achterste speakers moet ik dus een kabel langs een deur krijgen 😅
Heb hier een keer een dag een Sonos Arc gehad en was daar wel van onder de indruk. Vulde goed de ruimte en vooral die boxen dat de stemmen verduidelijkt is echt super handig. Zal dat in de living worden en dan binnen dit en een paar jaar boven een “mancave” met surround set.
 
Voila ik krijg dat hier nooit zo gezet. Van de tv naar de achterste speakers moet ik dus een kabel langs een deur krijgen 😅
Heb hier een keer een dag een Sonos Arc gehad en was daar wel van onder de indruk. Vulde goed de ruimte en vooral die boxen dat de stemmen verduidelijkt is echt super handig. Zal dat in de living worden en dan binnen dit en een paar jaar boven een “mancave” met surround set.
Heb de kabels van mijn achterste speakers onder de plint van de deur gestoken en dat gaat dan verder in een kabelgoot.
 
Heb de kabels van mijn achterste speakers onder de plint van de deur gestoken en dat gaat dan verder in een kabelgoot.

Hier is het een glazen deur in de deur opening. Geen bekasting errond of niets.

Heb hier een goot voorzien bij de bouw tussen tv en meubel dus alles is nu netjes weggewerkt. Zou jammer zijn om dan alsnog met goten te moeten beginnen werken!
 
Zouden er kortingen komen op qleds tijdens het WK voetbal? Of moet ik daar niet op rekenen aangezien de nieuwe modellen nog maar uit zijn?
 
Ben nog altijd aan het wachten op mijn levering van PlatteTV.nl :(

Goeie reviews op tweakers en alles. Weinig mensen die er problemen mee hebben
 
Fuck, mijn tv is aangekomen, en hij staat er.

Wat een monster. Ik moet nog al die instellingen en alles uitdokteren.

Er is niets zo heerlijk als die eerste uren naar een nieuwe tv kijken 😝

Tip: YouTube App installeren en “4k HDR” zoeken. Hoewel het maar YouTube is vond ik dat ongelooflijk mooie beelden als ik men tv net had 😝
 
Er is niets zo heerlijk als die eerste uren naar een nieuwe tv kijken 😝

Tip: YouTube App installeren en “4k HDR” zoeken. Hoewel het maar YouTube is vond ik dat ongelooflijk mooie beelden als ik men tv net had 😝

Voor die reden heb ik wel redelijk wat 4K HDR docu's gezien, kwaliteit is echt prachtig. Hetzelfde met de Hubble Telescope docu voor OLED's is dat echt wel magnifiek.
 
Ook juist een koop gedaan. De samsung qled q74t in 65". Stond als buitenkansje op platte tv voor 900€.

Ik heb er direct op gesprongen want ik denk dat die er niet lang op ging staan.
En wonder bij wonder was mijn vrouw direct akkoord.

Heb hem wel maar woensdag laten leveren want er is niemand thuis de andere dagen. Zullen een lange 3 dagen zijn.

Ben echt benieuwd naar het verschil vergeleken met mijn Phillips full HD 55" van 10 jaar oud.
 
Nu heb ik een heel praktische vragen, om iets te streamen van mijn laptop, of gsm naar de tv, wat is daarvoor de beste manier?

Moet ik daarvoor een Google chromecast aankopen of iets dergelijk? Ik zou graag YeloPlay van de laptop naar de TV willen streamen, zodat ik geen digicorder moet huren of aankopen van telenet.
 
Geen chromecast nodig, uw tv kan gwn ontvangen. Normaal gezien zou de Telenet app gewoon uw tv moeten vinden.
 
Terug
Bovenaan