4k tv

Valt over het algemeen wel mee, imho.


Is goedkoper dan mijne 65" E8 toen ik die 3 jaar geleden had gekocht.
Dubieus site'tje :p
Op de pricewatch van Tweakers staat hij 3299€ als goedkoopste. Persoonlijk is 3K het max dat ik er wil aan geven.
 
🤣

Maar je gaat het u niet beklagen! Uiteindelijk, en dat zeg ik tegen iedereen die me zot verklaarde 2k te spenderen aan mijn tv, dat is toch iets dat je dagelijks toch wel vaak gebruikt. Zeker in de Corona tijden, toen ik heb gekocht heb, dus als je dat per uur bekijkt valt dat best mee 😝

Dat komt hier ook nog binnen enkele maanden. Ga me een sonos Arc aanschaffen maar moet er nog het goeie moment voor vinden dat de vriendin er akkoord mee is 😝
Ja, het audio gedeelte erbij kiezen gaat ook nog lastig zijn. Weer zoveel merken en opties om van te kiezen :wallbash::wallbash:

Ik moet iets hebben dat mijn vinyl en de games goed gaat laten uitkomen. Geen optie om 5.1 te pakken met speakers omdat ik dan nog te veel geluidskabels moet trekken en er veel kabels in het algemeen zouden bijkomen. Maar dat is iets voor komend jaar :D
 
Wat is er dubieus aan? Mijn OLED komt daar van 😝.
Kweenie, op 't eerste zicht gaf mij dat die indruk 😋
Staan ook veel modellen op die hier niet via officiële kanalen op de markt zijn. Ik veronderstel dat deze site ook niet in aanmerking komt als er promo's zijn op bepaalde modellen.

Maar goed, maakt niet uit voor de meeste als de prijs correct is en hij verder betrouwbaar is.
 
Probleem is dat alles wat groter dan 65" is wel erg duur wordt, tenzij je in een lagere kwaliteitsklasse shopt.

Is inderdaad wel waar, en dat zal er niet veel op beteren. Met een combinatie van op het juiste moment kopen en weer 1000€ ecocheques ertegenaan steken zal het wel lukken 😝 Maar bon, is nog ver weg. Mijn C9 is een jaar oud. Ik ga denk ik pas upgraden als microled betaalbaar is.
 
Ja, het audio gedeelte erbij kiezen gaat ook nog lastig zijn. Weer zoveel merken en opties om van te kiezen :wallbash::wallbash:

Ik moet iets hebben dat mijn vinyl en de games goed gaat laten uitkomen. Geen optie om 5.1 te pakken met speakers omdat ik dan nog te veel geluidskabels moet trekken en er veel kabels in het algemeen zouden bijkomen. Maar dat is iets voor komend jaar :D

Zou zeggen kijk eens bij Teufel. Mijn surround komt daar ook van en ben er heel content van.
Als je he inschrijft op de nieuwsbrief krijg je €50 korting. Plus je kan 8 weken zonder problemen testen.

Kweenie, op 't eerste zicht gaf mij dat die indruk 😋
Staan ook veel modellen op die hier niet via officiële kanalen op de markt zijn. Ik veronderstel dat deze site ook niet in aanmerking komt als er promo's zijn op bepaalde modellen.

Maar goed, maakt niet uit voor de meeste als de prijs correct is en hij verder betrouwbaar is.
Zijn vooral buitenlandse modellen, dermee dat die goedkoper zijn. Die van mij is een Duits model (OLED65E8LLA). Het Belgisch model is de PLA-versie, maar was €500 duurder.

Dat is al eigenlijk. Promo's en cashbacks komen inderdaad helaas niet aan bod. Maar die trekken die cashbacks e.d. er meestal al af.
 
Zou zeggen kijk eens bij Teufel. Mijn surround komt daar ook van en ben er heel content van.
Als je he inschrijft op de nieuwsbrief krijg je €50 korting. Plus je kan 8 weken zonder problemen testen.


Zijn vooral buitenlandse modellen, dermee dat die goedkoper zijn. Die van mij is een Duits model (OLED65E8LLA). Het Belgisch model is de PLA-versie, maar was €500 duurder.

Dat is al eigenlijk. Promo's en cashbacks komen inderdaad helaas niet aan bod. Maar die trekken die cashbacks e.d. er meestal al af.

Awel, ik heb Teufel onlangs gevonden en het lijkt wel dat die super items hebben. Er is echter enorm veel keuze.

Audio is echter iets voor volgend jaar, om het allemaal schoon af te werken, goed te kunnen gamen en naar muziek te luisteren.

Mag ik weten welke set je van Teufelt hebt? Ik was aan het kijken naar de Ultima 40 + receiver.
 
Ultima 40 + receiver.
Heb de 2.0 Ultima set. Bang 4 buck enorm tevreden van. Voor de 4K tv's heb je sowieso wel HDMI2.1 nodig zeker? Ik kijk al even uit om een 65inch of groter scherm aan te kopen maar als ik dan ook nog eens nieuwe receiver nodig heb.. pfff. Misschien eens kijken naar een scherp geprijsde non 4K 65inch tv :p
 
Awel, ik heb Teufel onlangs gevonden en het lijkt wel dat die super items hebben. Er is echter enorm veel keuze.

Audio is echter iets voor volgend jaar, om het allemaal schoon af te werken, goed te kunnen gamen en naar muziek te luisteren.

Mag ik weten welke set je van Teufelt hebt? Ik was aan het kijken naar de Ultima 40 + receiver.
Teufel heeft echt deftig materiaal. Heb zelf de Consono 35 MK3 Power Edition 5.1 met Teufel receiver (was toen een combo pakket).

Enigste verschil met de Power Edition is dat de Subwoofer zwaarder wattage heeft, T10 i.p.v. T8 model.

 
Heb de 2.0 Ultima set. Bang 4 buck enorm tevreden van. Voor de 4K tv's heb je sowieso wel HDMI2.1 nodig zeker? Ik kijk al even uit om een 65inch of groter scherm aan te kopen maar als ik dan ook nog eens nieuwe receiver nodig heb.. pfff. Misschien eens kijken naar een scherp geprijsde non 4K 65inch tv :p
Ik had deze set op het oogje:


Ziet er wel goed uit, met een receiver en subwoofer.

Teufel heeft echt deftig materiaal. Heb zelf de Consono 35 MK3 Power Edition 5.1 met Teufel receiver (was toen een combo pakket).

Enigste verschil met de Power Edition is dat de Subwoofer zwaarder wattage heeft, T10 i.p.v. T8 model.


Mooie set, maar ik ben helaas niet meer van plan om extra kabels overal te trekken om een 5,1 te installeren. Je hebt dan in principe twee boxen nodig achter je zetel?
 
Heb de 2.0 Ultima set. Bang 4 buck enorm tevreden van. Voor de 4K tv's heb je sowieso wel HDMI2.1 nodig zeker? Ik kijk al even uit om een 65inch of groter scherm aan te kopen maar als ik dan ook nog eens nieuwe receiver nodig heb.. pfff. Misschien eens kijken naar een scherp geprijsde non 4K 65inch tv :p
Op zich niet. De versterker dat ik heb ondersteund helaas geen 4K (niet goed gekeken naar de specs van de versterker). Dus heb de TV gewoon aangesloten via Optical. Moest sowieso de Optical kabel gebruiken want gebruik de Apps op de TV vaak, zoals ingebouwde mediaplayer en Netflix enzo. Die ondersteunen geen geluid via HDMI.

Ik had deze set op het oogje:


Ziet er wel goed uit, met een receiver en subwoofer.



Mooie set, maar ik ben helaas niet meer van plan om extra kabels overal te trekken om een 5,1 te installeren. Je hebt dan in principe twee boxen nodig achter je zetel?
Die combo ziet er ook goed uit. Die subwoofer ga wel hard als je die op max zet. Alles davert 🤣.

Ik heb altijd al 5.1 gehad en wou er bij blijven. Had de kabels er nog liggen van mijn Z906 5.1 surround, dus was makkelijk om alles aan te sluiten.

De hele set was toen €1000, dus voor die prijs kon'k dat niet laten liggen.

Er staan hier inderdaad 2 speakers op de vensterbank achter de zetel.
 
Zou ook graag zo een set doen, maar de zetel staat hier tegen de muur. Zal een soundbar worden dus.
 
Op zich makkelijk op te lossen met speaker mounts.


Mja probleem is dat nog niet ideaal is dan natuurlijk. Boxen moeten iets of wat echter me hangen, niet gelijk met me denk ik?

En dan zou het draadloos zijn. Trekt dat op iets op zo een installaties kwa synchro enzo?
 
Mja probleem is dat nog niet ideaal is dan natuurlijk. Boxen moeten iets of wat echter me hangen, niet gelijk met me denk ik?

En dan zou het draadloos zijn. Trekt dat op iets op zo een installaties kwa synchro enzo?
Denk niet dat de plaats echt zo veel uitmaakt. Gewoon wat meer naar de zetel draaien, dan zal je ook wel alles horen.

Als dat via BT gekoppeld is kan dat wel een kleine Out Of Sync veroorzaken. Plus die moeten dan ook altijd power krijgen via stopcontact, wat je niet hebt bij bekabelde speakers.
 
Boxen moeten iets of wat echter me hangen, niet gelijk met me denk ik?

De tweeter komt best op oor hoogte te staan, wel iets naar achteren.

Betreffende kabels: Gebruik een kabelgoot om die weg te werken.. hier op het appartement lopen er 3 UTP kabels en 2 2.5mm kabels voor de surround speakers, doorheen zo'n goot. De laatste meters zullen wel kabels zichtbaar zijn, maar met wat creativiteit krijg je da ook wel weggestopt :)
 
Terug
Bovenaan