Netflix 3 Body Problem

Leuke TV show, maar ik denk toch niet dat het zal doorbreken als wereldwijde hit. Nooit de boeken gelezen, maar na de eerste aflevering was ik wel echt hooked, maar jammer genoeg toch altijd een beetje op mijn honger blijven zitten. Jin, Will, The Onion Knight & Da vond ik allemaal wel goed gespeeld.

7.5/10
 
Ik ben eergisteren beginnen kijken, 3 afleveringen achter de rug en het sleept me wel mee om constant verder te willen kijken. Ben benieuwd of het tot het einde hetzelfde niveau kan behouden.
 
Paar dagen geleden uitgekeken. Mixed feelings, al helt de balans toch over naar de goede kant. Als boekenlezer kon ik het best wel pruimen, ondanks de vele veranderingen. Sommige daarvan werken, andere niet. Nogal gerusht en teveel focus op de personages om het wat meer mainstream te maken. Jammer, maar ik kan er wel mee leven. Behalve Auggie, die hoef ik echt nooit meer ergens in te zien. De verhaallijn rond Will vond ik dan bijv. wel weer heel goed gedaan.

Geen idee waarom ze de kerkhof scène met Ye Wenjie en Saul zo aangepast hebben, die 'mop' over God was echt dwaas (al snap ik de clou op zich wel uiteraard). Dat was echt véél intrigerender in de boeken, en een geweldige proloog voor het tweede boek. Hebben ze een beetje verpest imo.

Ik kijk wel heel hard uit naar seizoen twee, wetende wat nog komen moet. :woohoo:
 
Net uitgekeken, vond het een sterk begin, maar halfweg tot het einde was het wel wat afgezwakt en had ik er toch meer van verwacht. De laatste aflevering was gelukkig iets beter, dus zal s2 wel nog een kans geven.
 
Terug
Bovenaan