Mobiliteit 2005 Honda

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
11/04/2023 23:59

Lifen

Well-known member
Crowdfunder FE
iTrader: 100% (35/35)
Algemene informatie/specificaties
Honda
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Sold
 
Laatst bewerkt:
Dit is een Honda CR-V 2.2 i-CDTi Executive. De hoogste afwerkingsgraad dus. Open dak, zetelverwarming, leder interieur, ... en natuurlijk de stevigste motorisatie met 103 kW / 140 PS / 138 hp, 340 Nm / 251 lb-ft koppel en 6 vitessen.

Reëel verbruik van 6-7 liter per 100 km. Mits inspanning en geluk terug te brengen naar 4-5 liter per 100 km.

Altijd in de familie geweest, alle facturen, onderhoudshistoriek ter beschikking. Twee originele sleutels.

Heeft vorig jaar een volledig nieuwe koppeling gekregen na een spannende trip in de Italiaanse bergen.

Kort daarna kreeg 'ie een gloednieuwe alternator en achterdeur actuator. Een jaar eerder kreeg 'ie ook een zijdeur actuator voor de passagiers.

Hier en daar gebruikssporen natuurlijk. De bestuurderszetel heeft een losse naad, maar is te herstellen door een handige harry die gewapend is met naald en garen. Rest van interieur vrijwel perfect.

Altijd goed onderhouden geweest! Geen rookwagen. Originele CD-speler met handig opbergvak.

Heeft een leuke opklaptafel voor picknicks in de koffer. Oh, en een afneembare trekhaak en natuurlijk een reservewiel.

Fotos: https://www.2dehands.be/plaats/m1814508529/view
Mogelijks interesse!

Zoek grotere wagen waar ik al eens wat in kan laden!
Wanneer was de laatste keuring?
Is deze momenteel nog ingeschreven?
Waren er opmerkingen bij de vorige keuring? Zo ja, welke?

Wat kost de inschrijving tax?

En vooral: wanneer mag ik eens komen zien?
Ik ben van Westerlo, Hasselt is niet zo ver.
 
Mogelijks interesse!

Zoek grotere wagen waar ik al eens wat in kan laden!
Wanneer was de laatste keuring?
Is deze momenteel nog ingeschreven?
Waren er opmerkingen bij de vorige keuring? Zo ja, welke?

Wat kost de inschrijving tax?

En vooral: wanneer mag ik eens komen zien?
Ik ben van Westerlo, Hasselt is niet zo ver.
Efkes deze vragen opvolgen
 
Mogelijks interesse!

Zoek grotere wagen waar ik al eens wat in kan laden!
Wanneer was de laatste keuring?
Is deze momenteel nog ingeschreven?
Waren er opmerkingen bij de vorige keuring? Zo ja, welke?

Wat kost de inschrijving tax?

En vooral: wanneer mag ik eens komen zien?
Ik ben van Westerlo, Hasselt is niet zo ver.
Indien geen opmerkingen op de laatste keuring, en testrit mogelijk is.
En geen verborgen gebreken, of ernstige schade dat niet te zien was op foto of vermeld.

Hierbij 2500euro zonder keuring geboden!
 
Laatste keuring op 06/06/2021, nog groen gekeurd tot 28/04/2022. Wie een testrit wil, zal dus snel moeten zijn.
Heb nog een Keuring voor Verkoop van 28/04/2020, uitgevoerd door 1ste eigenaar en mijn nonkel.

Wagen is nu dus nog ingeschreven, maar wordt na 28/04/2022 uitgeschreven.

Opmerking keuring:

Chassis verbonden onderdelen: koppelingsinrichting trekker aanhangwagen: onderdeel vertoont slijtage
Maximaal toegelaten sleepbare massa zonder rem 600 kg, met rem 1500 kg
Voertuig niet toegelaten in LEZ

=> Officiële garagist zei me dat deze eerste code te maken heeft met lichte oppervlakteroest. Heb zelf ook onder de wagen gestaan na reparatie koppeling, en er was inderdaad niets ernstig te zien.

Alle facturen beschikbaar van jaar 0 tot nu.

KVK: alles OK.

Wie wil mag vandaag (18/4/22) komen zien. @bartje88 uw bod wordt even genegeerd omdat er inderdaad nog wat schade is aan de achterkant van de zetel, niet zichtbaar bij normaal gebruik (zie foto's). De banden zullen vervangen moeten worden voor de keuring. Als @bartje88 zijn bod nog geldt mits deze gebreken, is deze verkocht. Anders, eerst komt, eerst maalt. :)

Wagen staat in 3500 Hasselt, maar zal voor uitschrijving verplaatst worden naar 3850 Nieuwerkerken.

Foto's:

Wie foto's van de keuringsdocumenten wil, mag me PM sturen.
Ik stuur je pb
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan