Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het gaat voor de meeste ook niet om snelheid maar belevingMaat van mij heeft een 718 Boxster S PDK. Ik heb er ook eens mee gereden en moet zeggen dat die PDK mij helemaal niet stoort. Manueel kan je nooit zo snel schakelen.
45%? Een 718 zonder opties met 40k km kost rond de 50k€. En nieuw rond de 65k€. Porsches verliezen veel minder snel waarde dan bvb een 640iZoek u een tweedehands Porsche met 20.000 of 40.000km Het is nu niet dat zo’n wagen stuk is op zo’n kilometerstand
maar je zal wel 45% korting hebben
ik heb zelf een bmw 640i gekocht indertijd met 20.000km aan €48.000
nieuwprijs was €94.000 dus ja
Daarmee dat je geen 718 maar een 911 moet kopen! Jong tweedehands aan een deftige prijs, om nadien geld op te brengen.45%? Een 718 zonder opties met 40k km kost rond de 50k€. En nieuw rond de 65k€. Porsches verliezen veel minder snel waarde dan bvb een 640i
Er zijn nog maar 2 911's die nog "meevallen" qua prijs.Daarmee dat je geen 718 maar een 911 moet kopen! Jong tweedehands aan een deftige prijs, om nadien geld op te brengen.
Goh, die 996 en 997 zijn toch wel een mooi voorbeeld van stijging bij de normale modellen. Ik kon tot een aantal jaar terug zonder moeite een 997 kopen, zelfs de 4S. Een paar jaar later was enkel nog de 996 een mogelijkheid en nu valt ook die uit de boot (vooral omdat em te lelijk is voor zijn geld ). Het moet echt geen GT3 zijn om snel op te brengen, een Turbo (s) gaat ook al serieus opbrengen.Er zijn nog maar 2 911's die nog "meevallen" qua prijs.
996 en 997, en dan spreken we nog steeds over serieuze bedragen he.
Dat geld opbrengen, dan moet ge richting GT3 van die modellen, en die zijn ook nog steeds gewoon heel duur...
Dat weet ik. Een PDK geeft gewoon een andere beleving. Je zal altijd voor -en nadelen hebben aan beide manieren van schakelen. Welke de beste is moet ieder voor zich uitmaken.Het gaat voor de meeste ook niet om snelheid maar beleving
Is manuele schakelen dan werkelijk zo een beleving?Het gaat voor de meeste ook niet om snelheid maar beleving
Is een beetje een nutteloze discussie want is subjectief.Is manuele schakelen dan werkelijk zo een beleving?
Een zeer goede automaat die door de versnellingen ramt op de limiet van het fysiek mogelijk is toch zalig? Boterzacht wanneer het moet, rauw en hard indien gewenst. Je hebt altijd nog flippers voor zelf keuze te maken, beter wordt het echt niet.
Je spreekt hier over een 911. Die gaat pas in "snelle" modus wanneer je doortrapt. Dan kan hij exact 1 keer schakelen voor je op illegale snelheden zit. Hij gaat dan ook niet terugschakelen voor een bocht aangezien hij altijd nog wel koppel genoeg heeft.Is manuele schakelen dan werkelijk zo een beleving?
Een zeer goede automaat die door de versnellingen ramt op de limiet van het fysiek mogelijk is toch zalig? Boterzacht wanneer het moet, rauw en hard indien gewenst. Je hebt altijd nog flippers voor zelf keuze te maken, beter wordt het echt niet.
Kan je deels wel opvangen met de flippers natuurlijk.Je spreekt hier over een 911. Die gaat pas in "snelle" modus wanneer je doortrapt. Dan kan hij exact 1 keer schakelen voor je op illegale snelheden zit. Hij gaat dan ook niet terugschakelen voor een bocht aangezien hij altijd nog wel koppel genoeg heeft.
Bij een manuele schakel je dan terug zodat je in toeren de bocht uit kan trekken bvb...
Ex-collega had bvb een 440i, en na een ritje met de i30N gaf hij toch heel duidelijk aan dat een manuele bak veel toffer is omdat je daarmee kan spelen met uw toeren terwijl een automaat dat niet zomaar gaat doen.
De eerste (911 2.4 Coupé), de tweede reeks (911 Targa met de 2.7 RS motor) of de derde reeks (911 S/C Targa 3.0)?Een tijd terug eens een Porsche die vroeger werd gebruikt door de Rijkswacht zien rondrijden. Fenomenaal.
Ik denk de tweede reeks. Was aan de verkeerslichten, niet echt uitgebreid kunnen bewonderen jammer genoeg.De eerste (911 2.4 Coupé), de tweede reeks (911 Targa met de 2.7 RS motor) of de derde reeks (911 S/C Targa 3.0)?
Wel 2 gigantisch verschillende wagens die 530d en cayman.
Misschien een kleinere stap nemen? Een bmw m2/m3, mercedes a/cla amg,...
Heb je nog redelijke luxe en toch een vinnige bak.
Veel schoon herinneringen aan, mijn vader heeft de 8 laatste stuks gekocht van de laatste reeks. 1 was volledig orgineel en is naar een verzamelaar gegaan, met die winst hebben de ze restauratie van de 7 andere gefinancierd.Ik denk de tweede reeks. Was aan de verkeerslichten, niet echt uitgebreid kunnen bewonderen jammer genoeg.
Gohja als je echt iets anders wilt dan lijkt mij een 718 echt wel ideaal. Is een echte sportwagen uiteindelijk. Terwijl de modellen jij opnoemt nog altijd een hetere versie zijn van een normale wagen. Een M2 competition is uiteindelijk ook wel een sportwagen, maar een 718 is toch nog anders.Wel 2 gigantisch verschillende wagens die 530d en cayman.
Misschien een kleinere stap nemen? Een bmw m2/m3, mercedes a/cla amg,...
Heb je nog redelijke luxe en toch een vinnige bak.
Ik vind een 718 zelfs comfortabeler dan mijn Civic. Het verschil in dempingskwaliteit is duidelijk voelbaar.Wel 2 gigantisch verschillende wagens die 530d en cayman.
Misschien een kleinere stap nemen? Een bmw m2/m3, mercedes a/cla amg,...
Heb je nog redelijke luxe en toch een vinnige bak.