20 Ft Container Tuinhuis

Bij welke firma heb je hem aangeschaft? Hier zoek ik nog een 20 voet container om materiaal in te stockeren.
 
Heb je de modificaties zelf gemaakt of is die kant en klaar toegekomen met ramen en deur in? Ik neem aan dat ze nadat ze het gat er uit snijden een soort vierkant U-profiel over de golven in de container schuiven en lassen om terug rigiditeit te geven? Mooi projectje dat is zeker! 't Is iets wat ik hier ook al overwogen heb, ooit...
 
Heb je de modificaties zelf gemaakt of is die kant en klaar toegekomen met ramen en deur in? Ik neem aan dat ze nadat ze het gat er uit snijden een soort vierkant U-profiel over de golven in de container schuiven en lassen om terug rigiditeit te geven? Mooi projectje dat is zeker! 't Is iets wat ik hier ook al overwogen heb, ooit...
De modificaties zijn uitgevoerd door Sedna zelf en daar ben ik eigenlijk wel tevreden van.
Ze hebben een vierkant gat gescheven in de golvende wand.
Daarin hebben ze een stalen profiel gelast, de lasnaden opgeschuurd en binnen en buiten geschilderd.
Daarna werd het aluminium raam frame erin gezet, vastgezet met revetten rondom en dan heel de boel afgekit.
Alles voor 5,7k excl. BTW aan de deur geleverd.

@nestorius
 
De modificaties zijn uitgevoerd door Sedna zelf en daar ben ik eigenlijk wel tevreden van.
Ze hebben een vierkant gat gescheven in de golvende wand.
Daarin hebben ze een stalen profiel gelast, de lasnaden opgeschuurd en binnen en buiten geschilderd.
Daarna werd het aluminium raam frame erin gezet, vastgezet met revetten rondom en dan heel de boel afgekit.
Alles voor 5,7k excl. BTW aan de deur geleverd.

@nestorius
Ik heb al een offerte opgevraagd voor een gebruikte 20 voet. :clap:
 
Vergeet je vergunning niet aan te vragen.
Denk dat deze ook wel vergund moet worden, wegens minder dan 3m van de perceelgrens.

Hier het zonder vergunning kunnnen plaatsen.

Dat zou uiteraard wel al eerst gebeurd moeten zijn voor aanvang van de werken natuurlijk :p
 
Terug
Bovenaan