Archief - Wat studeer jij? [2011-2012]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welk jaar?


  • Totaal aantal stemmers
    499
  • Opiniepeiling gesloten.

tgc_9012

Legacy Member
Waarschijnlijk nog eens 3e bachelor rechten @ UGent met een paar vakken minder. Ik zie mijn 2e zit niet goed aflopen.

Galactica

Legacy Member
Matt. zei:
It's gonna be awesome! :cool: Als ge nog vragen hebt of zo moet ge maar PM'en. :)

Edit:al begonnen aan uw herbarium? :p


Awel kben vree benieuwd hoe het gaat zijn (de moeilijkheidsgraad enzo) maar kziet wel zitten! :-)

Neeje nog ni, ma kwil er in september wel aan beginnen. Ma kzou vree graag ke een vb van een herbarium willen zien dak weet hoe'k eraan moet beginnen :p

Matt.

Legacy Member
Galactica zei:
Awel kben vree benieuwd hoe het gaat zijn (de moeilijkheidsgraad enzo) maar kziet wel zitten! :-)

Neeje nog ni, ma kwil er in september wel aan beginnen. Ma kzou vree graag ke een vb van een herbarium willen zien dak weet hoe'k eraan moet beginnen :p

Kwestie van de thread niet te vervuilen: check PM.

Iemand

Legacy Member
diggie zei:
Waarschijnlijk de "Master Ondernemingsrecht" aan de U.A. ...

Les op dinsdagavond & zaterdagochtend ... eens curieus of dat wat gaat meevallen bovenop de gewone werkdagen.
Nog steeds stage aan het volgen? :)
tgc_9012 zei:
Waarschijnlijk nog eens 3e bachelor rechten @ UGent met een paar vakken minder. Ik zie mijn 2e zit niet goed aflopen.
Welke herex had/heb je misschien Bert?

diggie

Legacy Member
Iemand zei:
Nog steeds stage aan het volgen? :)

Yup.

Mijn derde jaar (en daarbijhorende loonsverhoging - *hiphoi*) gaat in vanaf september.

Ik werk maar een 45 - 50u per week dus denk dat een opleiding er nog wel net bijkan.

On verra.

tgc_9012

Legacy Member
Iemand zei:
Welke herex had/heb je misschien Bert?
Herexamen voor familierecht, arbeidsrecht, handelsrecht, strafvordering en fiscaal recht.
Geslaagd voor Europees recht, PO's, juridisch schrijven, geschiedenis privaatrecht (2e jaar) en zakenrecht (2e jaar).
Ik heb me voornamelijk op de vakken van mijn 2e jaar gefocused en in dat opzet ben ik wel geslaagd. Ook was ik dit jaar niet voor alle vakken van 3e bach ingeschreven (niet voor BO, vennootschapsrecht en keuzevak).

Iemand

Legacy Member
diggie zei:
Yup.

Mijn derde jaar (en daarbijhorende loonsverhoging - *hiphoi*) gaat in vanaf september.

Ik werk maar een 45 - 50u per week dus denk dat een opleiding er nog wel net bijkan.

On verra.

Schoon centen na 3 jaar, anderzijds ook redelijk wat uren. :)
Veel succes ermee =)


tgc_9012 zei:
Herexamen voor familierecht, arbeidsrecht, handelsrecht, strafvordering en fiscaal recht.
Geslaagd voor Europees recht, PO's, juridisch schrijven, geschiedenis privaatrecht (2e jaar) en zakenrecht (2e jaar).
Ik heb me voornamelijk op de vakken van mijn 2e jaar gefocused en in dat opzet ben ik wel geslaagd. Ook was ik dit jaar niet voor alle vakken van 3e bach ingeschreven (niet voor BO, vennootschapsrecht en keuzevak).

Zitten wel een aantal kleppers tussen. Misschien een aantal examens laten vallen? Tenzij het rooster in orde is ofc. Voor mij nog vennoots en familie. :)

mythe

Legacy Member
NotoriousP zei:
Master of Science in de nanowetenschappen en de nanotechnologie, programma voor industrieel ingenieurs of master industriële wetenschappen.

1ste master, optie burgerlijk ingenieur aan de KULeuven.

Master of Science in de industriële wetenschappen: chemie al op zak.
In de nanowetenschappen, nice! Moet wel toekomst in zitten.

Crash_and_burn

Legacy Member
Verkorte opleiding Handelsingenieur in de beleidsinformatica (Jaar 1)

Proim

Legacy Member
Exorikos zei:
Waarom niet ineens naar Leuven? Je moet toch sowieso komen voor die nutteloze lessen en practica van Experimentele Basistechnieken. :p
Ik amuseer mij er wel en als ik de kosten van een kot een jaar kan uitstellen :)
Ja feit, is een ganse dag dat we ermee "verliezen", die Rus is gisteren wel speciaal moeten afkomen om voor 1 iemand een herexamen te doen :D

Jurgenv1

Legacy Member
Schakeljaar naar master in de industriële wetenschappen: Industrieel ingenieur elektromechanica.

Master S

Legacy Member
Volgend jaar 2de Master in de ingenieurswetenschappen Elektrotechniek optie ICT.

Reeds voltooid:
- prof. bachelor Elektronica
- Industrieel ingenieur Elektronica-ICT optie Elektronica

Faun

Legacy Member
Master in de criminologie, laatste jaar dus.

Next: politieschool, hoeveel jaar hangt er vanaf aan welke graad ik binnengeraak. (1 tot 3 jaar)

ElBrando

Legacy Member
waarschijnlijk postgraduaat Fiscale Wetenschappen (normaal @FHS) (maar nog niet zeker)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan