Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Matt. zei:It's gonna be awesome!Als ge nog vragen hebt of zo moet ge maar PM'en.
Edit:al begonnen aan uw herbarium?![]()


Galactica zei:Awel kben vree benieuwd hoe het gaat zijn (de moeilijkheidsgraad enzo) maar kziet wel zitten!
Neeje nog ni, ma kwil er in september wel aan beginnen. Ma kzou vree graag ke een vb van een herbarium willen zien dak weet hoe'k eraan moet beginnen![]()
Nog steeds stage aan het volgen?diggie zei:Waarschijnlijk de "Master Ondernemingsrecht" aan de U.A. ...
Les op dinsdagavond & zaterdagochtend ... eens curieus of dat wat gaat meevallen bovenop de gewone werkdagen.

Welke herex had/heb je misschien Bert?tgc_9012 zei:Waarschijnlijk nog eens 3e bachelor rechten @ UGent met een paar vakken minder. Ik zie mijn 2e zit niet goed aflopen.
Iemand zei:Nog steeds stage aan het volgen?![]()
Herexamen voor familierecht, arbeidsrecht, handelsrecht, strafvordering en fiscaal recht.Iemand zei:Welke herex had/heb je misschien Bert?
diggie zei:Yup.
Mijn derde jaar (en daarbijhorende loonsverhoging - *hiphoi*) gaat in vanaf september.
Ik werk maar een 45 - 50u per week dus denk dat een opleiding er nog wel net bijkan.
On verra.

tgc_9012 zei:Herexamen voor familierecht, arbeidsrecht, handelsrecht, strafvordering en fiscaal recht.
Geslaagd voor Europees recht, PO's, juridisch schrijven, geschiedenis privaatrecht (2e jaar) en zakenrecht (2e jaar).
Ik heb me voornamelijk op de vakken van mijn 2e jaar gefocused en in dat opzet ben ik wel geslaagd. Ook was ik dit jaar niet voor alle vakken van 3e bach ingeschreven (niet voor BO, vennootschapsrecht en keuzevak).

In de nanowetenschappen, nice! Moet wel toekomst in zitten.NotoriousP zei:Master of Science in de nanowetenschappen en de nanotechnologie, programma voor industrieel ingenieurs of master industriële wetenschappen.
1ste master, optie burgerlijk ingenieur aan de KULeuven.
Master of Science in de industriële wetenschappen: chemie al op zak.
Ik amuseer mij er wel en als ik de kosten van een kot een jaar kan uitstellenExorikos zei:Waarom niet ineens naar Leuven? Je moet toch sowieso komen voor die nutteloze lessen en practica van Experimentele Basistechnieken.![]()


Na uw uren dan ofzo?ElBrando zei:waarschijnlijk postgraduaat Fiscale Wetenschappen (normaal @FHS) (maar nog niet zeker)
