Archief - Wat studeer jij? [2011-2012]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welk jaar?


  • Totaal aantal stemmers
    499
  • Opiniepeiling gesloten.

Nighty

Legacy Member
Jack-in-the-box zei:
Björn? :p
Klima vakken zijn gedaan, in principe heb 'k nu een jaartje zonder de Patrick en dan 't jaar erop de rest van 3 Klima.

Lol nee, tis joren, vriend van bjorn. kben dees ier ffkes uit het oog verloren :D succes ermee ;)

kil911ler

Legacy Member
zipke zei:
Ik denk eerlijk gezegd niet dat iedereen hier met zijn richting zal komen "pronken"

Idd, ge hebt altijd mensen met vooroordelen.

Ik doe Sociaal Werk, ma vo sommigen komt da over als 'waw, ie kan maar dat aan' ofzo. Terwijl dat net etgeen is waar ik later mee bezig wil zijn.

Maja, iedereen moet unief-diploma hebben é :unsure:

drxero

Legacy Member
Combinatie van master en nog beetje van schakeljaar in Industriële Wetenschappen: Chemie.

LegalExperience

Legacy Member
2de Bachelor Handelswetenschappen/TEW (jup aan HUBrussel)

heb nog 1 herexamen te gaan maar mijn vorig punt was tolereerbaar dus :)

not2secure4u

Legacy Member
Ik ga naar mijn 2e master Psychologie met nog wat vakken van 1e M (en wie weet 3e B)

ozl

Legacy Member
3de bachelor burgerlijk ingenieur-architect met nog 1 of 2 vakken van het tweede, which sucks want eigenlijk moest ik al aan 1ste master beginnen

libaros

Legacy Member
coebeest zei:
3de bachelor burgerlijk ingenieur-architect met nog 1 of 2 vakken van het tweede, which sucks want eigenlijk moest ik al aan 1ste master beginnen

Blijft wiskunde u nog altijd achtervolgen? Niet dat ik zelf veel moet zeggen want bij mij komt de slachting maandag:unsure:

Zarkon

Legacy Member
tom1 zei:
Eindelijk in mijn laatste jaar bio ingenieur, joeeeeeeeee

Amaai en dat op uw 19?:oink:

ikzelf mssh burgelijk ingenieur ofwel bio-ir ofwel iets economisch na ind. ing.
Het wordt wel tijd om een keuze te maken:D

ozl

Legacy Member
libaros zei:
Blijft wiskunde u nog altijd achtervolgen? Niet dat ik zelf veel moet zeggen want bij mij komt de slachting maandag:unsure:

Ja :P Hoeweel het een vak van het tweede is en ik normaal naar mijn vierde ga, was het mijn eerste deelname deze tweede zit dus 't is niet dat ik dat vak al een paar jaar meesleep. Heb het gewoon dit jaar opgenomen en in eerste zit laten vallen. Succes maandag!

yakariparadise

Legacy Member
kil911ler zei:
Idd, ge hebt altijd mensen met vooroordelen.

Ik doe Sociaal Werk, ma vo sommigen komt da over als 'waw, ie kan maar dat aan' ofzo. Terwijl dat net etgeen is waar ik later mee bezig wil zijn.

Maja, iedereen moet unief-diploma hebben é :unsure:

Same :woohoo:

zipke

Legacy Member
LegalExperience zei:
2de Bachelor Handelswetenschappen/TEW (jup aan HUBrussel)

Staat dit zo op je diploma? Of staat er HW @ HUB? En wordt dan verondersteld dat dit hetzelfde is als TEW? Of staat er TEW @ HUB? Of ...? Ik kan echt niet volgende met die uni/hogeschool...

Aaipod

Legacy Member
Zo blij dat ik eindelijk heb kunnen kiezen :) Geneeskunde 1e bach @ UGent
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan