Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jack-in-the-box zei:Björn?
Klima vakken zijn gedaan, in principe heb 'k nu een jaartje zonder de Patrick en dan 't jaar erop de rest van 3 Klima.
succes ermee 
zipke zei:Ik denk eerlijk gezegd niet dat iedereen hier met zijn richting zal komen "pronken"

drxero zei:Combinatie van master en nog beetje van schakeljaar in Industriële Wetenschappen: Chemie.
coebeest zei:3de bachelor burgerlijk ingenieur-architect met nog 1 of 2 vakken van het tweede, which sucks want eigenlijk moest ik al aan 1ste master beginnen

tom1 zei:Eindelijk in mijn laatste jaar bio ingenieur, joeeeeeeeee


libaros zei:Blijft wiskunde u nog altijd achtervolgen? Niet dat ik zelf veel moet zeggen want bij mij komt de slachting maandag![]()
Hoeweel het een vak van het tweede is en ik normaal naar mijn vierde ga, was het mijn eerste deelname deze tweede zit dus 't is niet dat ik dat vak al een paar jaar meesleep. Heb het gewoon dit jaar opgenomen en in eerste zit laten vallen. Succes maandag!Wiskunde A wel ja, Wiskunde B ben ik voor door.NotoriousP zei:Wiskunde?

kil911ler zei:Idd, ge hebt altijd mensen met vooroordelen.
Ik doe Sociaal Werk, ma vo sommigen komt da over als 'waw, ie kan maar dat aan' ofzo. Terwijl dat net etgeen is waar ik later mee bezig wil zijn.
Maja, iedereen moet unief-diploma hebben é![]()

LegalExperience zei:2de Bachelor Handelswetenschappen/TEW (jup aan HUBrussel)