Archief - Wat studeer jij? [2011-2012]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welk jaar?


  • Totaal aantal stemmers
    499
  • Opiniepeiling gesloten.

edraket

Legacy Member
Master in de ingenieurswetenschappen: bedrijfskundige systeemtechnieken @ UGent
programma voor instroom via industrieel ingenieur. Ik ben al industrieel ingenieur bouwkunde.

[-AoLP-]Carp

Legacy Member
1ste master industrieel ingenieur elektronica-ICT met afstudeer richting ICT @Hogent
volgend jaar hopelijk starten voor burgerlijk ingenieur @Ugent of KUL moet nog beslissen

zipke

Legacy Member
Manuvdv zei:
Tbh, ik zou ook niet meteen staan springen om dat te vertellen. Zeker niet als het al mijn derde richting is :p

Hmmm ik kende evil_konijn zijn voorgeschiedenis niet. Als het zijn derde richting is zou ik ook wel schrik hebben dan :p Good luck though ;)

zipke

Legacy Member
NotoriousP zei:
Ik begin aan mijn 5de richting. :unsure:

Als ge ze allemaal hebt afgemaakt is da geen probleem. Ma denk ni da da het geval was bij konijn?

Btw, welke hebt ge al achter de kiezen? :)

Dennoman

Legacy Member
Master in de Journalistiek (Lessius Antwerpen), reeds afgestudeerd als master in de sinologie (KUL).

NotoriousP

Legacy Member
zipke zei:
Als ge ze allemaal hebt afgemaakt is da geen probleem. Ma denk ni da da het geval was bij konijn?

Btw, welke hebt ge al achter de kiezen? :)

Burgie, informatica, wiskunde, Ing. en nu nano. Enkel industrieel afgemaakt btw.

NotoriousP

Legacy Member
tommie314 zei:
Ja hallo. Gij gaat toch ook al serieus oud zijn als ge afgestudeerd zijt? 8 jaar over iets dat in 5 dan (geen eerlijke vgl, I know)

Ik studeer af op mijn 25 (zat origineel een jaar voor :)), lijkt mij niet overdreven aangezien zowat elke Ing. die naar ir. overgaat afstudeert op zijn 24 of later. En er zijn er véél die ergens wel eens een jaartje kwijt zijn. ;)

De helft van de mensen die ik ken dat regulier (op 23) hun diploma hebben gehaald, hebben daarna toch een sabatjaar genomen. Anderen halen dan een of andere (al dan niet nuttige) master in management erbij. Veel verschil maakt het dus echt niet...

Exorikos

Legacy Member
Waarom niet ineens naar Leuven? Je moet toch sowieso komen voor die nutteloze lessen en practica van Experimentele Basistechnieken. :p

diggie

Legacy Member
Waarschijnlijk de "Master Ondernemingsrecht" aan de U.A. ...

Les op dinsdagavond & zaterdagochtend ... eens curieus of dat wat gaat meevallen bovenop de gewone werkdagen.

RoelandK

Legacy Member
Zijn er hier nog mensen die 1-2-3de jaar gaan beginnen @ Xios voor richting NTEch? (informatica dus..)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan