Jack-in-the-box
Legacy Member
]BuD[nighthawk;15275427 zei:veel plezier bij pietje en patje!
Björn?

Klima vakken zijn gedaan, in principe heb 'k nu een jaartje zonder de Patrick en dan 't jaar erop de rest van 3 Klima.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
]BuD[nighthawk;15275427 zei:veel plezier bij pietje en patje!

phixiuZ zei:Als alles volgens plan verloopt..
1e master in de ingenieurswetenschappen: computerwetenschappen, afstudeerrichting software engineering @ UGent
Voorbije 3 jaar zijn voorbij gevlogen amaai.

phixiuZ zei:Als alles volgens plan verloopt..
1e master in de ingenieurswetenschappen: computerwetenschappen, afstudeerrichting software engineering @ UGent
Voorbije 3 jaar zijn voorbij gevlogen amaai.
" En ook "Allee, ik heb het dan toch gehaald
"s0123986 zei:1e bach TEW uGent

Hannes_ zei:Kom je van Informatica of gewoon ir. ? Software engineering lijkt me ook wel het interessantste, maar dat is nog 2 jaartjes wachten![]()
zipke zei:Eens je je Bachelor-diploma in handen hebt kom je inderdaad op een punt dat je denkt "Damn, begin ik al aan mijn Master??" En ook "Allee, ik heb het dan toch gehaald
"
.ragnar zei:Met wat geluk na mijn herexamen cognitive and affective neuroscience! op het moment bio- klinische psychologie (met een gedeelte a&o)