Archief - Wat studeer jij? [2011-2012]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welk jaar?


  • Totaal aantal stemmers
    499
  • Opiniepeiling gesloten.

Jack-in-the-box

Legacy Member
]BuD[nighthawk;15275427 zei:
veel plezier bij pietje en patje :D !

Björn? :p
Klima vakken zijn gedaan, in principe heb 'k nu een jaartje zonder de Patrick en dan 't jaar erop de rest van 3 Klima.

phixiuZ

Legacy Member
Als alles volgens plan verloopt..

1e master in de ingenieurswetenschappen: computerwetenschappen, afstudeerrichting software engineering @ UGent

Voorbije 3 jaar zijn voorbij gevlogen amaai :eek:.

stinky

Legacy Member
Hopelijk na mijn herexamens:

2e bach ingenieurswetenschappen:.... ? :)

ragnar

Legacy Member
Met wat geluk na mijn herexamen cognitive and affective neuroscience! op het moment bio- klinische psychologie (met een gedeelte a&o)

Walden

Legacy Member
Als alles in orde komt:

3e bachelor in de Wijsbegeerte en Moraalwetenschappen met 4-5 mastervakken uit de afstudeerrichting Politieke en cultuurfilosofie. VUB

Ironpole

Legacy Member
3e bachelor burgerlijk ingenieur werktuigkunde-elektrotechniek

Hannes_

Legacy Member
phixiuZ zei:
Als alles volgens plan verloopt..

1e master in de ingenieurswetenschappen: computerwetenschappen, afstudeerrichting software engineering @ UGent

Voorbije 3 jaar zijn voorbij gevlogen amaai :eek:.

Kom je van Informatica of gewoon ir. ? Software engineering lijkt me ook wel het interessantste, maar dat is nog 2 jaartjes wachten :)

zipke

Legacy Member
phixiuZ zei:
Als alles volgens plan verloopt..

1e master in de ingenieurswetenschappen: computerwetenschappen, afstudeerrichting software engineering @ UGent

Voorbije 3 jaar zijn voorbij gevlogen amaai :eek:.

Eens je je Bachelor-diploma in handen hebt kom je inderdaad op een punt dat je denkt "Damn, begin ik al aan mijn Master?? :eek:" En ook "Allee, ik heb het dan toch gehaald :p"

phixiuZ

Legacy Member
Hannes_ zei:
Kom je van Informatica of gewoon ir. ? Software engineering lijkt me ook wel het interessantste, maar dat is nog 2 jaartjes wachten :)

Informatica, ICT zegt mij minder, vakken die in mijn bachelor daar het dichtst bij aanleunden vond ik de minder interessant en ingebedde systemen is niet echt een optie, tenzij je een jaar extra doet om een bach ir. diploma te halen, maar dat is zéér zwaar... en software engineering lijkt mij sowieso het interessantste.

zipke zei:
Eens je je Bachelor-diploma in handen hebt kom je inderdaad op een punt dat je denkt "Damn, begin ik al aan mijn Master?? :eek:" En ook "Allee, ik heb het dan toch gehaald :p"

Jup en ik zie me binnen 2 jaar ook nog niet direct werken, misschien manama doen in economie en het nog een jaartje rekken, maar da's nog veraf... eerst deze master halen :).

Fliblit

Legacy Member
Indien de herexamens lukken: 2e bach T&L aan de kulak

Indien niet: 1e bach lerarenopleiding aan de katho torhout

:unsure:

timdeb

Legacy Member
Schakeljaar naar master in de bedrijfskunde

Voordien: bachelor autotechnologie - bedrijfsvoertuigen.

Jeeves

Legacy Member
1ste master burgerlijk ingenieur bouwkunde (optie civiele techniek) aan de KUL, met wellicht nog een paar vakken uit het voorbereidingsprogramma voor industrieel ingenieurs...

Cadiuro

Legacy Member
Hopelijk 2e bach Geografie aan de KUL.

Unfortunatly are the odds currently rather against me...

Utred

Legacy Member
Ik heb besloten! Het wordt audiologie.
Nu nog aan mijn moeder zeggen:unsure:

Mueske

Legacy Member
ragnar zei:
Met wat geluk na mijn herexamen cognitive and affective neuroscience! op het moment bio- klinische psychologie (met een gedeelte a&o)

Dat is dan een master, niet? Want anders moet ik van unief veranderen.

Zit momenteel in mijn 1.5de bach psychologie.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan