Domieneo
Legacy Member
Er zelf 4 maanden gezeten.
Was wel grappig maar was blij dak ervan af was.
Was in september fotografie gaan studeren maar was het beu dat we enkel maar met schoendozen speelde en naar filmpjes keken.
Ben dan na de kerst examens ergens anders handel gaan studeren. Ookal waren mijn resultaten goed. Had het gevoel dat ze nooit iets serieus deden en gingen doen.
Is wel grappig de directeur van het viso is dan noch bij mij thuis gekomen om te praten over hoe handel niks voor mij ging zijn bla bla bla. Dan toch begonnen en nooit problemen gehad.
Was wel grappig maar was blij dak ervan af was.
Was in september fotografie gaan studeren maar was het beu dat we enkel maar met schoendozen speelde en naar filmpjes keken.
Ben dan na de kerst examens ergens anders handel gaan studeren. Ookal waren mijn resultaten goed. Had het gevoel dat ze nooit iets serieus deden en gingen doen.
Is wel grappig de directeur van het viso is dan noch bij mij thuis gekomen om te praten over hoe handel niks voor mij ging zijn bla bla bla. Dan toch begonnen en nooit problemen gehad.

