Archief - Viso Mariakerke - Multimedia technieken

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Domieneo

Legacy Member
Er zelf 4 maanden gezeten.
Was wel grappig maar was blij dak ervan af was.

Was in september fotografie gaan studeren maar was het beu dat we enkel maar met schoendozen speelde en naar filmpjes keken.
Ben dan na de kerst examens ergens anders handel gaan studeren. Ookal waren mijn resultaten goed. Had het gevoel dat ze nooit iets serieus deden en gingen doen.

Is wel grappig de directeur van het viso is dan noch bij mij thuis gekomen om te praten over hoe handel niks voor mij ging zijn bla bla bla. Dan toch begonnen en nooit problemen gehad.

GodLikeBE

Legacy Member
Ja maar ze kunnen serieus wat dingen uit hun botten slaan.
Had in het 4e een gesprek met de directeur over het feit dak Multimedia nooit zou aankunnen. En nu 2 jaar later zit ik op 4 weken van het schooljaar met meer dan 70% voor mijn gip...

Satkan

Legacy Member
Domieneo zei:
Er zelf 4 maanden gezeten.
Was wel grappig maar was blij dak ervan af was.

Was in september fotografie gaan studeren maar was het beu dat we enkel maar met schoendozen speelde en naar filmpjes keken.
Ben dan na de kerst examens ergens anders handel gaan studeren. Ookal waren mijn resultaten goed. Had het gevoel dat ze nooit iets serieus deden en gingen doen.

Is wel grappig de directeur van het viso is dan noch bij mij thuis gekomen om te praten over hoe handel niks voor mij ging zijn bla bla bla. Dan toch begonnen en nooit problemen gehad.

Goed dat je voor handel bent gegaan hoor.
Van de mensen van vorig jaar uit fotografie :
Zitten er alleszins al twee gewoon thuis,
één werk als kuisvrouw,
en twee werken bij panos.

Mooie toekomst hé.

GodLikeBE

Legacy Member
dat weet je als je eraan begint.. als ik het zo een beetje hoor, gaan er veel iets totaal anders doen volgend jaar (ik ook onder andere).

killer2629

Legacy Member
hoop dat ik er goed aan heb gedaan om te veranderen maar zou moeten zakken volgend jaar en er is niets maar dat ik nog normaal kan volgen behalve multimedia in het 5de jaar omdat ik een richting heb gekozen die saai is en niets van vergelijking heeft met andere richtingen

killer2629

Legacy Member
Ben een tijdje geleden naar de opendeurdag geweest in het begin van de vakantie dus en zag toen in het lokaal van het 5de jaar multimedia een doos vol met ipad's staan en ik vraag me af waar deze voor gebruikt worden en of je er baat bij hebt om er thuis één aan te schaffen

GodLikeBE

Legacy Member
killer2629 zei:
Ben een tijdje geleden naar de opendeurdag geweest in het begin van de vakantie dus en zag toen in het lokaal van het 5de jaar multimedia een doos vol met ipad's staan en ik vraag me af waar deze voor gebruikt worden en of je er baat bij hebt om er thuis één aan te schaffen

Zal wel niet voor het 5e jaar zijn denk ik. En je moet niet een iPad ofzo kopen hoor, is allemaal niet nodig. Als je een computer met de adobe programma's erop hebt, ben je er eigenlijk al hoor. Welk jaar ga je doen? :)

Fonskuh

Legacy Member
Heb er 4 jaar gezeten en mij toch wel enorm geamuseerd, we hadden een zalige klas.
School zelf is niet zo super, en ik was nen enormen tamzak nadien, maar uiteindelijk toch beginnen werken in een Marketing functie na Multimedia gedaan te hebben en werk nu al 5 jaar.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Ik heb er ook 4 jaar gezeten en mij toch ook ferm geamuseerd daar ^^

killer2629

Legacy Member
GodLikeBE zei:
Zal wel niet voor het 5e jaar zijn denk ik. En je moet niet een iPad ofzo kopen hoor, is allemaal niet nodig. Als je een computer met de adobe programma's erop hebt, ben je er eigenlijk al hoor. Welk jaar ga je doen? :)

ga daar nu starten in het 5de jaar multimedia en zal mijn eerste jaar in het viso zijn

GodLikeBE

Legacy Member
Ja, school is op sommige vlakken niet echt super maar heb er ook graag gezeten. 3 jaar in totaal.

killer2629

Legacy Member
GodLikeBE zei:
Ja, school is op sommige vlakken niet echt super maar heb er ook graag gezeten. 3 jaar in totaal.



Een vraagje heb jij die programma's van adobe gecrackt of via iets gekocht zo ja via wat dan wel ?

killer2629

Legacy Member
Ik start dit jaar in het viso multimedia en ik vroeg me af of je het best een mac pc koopt met de software Adobe Creative Suite 6 Master Collection Student of is dit niet nodig want weet niet of wij huiswerk gaan krijgen met die programma's die we gebruiken op school of niet

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Goh, maakt niet zoveel uit wat je koopt. Ben uiteindelijk met een Acer laptop daar begonnen maar na de zoveelste windows blue screen toch overgestapt op Mac. Die programmas niet kopen iig, cracken die handel :p

jeire15

Legacy Member
Pff waar is den tijd van MM op Viso. Verplicht met een mac moeten werken voor Final Cut pro. Bah

Over het algemeen was school nog cava.

Loopt van bommel daar nog altijd rond voor u te pakken op het roken?

drancas

Legacy Member
en appel en den BOB. ze hebben mij veel gepakt mee roken indertijd :). ik heb er DVT gedaan en k'zat er wel graag op school. vooral om te lachen met porto (leerkracht Duits). zit die daar nog trouwens?

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Porto zit er niet meer. Appel en Bob wel nog :p
Van Bemmel zit er ook nog ^^

Satkan

Legacy Member
killer2629 zei:
Ik start dit jaar in het viso multimedia en ik vroeg me af of je het best een mac pc koopt met de software Adobe Creative Suite 6 Master Collection Student of is dit niet nodig want weet niet of wij huiswerk gaan krijgen met die programma's die we gebruiken op school of niet

Ghoh, ik zou voor een pc gaan gewoon...

Zelfde software, waarom zou je dan dezelfde hardware kopen voor een (veel) duurdere prijs?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan