w3bb3r
Legacy Member
ik ga mij daar inschrijven.. maar ik zou graag wat informatie weten van mensen die daar naar school gaan, en misschien die daar ook die richting hebben gevolgd. Misschien kan er ook iemand iets kwijt over het internaat? 
ik zit dus met de volgende vragen:
- Is het een goede school? geen muggezifters?
- Is die richting goed qua creëren van dingen of moet je altijd luisteren :/
- mag je een computer op je kamer hebben? indien ja, is er internet?
alvast bedankt ^^
Greetz Lawrence

ik zit dus met de volgende vragen:
- Is het een goede school? geen muggezifters?

- Is die richting goed qua creëren van dingen of moet je altijd luisteren :/
- mag je een computer op je kamer hebben? indien ja, is er internet?

alvast bedankt ^^
Greetz Lawrence








