Archief - Viso Mariakerke - Multimedia technieken

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mistabeen

Legacy Member
Koop u een macbook (of imac, ma als ge in MMT zit is een laptop makkelijker om uw werk mee te nemen naar huis en naar school)
de nieuwste generatie kan toch windows draaien ook, dus kunde switchen he

Arumat

Legacy Member
D-1337 zei:
alles is met mac bij ons dus kzou een iMac kopen ;)
Vorig jaar hebben we altijd met windows moeten werken, alleen tijdens de examens van Flash moesten we op een mac werken. Dat was wel niet erg handig voor degenen die niets van een mac kennen, waaronder ik.

Btw als er een behaarde Jens met wss een bandshirt aan in uw klas zit zal ik dat wel zijn :p Zeg dan gerust maar "yo" ofzo.

killer2629

Legacy Member
weet dat dit topic al lang open is maar ik heb een vraagje. Ik zou volgend jaar ook graag veranderen. Ik zit voor het moment in elektriciteit electronica het 4de jaar in het vti-waregem. En ik vroeg me af of er een paar dingen zijn die je op voorhand kunt oefenen. En of het vanuit deze richting mogelijk is om verder te leren aan howest de richting didital earts and entertaiment

SysRq

Legacy Member
killer2629 zei:
weet dat dit topic al lang open is maar ik heb een vraagje.

Wees niet verlegen een nieuwe draad te starten, dat vooral. Voor het overige kan ik je niet helpen. :)

Hiapoe

Legacy Member
D-1337 zei:
denk wel dat die zover reikt vanaf de artevelde gebouwen tot het internet.
is er juist naast , maar ik heb de manne van het internaat toch al horen zeggen dat ze alleen de woensdagavond op internet mochten ginder.

Waarom nie gewoon een 3G USB stick?
Data sim kaart bij Mobile Vikings kunde toch ook al veel hebben voor 15 euro per laadbeurt...

killer2629

Legacy Member
Hey ik heb me ingeschreven om volgend jaar in deze richting te starten maar veel van, mijn leerkrachten zeggen dat dit een taal richting is dat waar want volgens mij klopt dit niet

Satkan

Legacy Member
Ik zit al 6 jaar op deze school, en al 3 jaar tel ik de dagen af.

Als drugs, ghetto toestanden en roddels jouw dingen zijn, go ahead.

Om nog maar te zwijgen over de barslechte organisatie bij alles dat er te doen is.

---------------------------------------------------------------------------------
Btw :

https://www.beyondgaming.be/archive/vrije-tijd-lifestyle-gezondheid.143/drugs-vraagske.541087

"Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Spectre
yesh. Viso Mariakerke. Heb op school ook al rond gevraagd aan de mensen die mij meestal aan snatch helpen maar no luck

haha viso mariakerke.. easy wa..
kga hier geen namen noemen ma kan er u al enkele opsommen die u daar aan kunnen helpen..

kutschool..
nog steeds zelfde directeur..die lange mageren.. zo ja: kick him in the nuts!"

"Smekens?
ma ik geraak op VISO niet aan LSD ^^
tenzij ik bij de hippies ga zagen maar die ken ik zelfs niet what makes it weird."

"ja smekens ja..

ahja,
als ge beetje goe rondkijkt kunt ge wel zien bij wie ge zo'n dingen kunt regelen..

en inderdaad, ni op school..
mij hebbe ze daar trouwes buiten gesmeten omdak verklikt was voor dealen.. alleja da zeiden ze toch.. terwijl 'k geen fluit had gedaan.. we waren gewoon betrapt me sigaarke (=joint) en die andere gast wou zichzelf redden.. vervlogen tijden
__________________
“ I think that in human evolution it has never been as necessary to have this substance LSD. It is just a tool to turn us into what we are supposed to be. ”"

"nja, van bemmel en smekens gaan soms rondrijden onder de middag om mensen te betrappen op wiet en hasj en andere crap. Maar ik ken echt mensen genoeg op school maar LSD is precies off limits. Coke, pillen, wiet, hasj etc... is piece of cake maar een paar zegelkes LSD lukt nie"

Satkan

Legacy Member
Hiapoe zei:
Waarom nie gewoon een 3G USB stick?
Data sim kaart bij Mobile Vikings kunde toch ook al veel hebben voor 15 euro per laadbeurt...

Das één van de enige pluspuntjes... De HSPA+ antenne op het terrein.

killer2629

Legacy Member
kan zijn dat het zo is maar kan niet slechter zijn dan bij mij op school maar dit is niet echt een antwoord op mijn vraag en heb zelf ook al hele positieve reacties gehoord.

Maar iedereen zijn eigen mening é

Satkan zei:
Ik zit al 6 jaar op deze school, en al 3 jaar tel ik de dagen af.

Als drugs, ghetto toestanden en roddels jouw dingen zijn, go ahead.

Om nog maar te zwijgen over de barslechte organisatie bij alles dat er te doen is.

---------------------------------------------------------------------------------
Btw :

https://www.beyondgaming.be/archive/vrije-tijd-lifestyle-gezondheid.143/drugs-vraagske.541087

"Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Spectre
yesh. Viso Mariakerke. Heb op school ook al rond gevraagd aan de mensen die mij meestal aan snatch helpen maar no luck

haha viso mariakerke.. easy wa..
kga hier geen namen noemen ma kan er u al enkele opsommen die u daar aan kunnen helpen..

kutschool..
nog steeds zelfde directeur..die lange mageren.. zo ja: kick him in the nuts!"

"Smekens?
ma ik geraak op VISO niet aan LSD ^^
tenzij ik bij de hippies ga zagen maar die ken ik zelfs niet what makes it weird."

"ja smekens ja..

ahja,
als ge beetje goe rondkijkt kunt ge wel zien bij wie ge zo'n dingen kunt regelen..

en inderdaad, ni op school..
mij hebbe ze daar trouwes buiten gesmeten omdak verklikt was voor dealen.. alleja da zeiden ze toch.. terwijl 'k geen fluit had gedaan.. we waren gewoon betrapt me sigaarke (=joint) en die andere gast wou zichzelf redden.. vervlogen tijden
__________________
“ I think that in human evolution it has never been as necessary to have this substance LSD. It is just a tool to turn us into what we are supposed to be. ”"

"nja, van bemmel en smekens gaan soms rondrijden onder de middag om mensen te betrappen op wiet en hasj en andere crap. Maar ik ken echt mensen genoeg op school maar LSD is precies off limits. Coke, pillen, wiet, hasj etc... is piece of cake maar een paar zegelkes LSD lukt nie"

w3bb3r

Legacy Member
kben content dak van deze school af ben en naar het Technisch Ateneum Heule (kortrijk) ben gegaan.
het internaat is mijn ergste nachtmerrie ooit geweest

werk ondertussen al 3 jaar :unsure:

Satkan

Legacy Member
w3bb3r zei:
kben content dak van deze school af ben en naar het Technisch Ateneum Heule (kortrijk) ben gegaan.
het internaat is mijn ergste nachtmerrie ooit geweest

werk ondertussen al 3 jaar :unsure:

Voila, en dit komende van de TS van dit topic!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan