Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vorig jaar hebben we altijd met windows moeten werken, alleen tijdens de examens van Flash moesten we op een mac werken. Dat was wel niet erg handig voor degenen die niets van een mac kennen, waaronder ik.D-1337 zei:alles is met mac bij ons dus kzou een iMac kopen![]()
Zeg dan gerust maar "yo" ofzo.Ik? Ja ik zal in 5MMT zitten, pas morgen weet ik in welke klas van 5MMT ik zit.D-1337 zei:welke richting zit ge en hoeveelste jaar ?
5 MMT ?
killer2629 zei:weet dat dit topic al lang open is maar ik heb een vraagje.

D-1337 zei:denk wel dat die zover reikt vanaf de artevelde gebouwen tot het internet.
is er juist naast , maar ik heb de manne van het internaat toch al horen zeggen dat ze alleen de woensdagavond op internet mochten ginder.
Hiapoe zei:Waarom nie gewoon een 3G USB stick?
Data sim kaart bij Mobile Vikings kunde toch ook al veel hebben voor 15 euro per laadbeurt...
Satkan zei:Ik zit al 6 jaar op deze school, en al 3 jaar tel ik de dagen af.
Als drugs, ghetto toestanden en roddels jouw dingen zijn, go ahead.
Om nog maar te zwijgen over de barslechte organisatie bij alles dat er te doen is.
---------------------------------------------------------------------------------
Btw :
https://www.beyondgaming.be/archive/vrije-tijd-lifestyle-gezondheid.143/drugs-vraagske.541087
"Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Spectre
yesh. Viso Mariakerke. Heb op school ook al rond gevraagd aan de mensen die mij meestal aan snatch helpen maar no luck
haha viso mariakerke.. easy wa..
kga hier geen namen noemen ma kan er u al enkele opsommen die u daar aan kunnen helpen..
kutschool..
nog steeds zelfde directeur..die lange mageren.. zo ja: kick him in the nuts!"
"Smekens?
ma ik geraak op VISO niet aan LSD ^^
tenzij ik bij de hippies ga zagen maar die ken ik zelfs niet what makes it weird."
"ja smekens ja..
ahja,
als ge beetje goe rondkijkt kunt ge wel zien bij wie ge zo'n dingen kunt regelen..
en inderdaad, ni op school..
mij hebbe ze daar trouwes buiten gesmeten omdak verklikt was voor dealen.. alleja da zeiden ze toch.. terwijl 'k geen fluit had gedaan.. we waren gewoon betrapt me sigaarke (=joint) en die andere gast wou zichzelf redden.. vervlogen tijden
__________________
“ I think that in human evolution it has never been as necessary to have this substance LSD. It is just a tool to turn us into what we are supposed to be. ”"
"nja, van bemmel en smekens gaan soms rondrijden onder de middag om mensen te betrappen op wiet en hasj en andere crap. Maar ik ken echt mensen genoeg op school maar LSD is precies off limits. Coke, pillen, wiet, hasj etc... is piece of cake maar een paar zegelkes LSD lukt nie"
w3bb3r zei:kben content dak van deze school af ben en naar het Technisch Ateneum Heule (kortrijk) ben gegaan.
het internaat is mijn ergste nachtmerrie ooit geweest
werk ondertussen al 3 jaar![]()