Archief - Viso Mariakerke - Multimedia technieken

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

w3bb3r

Legacy Member
ik ga mij daar inschrijven.. maar ik zou graag wat informatie weten van mensen die daar naar school gaan, en misschien die daar ook die richting hebben gevolgd. Misschien kan er ook iemand iets kwijt over het internaat? :p

ik zit dus met de volgende vragen:
- Is het een goede school? geen muggezifters? :sop:
- Is die richting goed qua creëren van dingen of moet je altijd luisteren :/
- mag je een computer op je kamer hebben? indien ja, is er internet? :bow:


alvast bedankt ^^

Greetz Lawrence :help:

Gizmo_1987

Legacy Member
ik weet er ook niet veel van maar ik stond voor de keuze om naar daar te gaan 7n de jaar MM of naar het hoger, MCT kortrijk
ik heb toch maar gekozen voor mct, omdat ik geen nood meer heb aan de algemene vakken in een 7nde jaar
maar de 3de graad lijkt mij wel beter tov de opleiding in het vti van brugge ook MM :D
grtzz

Malkavian

Legacy Member
Kheb zelf Multimedia in Antwerpen opt Sisa gedaan, maten van mij opt Viso. En zover ik weet waren die tevreden.

D-1337

Legacy Member
ik zit daar.

- goeie school , nogal los

- ge moet veel zelf doen in die richting

- op het internaat mag je een computer hebben en er is een pc ergens met internet , moogt ook een xbox etc meenemen.

Arumat

Legacy Member
De school valt wel mee en op internaat mag je een pc op de kamer hebben. Er is wel geen internet maar 2x per week ofzo mogen internen op internet gaan in de lokalen van duits ofzo (daar moet je niet veel van verwachten :p).

In de richting zelf moet je veel luisteren naar uitleg maar als je aan de opdracht begint mag je kiezen wat je maakt zolang het "onderwerp" hetzelfde blijft, niemand moet dus hetzelfde maken als de leerkracht. Soms is het wel lastig als je iets moet maken over een dom onderwerp.

De algemene vakken zijn meestal makkelijk maar voor de praktijk moet je toch iets doen of het loopt verkeerd af. Je moet er zeker voor zorgen dat je alle taken op tijd afgeeft! Ik heb vorig jaar het 5de gedaan en mag nu terug het 5de doen, het verwaarlozen van bepaalde opdrachten heeft daar zeker iets met te maken.

Maar als je nog vragen hebt mag je me altijd een PM sturen.. Mss zit je wel bij mij in de klas :)

D-1337

Legacy Member
dat is idd een feit dat ge alles op tijd moet afgeven.
1 dag te laat = -50%
erna = -100%

w3bb3r

Legacy Member
Lunamaria zei:
De school valt wel mee en op internaat mag je een pc op de kamer hebben. Er is wel geen internet maar 2x per week ofzo mogen internen op internet gaan in de lokalen van duits ofzo (daar moet je niet veel van verwachten :p).

In de richting zelf moet je veel luisteren naar uitleg maar als je aan de opdracht begint mag je kiezen wat je maakt zolang het "onderwerp" hetzelfde blijft, niemand moet dus hetzelfde maken als de leerkracht. Soms is het wel lastig als je iets moet maken over een dom onderwerp.

De algemene vakken zijn meestal makkelijk maar voor de praktijk moet je toch iets doen of het loopt verkeerd af. Je moet er zeker voor zorgen dat je alle taken op tijd afgeeft! Ik heb vorig jaar het 5de gedaan en mag nu terug het 5de doen, het verwaarlozen van bepaalde opdrachten heeft daar zeker iets met te maken.

Maar als je nog vragen hebt mag je me altijd een PM sturen.. Mss zit je wel bij mij in de klas :)

wel ik ga vandaag mij gaan inschrijven.. see you there :P

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh!! geen internet :cry:

Bolteh

Legacy Member
Als iemand Vans Gansbeke ziet, geef em es een schouderklopje van mij o/

Mistabeen

Legacy Member
Er is volgens de telenet hotspot site een hotspot op artevelde hogeschool (op de higro campus) me wa geluk kunt ge die ontvangen vanop het internaat (en anders neemde uw laptop mee naar buiten tijdens de uren da ge buiten moogt :p) kost u 10€ per maand als ge telenet klant zijt (Expressnet turbo klanten gratis)

D-1337

Legacy Member
denk wel dat die zover reikt vanaf de artevelde gebouwen tot het internet.
is er juist naast , maar ik heb de manne van het internaat toch al horen zeggen dat ze alleen de woensdagavond op internet mochten ginder.

matthias

Legacy Member
ik izt daar ook
normaal gingik nu ook na multimedia maar ja ...
jaartje overdoen e
nu zittik waarschijnlijk bij D-1337 in de klas :D

D-1337

Legacy Member
:evil:

wat ge moet weten van die school

- heel los
- woensdagmiddag les
- redelijk dure spullen imo
- altijd op tijd afgeven

GaMe®

Legacy Member
Ik heb ook 5mmt gedaan..
Onderschat uw taalvakken niet! Ik had 1 buis, 35% op frans en ik heb een c attest gekregen.

w3bb3r

Legacy Member
ok.. vandaag terug van ieper naar gent :angry:
stomme boeken verkoop :p

en me natuurlijk inschrijven voor dat internaat gedoe..

;)

3SS

Legacy Member
Ik ga nu aan men vijfde jaar multimediatechnieken beginnen in het viso
ik krijg een nieuwe computer en men vraag is nu of da best een iMac is of een andere pc ook goed is

Myst!Q

Legacy Member
3SS zei:
Ik ga nu aan men vijfde jaar multimediatechnieken beginnen in het viso
ik krijg een nieuwe computer en men vraag is nu of da best een iMac is of een andere pc ook goed is

Da is toch wel een keuze da ge zelf moet maken hoor. Als ge nen imac niet gewend zijt gade daar toch eerst ewa mogen aan wennen hoor .. :)
En neem voor het gemak een laptop met een besturingssysteem zoals windows. Dan gaat ge alle programma's kunnen instaleren en verliesde nie veel plaats op uw kamer ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan