tommie314 zei:
Waarom betaal je 4250 euro en 1 jaar extra studeren voor een graduaat vastgoed

? (serieuze vraag)
Iemand heeft opzoekingswerk verricht
Het diploma van HI geeft mij al toegang tot het beroep van vastgoedmakelaar, maar aangezien ik eindelijk iets heb gevonden dat mij interesseert wil ik er zoveel mogelijk over weten. 't Is "redelijk" duur, dat is een feit, maar tegelijkertijd ga ik reeds m'n stage doen bij het BIV om praktijkervaring op te doen en om dan later als zelfstandige te mogen beginnen (toekomstdroom).
Ik weet niet of je het vakkenpakket hebt bekeken? Het interesseert me gewoon stuk voor stuk.

Het is gewoon een beslissing die ik heb genomen, na veel wikken en wegen. 't Is dus niet dat ik ineens m'n inschrijvingsgeld heb betaald.
Trouwens Tommie jij studeert TEW/HI? Waar precies? Jaar? Plannen?
