Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MoneyR zei:Ik kom mij even mengen in deze thread die ik gelezen heb. Ik studeer momenteel financie -en verzekeringswezen in Antwerpen maar wil graag TEW studeren aan de unief. Ik ben door op mijn economie (heb ik altijd al graag gedaan) nu vraag ik mij af of ik hiervoor een vrijstelling kan krijgen?
Nu mijn probleem is dat ik bijna zo goed als nooit heb gestudeerd voor wiskunde dus niet echt goed weet of ik inzicht heb. (zullen jullie natuurlijk ook niet weten van mij) Mijn bijkomende vraag is of ik mits bijlessen dit zal aankunnen. En ja ik ben extreem gemotiveerd om ervoor te gaan.


MoneyR zei:Ik kom mij even mengen in deze thread die ik gelezen heb. Ik studeer momenteel financie -en verzekeringswezen in Antwerpen maar wil graag TEW studeren aan de unief. Ik ben door op mijn economie (heb ik altijd al graag gedaan) nu vraag ik mij af of ik hiervoor een vrijstelling kan krijgen?
Nu mijn probleem is dat ik bijna zo goed als nooit heb gestudeerd voor wiskunde dus niet echt goed weet of ik inzicht heb. (zullen jullie natuurlijk ook niet weten van mij) Mijn bijkomende vraag is of ik mits bijlessen dit zal aankunnen. En ja ik ben extreem gemotiveerd om ervoor te gaan.


Hi KendieKendie zei:Terug een vraagje. Ik weet zo goed als zeker dat ik naar de HUB in Brussel ga ondertussen.
Nu is mijn oog gevallen op Business Administration. Is er net zoals voor HW een schakelprogramma hiervoor. Dit is een Engelstalige opleiding, maar vindt nergens een schakelprogramma hiervoor op de site. Bestaat dit wel????
Business Administration is hetzelfde als HW maar met een meer internationale focus. Je zit in de klas met verschillende nationaliteiten, en komt in contact met verschillende culturen. Dit spreekt me ongelovelijk veel aan, en past meer bij mijn persoon. Ook is het in deze wereld een goeie troef om het Engels voldoende te beheersen.
Ik vind op de site juist een Master of International Business Economics and Management (voor niet economische studenten, hiervoor kom ik niet in aanmerking want geen academische bachelor). Met die master kan je vervolgens de Master voor Business Administration doen. Mijn vraag is gewoon bestaat er geen normale schakelprogramma voor BA, net zoals dit voor HW het geval is?????

