PineMangoes
Legacy Member
Mini zei:prostituee?
Rep systeem is niet meer in gebruik

Serious answer: burgerlijk ingenieur, aangevuld met een master in management/MBA is de zekerste weg naar een managementfunctie.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mini zei:prostituee?

PineMangoes zei:Rep systeem is niet meer in gebruik
Serious answer: burgerlijk ingenieur, aangevuld met een master in management/MBA is de zekerste weg naar een managementfunctie.
NotoriousP zei:Die master daarbij is helemaal niet nodig hoor, elke burgie komt na x jaar in een managementfunctie terecht indien hij dit wenst.
NotoriousP zei:Die master daarbij is helemaal niet nodig hoor, elke burgie komt na x jaar in een managementfunctie terecht indien hij dit wenst.
NotoriousP zei:Daarom zei ik dus: "indien hij dit wenst".Het zou me sterk verbazen dat iemand die moeite doet om manager te worden met een ir. diploma hier niet in zou slagen.
PineMangoes zei:Niet iedere burgie heeft het profiel voor een managementfunctie. Als manager heb je niet zozeer technisch inzicht nodig dan wel interpersoonlijk en politiek acumen. Niet direct een skillset die aangeboren is voor de meeste ingenieurs.
Renegadexxripxx zei:Hangt dus volledig af van de functie. Als technical manager of operations manager is dat wel nuttig. Als research en development manager, idem ditto.
Voor een account manager (commercieel getint) is dat al iets minder.