Jenskee
Legacy Member
Hallo,
Eerst even mijn situatie uitleggen. Ik ben al veel van studierichting veranderd en ben nu bezig met zelfstudie Aso voor de examencommissie.
Nu heb ik volgende maand examen en ik weet al bijna zeker dat ik er zeker niet voor alle vakken door zal zijn.
Volgende week word ik 18 en daarom ben ik zowat aan het twijfelen.
Liefst van al wil ik een redelijk goed betaalde job richting management ofzo. Nu vond ik de volgende cursus via VDAB:
Session Expired
Zou dit mij naar het hoger management helpen of is dit niet realistisch. Er staat dat er geen voorkennis nodig is, maar wat is de waarde hiervan.
En zijn er eventueel andere mogelijkheden om snel aan een hoge job te geraken?
Bedankt voor de antwoordjes,
Jenske
Eerst even mijn situatie uitleggen. Ik ben al veel van studierichting veranderd en ben nu bezig met zelfstudie Aso voor de examencommissie.
Nu heb ik volgende maand examen en ik weet al bijna zeker dat ik er zeker niet voor alle vakken door zal zijn.
Volgende week word ik 18 en daarom ben ik zowat aan het twijfelen.
Liefst van al wil ik een redelijk goed betaalde job richting management ofzo. Nu vond ik de volgende cursus via VDAB:
Session Expired
Zou dit mij naar het hoger management helpen of is dit niet realistisch. Er staat dat er geen voorkennis nodig is, maar wat is de waarde hiervan.
En zijn er eventueel andere mogelijkheden om snel aan een hoge job te geraken?
Bedankt voor de antwoordjes,
Jenske





) van een bedrijfsleider ook natuurlijk.