Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kingfisher zei:Maar geld=studeren+werken+success+verstand. Of drugs dealen.
tommie314 zei:Veel geld en je bent slim: geneeskunde
Veel geld en je bent niet echt slim: advocaat
/thread
Hawk zei:lol epic fail, domme advocaten verdienen niet veel, tenzij ge over blondines spreekt die een relatie met baas hebben
mac-bc zei:Ik heb anders nog nooit één van "die sukkels" zo'n dwaze uitspraak horen doen dan jij hierboven.
Een beetje gereputeerde opleiding industrieel ingenieur is zwaarder dan een sociale universitaire richting. En ik kan deze uitspraak tenminste staven met cijfermateriaal. Misschien kun jij dat ook eens proberen?

lol epic fail, domme advocaten verdienen niet veel
joshetei zei:Blijkt een salarisenquete van 2004 te zijn, hoe relevant man...
En wat zegt die IQ test over hoeveel moeite je gemiddeld in die richting moet steken?
Ben je belachelijk aan't doen of gewoon zat/stoned??

[BAT] Hydra;15722766 zei:Maar het meest frappante is blijkbaar de rechten
Nog dommer dan II, én nog een beter startloon dan II.
Ik ben benieuwd in welke mate dat verschilt per school (Antwerpen) en ofdat er wel goed is gecompenseerd voor de vele afvallers. Vergelijk die van het 3de jaar en de uitslag zou wel eens anders kunnen zijn dan wanneer je die van het eerste jaar vergelijkt, wetende dat er nogal wat TSO'ers op die studierichting afkomen en dat het slagingspercentage niet bijster hoog ligt.[BAT] Hydra;15722665 zei:IQ psychologie, tew, talen, pedagogie > ing. ing.
Wat? Advocaat zijn staat niet gelijk met veel geld verdienen, verrevan.NotoriousP zei:Tuurlijk wel, het zijn zelfstandigen.
joshetei zei:In die salarisenquete staat ook niets over gemiddelde werkdruk, misschien werkt iemand met een bepaald diploma wel gemiddeld 5u langer per week voor dat loon.
. Richtingen zoals talen zijn zwaar underrated (ten onrechte!) imo.[BAT] Hydra;15722803 zei:Jij kan er echt ni tegen dattek afgeef op de rechten?? Aanvaard de naakte feiten. Richtingen zoals talen zijn zwaar underrated (ten onrechte!) imo.
joshetei zei:I don't care, ik doe geen rechten dusja. Het enige irritante vind ik uw belachelijke zwartwit vergelijkingen met woorden zoals 'dommer' omdat een richting een plaats lager staat in een algemene IQ test, enzovoort.



) niet gezegd worden... BWat ge met (oude) cijfers onderbouwt verliest ge in geloofwaardigheid door het overmatig smiley gebruik.[BAT] Hydra;15722826 zei:Goh ik ben tenminste de eerste in deze thread die zijn uitspraken (zwart-wit of niet) onderbouwd met cijfers... Dat kan van anderen (heeft er iemand mac-bc gezien???) niet gezegd worden... B
Ik wed dat er meer achter de zaak zat dan dit. Foei @ halve waarheden. Ontkennen is makkelijk.tommie314 zei:Onlangs een advocaat 2 keer een brief laten versturen (2x een uurtje werk). Factuur: 346 euro. Terwijl ik ze zelf ook evengoed kon schrijven, maar ze moesten ondertekend worden door een advocaat.
K uw standpunt hierover is nu duidelijk. Bias FTL. Now back OT?tommie314 zei:Nop, er zat niets meer achteren al zeker geen opzoekingswerk oid. Ok, je kan er niet meer gaan, maar andere advocaten zijn ook niet beter, die werken niet met offertes hé
Ik ben niet van Gent dus what do i know. Ik weet enkel dat men iemand die "alle XXXXX (vul beroep in) zijn overbetaalde nietsnutten" zegt niet te serieus moet nementommie314 zei:Geef mij een adovcaat in het Gentse die met duidelijke tarieven en offertes werkt![]()
.