bladwijzer
Legacy Member
not2secure4u zei:Ja ik zit zelf in mijn laatste jaar klinische psychologie.
...
Als ge daarentegen iets van therapeutische postgraduaten (of in de toekomst) haalt denk ik da da relatief weinig werkproblemen geeft na 1 jaar.
nja ik hoop voor u dat het meevalt, maar zeker klinische psychologie... als je de verhalen daarover hoort.
succes!