Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sigerd zei:Waarom is dat niet mogelijk om me ne GTC te rijden ?
Mijn collega heeft een astra GTC 150pk, met leder zetels en navigatiesysteem. Maar vind het geen plezante wagen om in te zitten, rijdt iets te hard naar min goesting. Geef mij maar mijn BMW 318D 

sigerd zei:@Eniac : Waarom is dat niet mogelijk om me ne GTC te rijden ?
rsmatten zei:Ik heb ook bij Dolmen gesolliciteerd en ze hebben mij zo'n IBO contract gegeven. Ik ging met volle vertrouwen omdat ik gesolliciteerd had voor de functie van system engineer. Kom ik daar toe, geven ze me een IBO contact voor customer support engineer aka 1e lijn helpdesk.
Het was mijn eerste echte sollicitatie(had grote verhalen gehoord over Dolmen hoe goed ze zijn voor pas afgestudeerden. Ik was redelijk content en dacht dat het normaal was dat je enkel 1850EUR bruto had en een inloopwagen.
Nu heb ik meer rondgekeken en ik zie dat je als bachelor toegepaste informatica veel beter kan krijgen en een veel interessantere job. Die teamleider zei dat je het IBO contract kan afzeggen als je dat wilt. Is dit waar of zitten er addertjes onder het gras. Ik zie het eigenlijk echt niet zitten om daar te gaan werken als helpdesker nadat ze me toch iets heel anders beloofd hadden.

|nfected zei:@ Kiddy werk jij in kortrijk?
En Dolmen heeft mij gecontacteerd voor een pre-sales functie. Idem daar ervaring mee bij hun? Loon? wagen? Ik zit atm in de SAP en denk niet dat Dolmen mij ga kunnen betalen![]()


Asserti zei:hm, Accenture biedt ook een resem aan van opleidingen en dergelijke, weet niet in welke mate Dolmen hier beter zou voor zijn.
Waar heb je die aanbieding gekregen? Op zo'n Accenture carreer event fzo?
.
.
. Hier zijn dan mensen bij die het toch al een eind ver hebben geschopt omdat ze ambitie hebben/hadden maar ook mensen die al jaren op hetzelfde niveau zitten omdat ze niet (meer) de ambitie hebben om hogerop te klimmen.
.