lantaarnpaal
Legacy Member
Silks zei:Even een kleine paniekaanval, tijdens het organiseren van mijn cursussen/notities..
Het verschil tussen mijn huidige opleiding Handelswetenschappen en mijn eerste jaar professionele bachelor (Office Management) is.. meer dan immens groot.
kalm blijven.. alles komt goed, toch?![]()
met wat hebt ge al problemen ofzo




Ik begrijp eigenlijk echt het nut van die richting niet. Een gevolg van de "iedereen moet een hoger diploma hebben, ook de mensen die er voor hun job eigenlijk geen nood aan hebben"-gekte van het voorbije decennium... Iemand met enkel secundair kan zo'n job intussen gewoon perfect aan, maarja...
