Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie is jouw favoriete moderator?


  • Totaal aantal stemmers
    134
  • Opiniepeiling gesloten.

glashelder

Legacy Member
J.F. zei:
Haha :D maar ik moet wel zeggen, laatste keer dat ik echt fatsoenlijk gemeten werd was in het CLB in het derde middelbaar en toen zeiden ze 1m48 en dat ik niet meer ging groeien :( dus ik ga daar vanuit. Maar kan zijn dat ik ondertss mss wel 5cm groter ben ofzo, maar ik weet het gewoon niet :p ochja, veel maakt het ook niet uit. Da's schattig :unsure:
Eigenlijk ben je gewoon 1m68 of zo ondertussen :unsure:

Dit is wel tof. Ik beschouwde mezelf altijd als klein (toch in vergelijking met bijvoorbeeld klasgenoten) maar als je dan ziet wie er van bekende mensen allemaal even groot is... Gandhi! Audrey Tatou! Amy Winehouse (min haar wrslk)! Scarlett Johansson! Natalie Portman!

Da's raar, dragen die allemaal superhoge hakken of spelen die mee met allemaal kleine mensjes of zo (behalve Gandhi dan). Er zitten er ook bij van wie het wel duidelijk was, zoals Kelly Osbourne. En dan staat Natascha Kampusch er ook nog tussen, da's een beetje... vreemd.

Edit: Stalin! Ma allez, zijn die al zo klein dan? Of is dat weer zo'n Stalinfototruukje waarbij hij iedereen een centimeter of 15 naar beneden heeft gephotoshopt.

coldplayke

Legacy Member
glashelder zei:
Edit: Stalin! Ma allez, zijn die al zo klein dan? Of is dat weer zo'n Stalinfototruukje waarbij hij iedereen een centimeter of 15 naar beneden heeft gephotoshopt.

Het zou me niet verbazen mochten ze Stalins grootte hebben aangepast. Hetzelfde hebben ze gedaan met Napoleon om hem zieliger te doen overkomen, die was eigenlijk helemaal niet klein.

(De reden dat ik nu al op ben is omdat mijn hond ziek is en de hele tijd is aan het kotsen.)

coldplayke

Legacy Member
Ik kan al niet meer slapen nu, ik heb echt moeite om als ik eenmaal wakker ben, terug in slaap te vallen. 4 uur slaap ftw.

Ik zit hier nu een beetje een artikel van sociolinguïstiek te lezen. In feite is dat gewoon naar mijn blad staren en om de 12 seconden een tabblad openen.

Silks

Legacy Member
Ik ben ook maar een kleintje. But hey, das schattig, toch? :D
Zelf meet ik 1.61m.

Joeshoe

Legacy Member
1m69 vind ik nu niet klein voor een jongen. Ik ben er zelf ook 'maar' 1m70 of zoiets. Echt groot is het niet, maar cva nog.

J.F.

Legacy Member
Had die vrouw van CB eigenlijk iets gezegd over die additional paper van chapter 3?

coldplayke

Legacy Member
Mensen die u constant vragen stellen en als ge dan eens 1 ieniemienie vraag om de 6 maanden stelt, negeren ze u ofwel 3 dagen, ofwel antwoorden ze gewoon niet en stellen ze hun volgende vraag. Nu is er een kwaad omdat ik gezegd heb dat ik geen tijd (= zin) heb om haar te helpen :')

Tijdens de examens juist hetzelfde. Mij eerst een heel semester belachelijk maken omdat ik een termenlijst voor een vak had gemaakt ('ma allé nu, die gaat dus wel echt nooit termen vragen he, een citatenlijst, dat is the way to go!'). Laatste les zegt de prof: 'ik heb een vraag van iemand gekregen of we de citaten moeten kennen. Nee, ge moet de citaten natuurlijk niet kennen. Termen moet ge kennen.'

'...coldplayke, mag ik uw termenlijst hebben? Ge krijgt in de plaats een document met nutteloze en foute informatie over het vak die je enkel zal verwarren, maar ik zal me dan goed voelen dat ik jou toch iets gegeven heb en zal daarom geen danku zeggen.'

Of de dag voor het examen informatiekunde: 'coldplayke, kunt ge mij met hoofdstuk 1,2,3,4,5 helpen?' (= het hele boek)
Als ik dan nee zeg omdat ik zelf moet studeren, is ze kwaad :')

STERF TRUT

glashelder

Legacy Member
coldplayke zei:
Het zou me niet verbazen mochten ze Stalins grootte hebben aangepast. Hetzelfde hebben ze gedaan met Napoleon om hem zieliger te doen overkomen, die was eigenlijk helemaal niet klein.
Als je de blik van Churchill volgt en er even van uitgaat dat hij Stalin aankijkt, is het wel grappig :D

coldplayke zei:
:lol:

Stan_V

Legacy Member
glashelder zei:
Edit: Stalin! Ma allez, zijn die al zo klein dan? Of is dat weer zo'n Stalinfototruukje waarbij hij iedereen een centimeter of 15 naar beneden heeft gephotoshopt.

Volgens het wereldwijde web was Churchill 1m70, terwijl Truman met 1m75 daar iets boven zit: http://www.hdg.de/lemo/objekte/pict/Nachkriegsjahre_photoGrosseDrei/index.jpg

Er zijn echter wel wat verhalen over bepaalde schoenen die Stalin gebruikte...maar 10cm op die manier erbij kletsen lijkt me toch weer wat veel :D

lantaarnpaal

Legacy Member
J.F. zei:
Had die vrouw van CB eigenlijk iets gezegd over die additional paper van chapter 3?

additional paper? kheb het laatste uur ni gevolgd want moest naar huis toen :s

J.F.

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
additional paper? kheb het laatste uur ni gevolgd want moest naar huis toen :s

:s :s :s

Ja, die staat op Toledo en daar zijn slides van :p mr kga is luisteren naar die weblecture dan.

Silks

Legacy Member
Even een kleine paniekaanval, tijdens het organiseren van mijn cursussen/notities..
Het verschil tussen mijn huidige opleiding Handelswetenschappen en mijn eerste jaar professionele bachelor (Office Management) is.. meer dan immens groot.

kalm blijven.. alles komt goed, toch? :eek:

Timmeke

Legacy Member
coldplayke zei:
Mensen die u constant vragen stellen en als ge dan eens 1 ieniemienie vraag om de 6 maanden stelt, negeren ze u ofwel 3 dagen, ofwel antwoorden ze gewoon niet en stellen ze hun volgende vraag. Nu is er een kwaad omdat ik gezegd heb dat ik geen tijd (= zin) heb om haar te helpen :')

Tijdens de examens juist hetzelfde. Mij eerst een heel semester belachelijk maken omdat ik een termenlijst voor een vak had gemaakt ('ma allé nu, die gaat dus wel echt nooit termen vragen he, een citatenlijst, dat is the way to go!'). Laatste les zegt de prof: 'ik heb een vraag van iemand gekregen of we de citaten moeten kennen. Nee, ge moet de citaten natuurlijk niet kennen. Termen moet ge kennen.'

'...coldplayke, mag ik uw termenlijst hebben? Ge krijgt in de plaats een document met nutteloze en foute informatie over het vak die je enkel zal verwarren, maar ik zal me dan goed voelen dat ik jou toch iets gegeven heb en zal daarom geen danku zeggen.'

Of de dag voor het examen informatiekunde: 'coldplayke, kunt ge mij met hoofdstuk 1,2,3,4,5 helpen?' (= het hele boek)
Als ik dan nee zeg omdat ik zelf moet studeren, is ze kwaad :')

STERF TRUT
Haha, dat klinkt bekend.

Ik krijg bij u soms wel het idee dat ze van u profiteren, dat ge veel te braaf zijt.


Silks zei:
Even een kleine paniekaanval, tijdens het organiseren van mijn cursussen/notities..
Het verschil tussen mijn huidige opleiding Handelswetenschappen en mijn eerste jaar professionele bachelor (Office Management) is.. meer dan immens groot.

kalm blijven.. alles komt goed, toch? :eek:
Na 1 jaar prof. bachelor van richting veranderd?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan