Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie is jouw favoriete moderator?


  • Totaal aantal stemmers
    134
  • Opiniepeiling gesloten.

J.F.

Legacy Member
Is misschien ook een compensatie voor het feit dat anderen (als je pech hebt) bijna 2 maanden langer tijd ervoor hebben. Da's eigenlijk ook niet echt eerlijk als ge het zo bekijkt, dusja is gewoon aan welke kant ge staat denk ik.

ludnak

Legacy Member
J.F. zei:
Jawel! Maar dat lijkt me nog moeilijker, want ge moet dan echt toch al zelf iets helemaal uitgewerkt hebben enzo... Ik zou niet weten hoe ik eraan moet beginnen.
Je zoekt achter een interessant onderwerp en dan werk je dat verder uit tot een voorstel. Dat moet toch wel lukken? Aangezien er al zoveel voorstellen als voorbeeld kunnen dienen.

J.F.

Legacy Member
ludnak zei:
Je zoekt achter een interessant onderwerp en dan werk je dat verder uit tot een voorstel. Dat moet toch wel lukken? Aangezien er al zoveel voorstellen als voorbeeld kunnen dienen.

Ja maar dan moet ge echt al iets gaan vinden waar niemand het ooit over gehad heeft, zelf alle literatuur gaan zoeken enzovoort, ... Het is denk ik toch wel moeilijker dan het lijkt. En ja, ik ben ook gewoon een beetje gemakzuchtig op dat gebied :D 't is niet dat ik een passie heb voor onderzoek doen en thesissen schrijven, ik wil gewoon mijn diploma liefst zo snel mogelijk. Want toen ik bv. die onderwerpen zag was er voor mij ook niet echt iets van 'waw, dit wil ik echt', maar eerder van wat is het minst erge.

Lolplayer

Legacy Member
Voordeel is dat je kan gaan selecteren op het beschikbare bronnenmateriaal.

Ik heb uiteindelijk gewoon het gemakkelijkste gekozen.

J.F.

Legacy Member
Lolplayer zei:
Voordeel is dat je kan gaan selecteren op het beschikbare bronnenmateriaal.

Ik heb uiteindelijk gewoon het gemakkelijkste gekozen.

Ja zou ik ook doen. Ik was ook expliciet aan kijken naar corpusonderzoek vs zelf experimenten uitvoeren oid. 't Is maar dat je een thesis moet maken, want het is niet dat het mij allemaal zo diep interesseert dat ik daar echt zelf kweenie wa voor onderzoek naar wil doen enzo. Ook al interesseert werken in die sector mij wél, ma da's toch nog iets helemaal anders vind ik.

Bananarama

Legacy Member
Lolplayer zei:
Ik vind het juist eerlijker

Zo hebben zowel degene die gekozen hebben wat ze wouden een beperkte keuze gehad, als de andere groep.

Niet per se he. Ik had bv. mijn eerste keuze, maar dat was dus mijn eerste keuze omdat al de rest mij gewoon NOG minder interesseerde. Voor hetzelfde geld hadden die extra onderwerpen in de rondes daarna mij veel beter gelegen. Alles in 1 keer vrijgeven, zou veel eerlijker zijn.

Lolplayer

Legacy Member
Bananarama zei:
Niet per se he. Ik had bv. mijn eerste keuze, maar dat was dus mijn eerste keuze omdat al de rest mij gewoon NOG minder interesseerde. Voor hetzelfde geld hadden die extra onderwerpen in de rondes daarna mij veel beter gelegen. Alles in 1 keer vrijgeven, zou veel eerlijker zijn.

Niet echt want dan zijn er die hun onderwerp wel krijgen en dan zijn er die datzelfde onderwerp niet krijgen.

coldplayke

Legacy Member
Lolplayer zei:
Niet echt want dan zijn er die hun onderwerp wel krijgen en dan zijn er die datzelfde onderwerp niet krijgen.

Ja, dat hangt van uw motivatiebrief af he :p Het lijkt me logisch en ook eerlijk dat iemand met een betere motivatiebrief het onderwerp wel krijgt, boven iemand anders.

kil911ler

Legacy Member
Gisteren infosessie gekregen voor onze Bachelorproef, pure praktische informatie. Je zag iedereen geleidelijk aan depressief worden in de aula :p

J.F.

Legacy Member
Hihihihi. Hoe ziet gij uit? Mss heb ik u wel gezien want had goed zicht op de zaal :p

lantaarnpaal

Legacy Member
J.F. zei:
Hihihihi. Hoe ziet gij uit? Mss heb ik u wel gezien want had goed zicht op de zaal :p

ik zie er gewoon uit en zat helemaal in het midden. Wss hebt ge mij dus niet opgemerkt :s
ben ook kleiner dan de gemiddelde kerel :s

J.F.

Legacy Member
Zo 2 blonde denk ik? :p Ahja, ik DENK dan dat ik het weet, want ik da's de enige jongen waarvan mij opviel da die kleiner was!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan