Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je zoekt achter een interessant onderwerp en dan werk je dat verder uit tot een voorstel. Dat moet toch wel lukken? Aangezien er al zoveel voorstellen als voorbeeld kunnen dienen.J.F. zei:Jawel! Maar dat lijkt me nog moeilijker, want ge moet dan echt toch al zelf iets helemaal uitgewerkt hebben enzo... Ik zou niet weten hoe ik eraan moet beginnen.
ludnak zei:Je zoekt achter een interessant onderwerp en dan werk je dat verder uit tot een voorstel. Dat moet toch wel lukken? Aangezien er al zoveel voorstellen als voorbeeld kunnen dienen.
't is niet dat ik een passie heb voor onderzoek doen en thesissen schrijven, ik wil gewoon mijn diploma liefst zo snel mogelijk. Want toen ik bv. die onderwerpen zag was er voor mij ook niet echt iets van 'waw, dit wil ik echt', maar eerder van wat is het minst erge.Lolplayer zei:Voordeel is dat je kan gaan selecteren op het beschikbare bronnenmateriaal.
Ik heb uiteindelijk gewoon het gemakkelijkste gekozen.
Lolplayer zei:Ik vind het juist eerlijker
Zo hebben zowel degene die gekozen hebben wat ze wouden een beperkte keuze gehad, als de andere groep.
Bananarama zei:Niet per se he. Ik had bv. mijn eerste keuze, maar dat was dus mijn eerste keuze omdat al de rest mij gewoon NOG minder interesseerde. Voor hetzelfde geld hadden die extra onderwerpen in de rondes daarna mij veel beter gelegen. Alles in 1 keer vrijgeven, zou veel eerlijker zijn.
Lolplayer zei:Niet echt want dan zijn er die hun onderwerp wel krijgen en dan zijn er die datzelfde onderwerp niet krijgen.
Het lijkt me logisch en ook eerlijk dat iemand met een betere motivatiebrief het onderwerp wel krijgt, boven iemand anders.lantaarnpaal zei:niet naar de les gekomen? Kheb u niet gezien alleszins![]()

tss, volgende keer op eerste rij zitten gelijk de strevers heJ.F. zei:Enkel eerste uur en zar helemaal achteraan![]()

J.F. zei:Hihihihi. Hoe ziet gij uit? Mss heb ik u wel gezien want had goed zicht op de zaal![]()


J.F. zei:Zat ge langs meisjes?![]()
J.F. zei:Zo 2 blonde denk ik?Ahja, ik DENK dan dat ik het weet, want ik da's de enige jongen waarvan mij opviel da die kleiner was!


:
lantaarnpaal zei:
J.F. zei:hahahahaa
story of my life!